  • 71. Data: 2008-10-19 11:14:08
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    news:gdcslg$6j9$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gdcr2m$92t$1@news.onet.pl qwerty <q...@p...fm>

    > Jakoś trzeba. Kołek w zęby, wygłuszyć mieszkanie, przeprosić sasiadów i
    > liczyć na wyrozumiałość? No w każdym razie gęby drzeć bez ograniczeń nie
    > można.

    to powiedz to moim rodzicom, którzy wychowywali niepełnosprawne dziecko.
    Bardzo by sie ucieszyli ze maja jeszcze jedna pomocna dlon na swej drodze...
    a niezdiagnozowane ( wlasnie dlatego ze dziecko chore i nie potrafilo
    pokazac i powiedziec co boli) przez pol roku zapalenie ucha boli... jak
    skur... i dzieciak sie drze, i nie wiadomo dlaczego... i nic z tym nie mozna
    zrobic... no moze zabic...

    Easy

  • 72. Data: 2008-10-19 11:14:12
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Marian napisał
    > a ktos z sasiadow palaczy leczy sie na raka w zwiazku z tym, ze sasiad
    > przypala na balkonie?

    Rozumiem, ze nie kwestionujesz kancerogennego dzialania dymu
    papierosowego. Swietnie, bo wielu w tym watku tego nie widzi i porownuja
    uciazliwosc dymu z uciazliwoscia halasow normalnie zdarzajacych sie w
    budynkach wielomieszkaniowych.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 73. Data: 2008-10-19 11:16:42
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Easy wrote:

> [...]
    > pokazac i powiedziec co boli) przez pol roku zapalenie ucha boli... jak
    > skur... i dzieciak sie drze, i nie wiadomo dlaczego... i nic z tym nie

    oj, mozna wytlumic sciany i wstawic dzwikoszczelne drzwi i okna...

  • 74. Data: 2008-10-19 11:18:17
    Od: Marian <m...@a...pl>

    MałGosia wrote:
> [...]
    > papierosowego. Swietnie, bo wielu w tym watku tego nie widzi i porownuja
    > uciazliwosc dymu z uciazliwoscia halasow normalnie zdarzajacych sie w

    Nie kwestionuje takze tego, ze
    - halas niszczy sluch, i prowadzi do gluchoty
    - dodatkowo dziecko wydziela zarazki ;) ktore prowadza do chorób ;)

  • 75. Data: 2008-10-19 11:21:42
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > oj, mozna wytlumic sciany i wstawic dzwikoszczelne drzwi i okna...

    w latach 70... dla mnie EOT bo to sie smieszne juz robi

    Easy

  • 76. Data: 2008-10-19 11:28:40
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Easy pisze:
> [...]
    > pokazac i powiedziec co boli) przez pol roku zapalenie ucha boli... jak
    > skur... i dzieciak sie drze, i nie wiadomo dlaczego... i nic z tym nie
    Nie zabić. Ale sąsiedzi, którzy mają za ścianą drącego się przez pół
    roku bachora, mogą mieć inne zdanie na temat uciążliwości takiej sytuacji.
    Zakaz mieszkania w danym bloku rodzin z dziećmi byłby równie
    sensowny/idiotyczny, co zakaz mieszkania w danym bloku palaczy.

    eot.

  • 77. Data: 2008-10-19 11:35:15
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Marian napisał
    > Nie kwestionuje takze tego, ze
    > - halas niszczy sluch, i prowadzi do gluchoty

    Tu tez powinienes postawic ' ;) ' bo mowimy o halasie _w budynku
    mieszkalnym_

    > - dodatkowo dziecko wydziela zarazki ;) ktore prowadza do chorób ;)

    Dorosli natomiast ich nie wydzielaja ;)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 78. Data: 2008-10-19 12:29:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:48fad9e0$0$12230$f69f905@mamut2.aster.pl Szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > co miales napisac juz napisales, wszyscy wiedza ze nie wiesz o czym
    > piszesz
    Mów za siebie, synku, i nie szukaj tak żałośnie grupy podobnych sobie. Nie
    wszyscy są tacy jak ty, wierz mi - jest masa ludzi którzy coś tam jednak
    kojarzą.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2008-10-19 12:32:09
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Easy wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > w latach 70... dla mnie EOT bo to sie smieszne juz robi

    To caly czas jest smieszne ;)

  • 80. Data: 2008-10-19 12:32:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggtmr072qnhf.6av8m3yw8ugx$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > No to postaraj sie, zeby sad zakazal bachorowi sie drzec. I niech to
    > wyegzekwuje, hehe:)
    Spróbuję zaraz potem jak tylko twój pies stanie przed sądem grodzkim za
    szczekanie i zostanie prawomocnie skazany na zamknięcie paszczy i grzywnę,
    hehe:)

    --
    Jotte