  • 51. Data: 2006-10-20 12:05:47
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie był pusty a jednak inne auta mogły tym prawym pasek wyprzedzac...
    > hmm...
    Specjalnie opisze bardziej obrazowo:
    na prawym pasie kilka samochodow jadacych duzo ponizej dozwolonej
    predkosci blisko siebie, potem kilkaset metrow przerwy i dalej znow
    pojazdy na prawym pasie. W tej wlasnie przerwie da sie wyprzedzic.
    Normalna sytuacja na drodze, trudna do wyobrazenia?

    VoyteG

  • 52. Data: 2006-10-20 12:14:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 12:27:41 +0200, __ napisał(a):

    > Eeee... nie przejdzie - polacy są tak nauczeni. Jedź za granicę i zobacz ile
    > aut z naszymi rejestracjami jedzie środkowym i lewym gdy prawy jest wolny.
    > Gdzieniegdzie można spotkać tablice z napisami po polsku "jeździmy prawym
    > skrajnym pasem" czy coś w tym stylu. :-)

    W Niemczech na 3-pasmówce większość jedzie środkowym pasem. Na prawy
    zjeżdżają tylko jak na kilomter nie ma innego na nim. Narodowość nie
    ma znaczenia. Po prostu prawym jadą najwolniejsi lub Ci którzy niedługo
    będą zjeżdżać. Reszta jedzie środkiem bo to najbardziej relaksuje
    - można kilometrami nie dotykać hamulca i sprzęgła. Na 2-pasmówkach
    już jest "normalniej".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 53. Data: 2006-10-20 12:40:00
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-10-20 10:40:16 +0200, "Robert J." <r...@w...pl> said:

    > On ma jechać prawym pasem, bo takie jest Prawo. Koniec, kropka.
    > Cyskusja jest niepotrzebna(...)

    kaczory to fiuty. Koniec i kropka.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 54. Data: 2006-10-20 12:44:15
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Elwis napisał(a):

    > Piszesz przez pryzmat mojej sygnaturki, a szkoda. Skoro kierownik nie miał

    ??? Czytnik wywala mi sygnaturki ;) Z ciekawości teraz sprawdziłem ową,
    rzeczywiście nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Niestety samochody tej
    marki jakoś większości kojarzą się z 'szyitami' (tj postawnymi osobami,
    z gustownym brakiem owłosienia na głowie i brakiem szyi).

    > żadnego wyraźnego powodu, żeby jechać lewym pasem to robił to złośliwie lub
    > bezmyślnie. Obie cechy są na drodze gorsze od piętnowanego przekroczenia
    > szybkości o 10-20km/h z zachowaniem rozwagi i _kultury_. Osoba jeżdząca

    Oj wagi tych wykroczeń bym nie porównywał. Jazda lewym pasem (na
    dwupasmówce oczywiście) moze być w wielu wypadkach bardziej bezpieczna
    od przekroczenia predkości o te 10-20 (poztym nie wiadomo o ile to bylo
    przekroczenie). Jadac lewa strona można nie potrącić dzieci
    wybiegających z chodnika na ulice, pieska który idzie wzdłuż chodnika.
    A przekraczajac o to 20km/h przy ograniczeniu do np. 60 mozna delikwenta
    poslac na tamten swiat, zamiast do szpitala ;)
    Oczywiscie to jest gdybanie, niemniej uswiadamia, ze waga obu wykroczen
    jest rozna.

    > osoba złośliwa jest
    > niedowartościowanym dupkiem leczącym swoje kompleksy na drodze - takie jest
    > moje zdanie.

    A z tym to sie oczywiscie zgadzam.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 55. Data: 2006-10-20 12:50:11
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Jeśli jechał długo lewym pasem, gdy prawy był wolny, to mandat się
    > należy jak psu buda. I nie zmieni tego bajanie co by w sądzie było,
    > gdyby.

    Jestem dokladnie tego samego zdania, o czym pisalem w kilkunastu
    postach powyzej/ponizej.

    Dodam jeszcze , ze TYLKO za to. Za przekroczenie, utrudnianie,
    jazde z wysunienta antenka, naklanianie innych do
    wykroczen/przestepstw/zbrodni/glosowania w wyborach
    (niepotrzebne skreslic, wlasciwe dopisac) juz nie.

    pozdrawiam
    pluton

  • 56. Data: 2006-10-20 12:54:01
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > O tu ^^^^ właśnie widać Twoje "argumenty", ale dam Ci szansę: Przytocz mi
    > paragraf np. z włoskiego czy niemieckiego prawa o ruchu drogowym, że
    można
    > bez konsekwencji jechać lewym pasem gdy prawy jest wolny i NIE JEST to
    > zagrożenie ruchu... zwłaszcza na autostradzie.... Powodzenia :-)

    Zacznij od wskazania w PORD, ze jazda lewym pasem stwarza
    zagrozenie/utrudnienie.
    Ktory to artykul o tym mowi ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 57. Data: 2006-10-20 12:55:08
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "pluton__" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Osobniki jadace LEWYM pasem w ZADEN SPOSOB NIE UTRUDNIAJA RUCHU.

    A kogo to obchodzi, czy utrudnia czy nie. Ma jechać prawym i za to dostał
    mandat.

  • 58. Data: 2006-10-20 12:57:31
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > będą zjeżdżać. Reszta jedzie środkiem bo to najbardziej relaksuje
    > - można kilometrami nie dotykać hamulca i sprzęgła. Na 2-pasmówkach

    Jazda innymi pasami ma tez aspekt pozytywny, jezeli chodzi o utrzymanie
    dróg. Otoz drogowcy stwierdzili, ze pas asfaltu wymaga walcowania.
    Jezeli nie jezdza po nim samochody, to szybciej niszczeje.
    Teraz (w odroznieniu od innych postow w rym watku) wcale nie robie
    sobie jaj - tak jets naprawde.

    pozdrawiam
    pluton

  • 59. Data: 2006-10-20 13:05:33
    Od: Lukasz Glebicki <l...@k...spamerow.invalid>

    pluton__ wrote:

    > Zacznij od wskazania w PORD, ze jazda lewym pasem stwarza
    > zagrozenie/utrudnienie.
    [...]

    Jeżeli jedziesz za takim gamoniem jadącym lewym pasem poza miastem (prawy
    jest pusty), to co robisz?
    Czekasz aż zjedzie, jeżeli nie:
    - migasz długimi
    - trąbisz
    - podjeżdżasz bardzo blisko
    - wyprzedzasz go z prawej

    pozdrawiam
    --
    Łukasz Głębicki mail/rot13:y...@c...cy PLD/Linux Team
    gg:246267 Linux Registered User #318551 blekot:{irc,skype}

  • 60. Data: 2006-10-20 13:10:36
    Od: Lukasz Glebicki <l...@k...spamerow.invalid>

    VoyteG wrote:

    > TYLKO sam watek dozwolonej predkosci. Czy policja moze argumentowac, ze
    > on blokuje ruch?
    > Komu blokuje, jesli inni NIE MAJA prawa jechac szybciej?

    Aby inni nie łamali prawa sam ma je łamać? Ideologia z sejmu wzięta ;-)

    pozdrawiam
    --
    Łukasz Głębicki mail/rot13:y...@c...cy PLD/Linux Team
    gg:246267 Linux Registered User #318551 blekot:{irc,skype}

    Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics