  • 61. Data: 2022-06-20 15:43:47
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie ma żadnych badań poza obserwacjami (które w związku z metodologią
    > mogą nie być wystarczająco dobrym dowodem), że ta szczepionka chroni
    > przed hospitalizacją i śmiercią.

    Ręce opadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 62. Data: 2022-06-20 15:54:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne,

    To straszne!
    Od zawsze wiadomo, że tradycyjne rzeczy są lepsze od nowych.
    Dlatego lepiej tradycyjnie wkładać ludzi do pieca na trzy zdrowaśki.
    Cud, że samoloty latają, chociaż już nie są wystrugane z drewna.
    O lepszej, tradycyjnej rodzinie, z kobietą na łańcuchu w kuchni z
    litości nie wspomnę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 63. Data: 2022-06-20 15:56:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 15:43, Kviat napisał:

    > Ręce opadają.

    ano opadają, już nawet Twoja wybiórcza zauważyła, że coś się dzieje nie
    tak:
    https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,28586090,lekar
    ze-alarmuja-ze-pacjenci-stracili-odpornosc-infekcji-
    wiecej.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&ut
    m_campaign=TT_Gazeta_Wyborcza

    na razie obwiniają maseczki... Ciekawe kiedy dojdą do konkluzji, że to
    obniżanie odporności przez lockdowny, brak kontaktów, maseczki w sumie
    trochę też, ale to tylko w niewielkim stopniu - niewłaściwe oddychanie
    oraz zasłanianie części twarzy na słońce też zmniejsza odporność, ale to
    tylko jeden z kamyczków...

    Ja wiem, układ odpornościowy, to teoria spiskowa...

    co ciekawe na początku lockdownu mówili o tym między innymi profesor
    Kuna i dr Hałat, że tym to się skończy, ale cóż, neonauka wbrew temu co
    znane jest od lat:
    http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10
    .1.1.552.1109&rep=rep1&type=pdf
    jednak nakazała wprowadzać coś co nie miało prawa działać wystarczająco
    by efekt: koszt/korzyść był korzystny...
    --
    http://zrzeda.pl

  • 64. Data: 2022-06-20 15:59:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 15:54, Kviat napisał:

    > To straszne!
    > Od zawsze wiadomo, że tradycyjne rzeczy są lepsze od nowych.

    Nie, nowe powinny być wystarczająco dobrze przebadane najpierw, aby
    wprowadzać je, szczególnie, że aplikuje się je ludziom zdrowym i nie
    jest to ostatnia deska ratunku.

> [...]
    > Cud, że samoloty latają, chociaż już nie są wystrugane z drewna.
    > O lepszej, tradycyjnej rodzinie, z kobietą na łańcuchu w kuchni z

    z litości to udaj się do psychiatry, bo najwyraźniej rozumienie Tobie
    szwankuje. Nie wszystko co nowe od razu musi być lepsze. Ba nie
    wszystkie nowości jak pokazuje historia się przyjmują i rozwijają.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 65. Data: 2022-06-20 16:09:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wszystko co nowe od razu musi być lepsze. Ba nie
    > wszystkie nowości jak pokazuje historia się przyjmują i rozwijają.

    No. To tak jak nie wszystko co tradycyjne od razu musi być lepsze.
    Ba! Nie wszystkie tradycje, jak pokazuje historia, muszą przetrwać do
    końca świata.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 66. Data: 2022-06-20 16:54:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 16:09, Kviat napisał:

    > No. To tak jak nie wszystko co tradycyjne od razu musi być lepsze.
    > Ba! Nie wszystkie tradycje, jak pokazuje historia, muszą przetrwać do
    > końca świata.

    walczysz z chochołem? Nie napisałem, że wszystko co tradycyjne musi być
    lepsze, ale jeśli się wprowadza coś nowego to wypada wykazać w czym jest
    lepsze od poprzedników, szczególnie jeśli się chce do tego zmuszać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 67. Data: 2022-06-20 17:24:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > walczysz z chochołem?

    Nie.
    Walczę z szurstwem.

    > Nie napisałem, że wszystko co tradycyjne musi być
    > lepsze,

    Nie, że wszystko.
    Napisałeś:
    "te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne"

    Zarzut, że nie są tradycyjne, to zarzut z dupy.

    > ale jeśli się wprowadza coś nowego to wypada wykazać w czym jest
    > lepsze od poprzedników,

    Więc wykazano. Ale ty nie przyjmujesz tego do wiadomości i wypierasz, a
    wręcz przeczysz faktom, że niby nie wykazano.

    > szczególnie jeśli się chce do tego zmuszać.

    Coś mi umknęło i nieszczepów wsadzili do wiezienia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 68. Data: 2022-06-20 17:41:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-06-2022 o 17:24, Kviat napisał:

    > Nie.
    > Walczę z szurstwem.

    czyli wymyślasz szurskie teorie, z którymi walczysz?

    > Nie, że wszystko.
    > Napisałeś:
    > "te szczepionki to nie są szczepionki tradycyjne"

    tak, w odniesieniu do tradycyjnej metody opisanej przed przedpiszce,
    więc nie do końca tak działają jak opisał.

    > Zarzut, że nie są tradycyjne, to zarzut z dupy.

    sam jesteś z dupy. Pierdzielisz od rzeczy, wciskasz innym to czego nie
    napisali i obalasz jako ich teorie, bo tylko na tyle Cię stać.

    > Więc wykazano. Ale ty nie przyjmujesz tego do wiadomości i wypierasz, a
    > wręcz przeczysz faktom, że niby nie wykazano.

    nie wykazano, wręcz przeciwnie, wykazano, że nie działają, ale kto by
    się faktami przejmował

    > Coś mi umknęło i nieszczepów wsadzili do wiezienia?

    udało się nie do końca, choć automatyczna kwarantanna dla osoby, która
    mogła się spotkać z kimś, kto miał dodatni wynik testu w zasadzie
    takowym jest. Najzabawniejsze jest to, że ten jegomość w pewnym momencie
    nie był w izolacji, on (teoretycznie) mógł chodzić i zarażać, a osoba
    zdrowa miała siedzieć w domu. Trzeba być niezłym trepem, by takie
    rozwiązania popierać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 69. Data: 2022-06-20 18:28:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 17:24, Kviat pisze:

    > Walczę z szurstwem.

    Bez sensu są próby wykazania, że szczepionki działają, bo przecież
    wiadomo że nie działają. Jako dowód można przytoczyć dane dotyczące
    zgonów z powodu Covid-19 z okresu, kiedy już każdy chętny mógł się
    zaszczepić trzecią dawką.
    Spośród zmarłych w wieku "poprodukcyjnym" dziesięciokrotnie więcej było
    nieszczepionych, niż szczepionych.
    Wśród młodszych to były w poszczególnych kategoriach wiekowych "trochę"
    większe dysproporcje: od kilkudziesięciu do kilkuset razy więcej
    zmarłych nieszczepionych, niż zaszczepionych.
    Według "specyficznie" inteligentnych, to niewątpliwie dowodzi
    nieskuteczności szczepionek, oraz niewłaściwej metodyki raportowania
    zgonów. :D
    Inni znów przekonywać będą, że organizmy ludzi zaszczepionych wcale nie
    zwalczają wirusa, tylko zapobiegają zgonom. I dlatego "paszporty"
    cowidowe nic nie dają. :D
    Argumenty logiczne, dowody naukowe, badania, statystyka, raporty - to
    wszystko o kant ... potłuc. Rację mają jedynie Justyna Socha oraz
    "Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców", dowodzący
    szkodliwości szczepień.

    --
    -
    Akarm

  • 70. Data: 2022-06-20 18:29:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2022 o 14:45, Olin pisze:

    > W artykule, który kiedyś zapodawałem
    > https://wyborcza.pl/7,75399,28582724,w-pakistanie-sz
    erzy-sie-polio-rzad-wreszcie-to-dostrzegl.html
    > jest głównie o polio. Pakistańscy mędrcy mają przemyślenia na temat
    > szczepień nie tylko o 5G:

    Niespecjalnie mnie one interesują. Jak chcesz to możesz się w nie wgłębiać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!