  • 1. Data: 2007-08-15 09:48:05
    Temat: Panie Przemysławie (dużogadammałorobię) Rokicki!
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Obiecałeś Pan pozew! Miał nadejść wraz z ustaniem niezwykle ważnych
    okoliczności unimożliwiających jego złożenie. Gdzież on?
    Czy okoliczności nadal nie sprzyjają?

    --
    [...] Vicariously I
    Live while the whole world dies

  • 2. Data: 2007-08-15 10:28:11
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 09:48:05 +0000, Piotrek Roczniak zeznał(a):

    > Obiecałeś Pan pozew! Miał nadejść wraz z ustaniem niezwykle ważnych
    > okoliczności unimożliwiających jego złożenie. Gdzież on?
    > Czy okoliczności nadal nie sprzyjają?

    o następny oszukany, lol

  • 3. Data: 2007-08-15 10:39:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
    > Obiecałeś Pan pozew! Miał nadejść wraz z ustaniem niezwykle ważnych
    > okoliczności unimożliwiających jego złożenie. Gdzież on?
    > Czy okoliczności nadal nie sprzyjają?

    nie pozew a prywatny akt oskarzenia. I poki sie nie przedawni to sie nie
    ciesz.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-08-15 10:48:57
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 12:39:48 +0200, Sowiecki Agent zeznał(a):

    przeoczyłem coś? Gdzie szukać? ;)

  • 5. Data: 2007-08-15 10:56:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    > 2007 12:39:48 +0200, Sowiecki Agent zeznał(a):

    > przeoczyłem coś? Gdzie szukać? ;)

    jakis czas temu na grupie wyzywal mnie od pedofili. NIby mozna
    zignorowac kretyna ale przez takie stwierdzenia moge miec
    nieprzyjemnosci, bo to na topie jest.
    A zeby bylo zabawniej to jest rasowy psychopata z regionalenj chyab
    lublin ktory tak sobie wyszukuje osoby, i np dzwoni do ich pracodwacow
    (jeden 'pokrzywdzony' do mnie na priv sie zglosil i ostrzegal zebym z
    gowniarzem nie rozmawial i nie odpuszczal, bo juz wtedy pisalem ze to
    sie zakonczy wyrokiem)

    Wpisz Roczniak na google w poszukiwaniu an tej grupie, odzywal sie tutaj
    prawdopodobnie tylko w stosunku do mnie wiec ze znalezieniem nie
    bedzie problemu.

    P.

  • 6. Data: 2007-08-15 11:08:23
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 12:56:56 +0200, Sowiecki Agent zeznał(a):

    > Wpisz Roczniak na google w poszukiwaniu an tej grupie, odzywal sie tutaj
    > prawdopodobnie tylko w stosunku do mnie wiec ze znalezieniem nie
    > bedzie problemu.

    no i kf puchnie :D

  • 7. Data: 2007-08-15 17:35:13
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
    > Obiecałeś Pan pozew!

    A co nas interesuja Twoje problemy osobiste?
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-08-16 19:28:45
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 15.08.2007 Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > nie pozew a prywatny akt oskarzenia. I poki sie nie przedawni to sie nie
    > ciesz.

    To ja poproszę. Mogę się spodziewać jeszcze w tej dziesięciolatce?

    --
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]
    patashnik 2006.07.24

  • 9. Data: 2007-08-16 19:30:49
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 15.08.2007 badzio <b...@n...epf.pl> napisał/a:

    > A co nas interesuja Twoje problemy osobiste?

    A co nas interesuje co Ciebie interesuje?

    --
    Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
    W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,

  • 10. Data: 2007-08-16 19:38:07
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    .pl> napisał/a:

    > jakis czas temu na grupie wyzywal mnie od pedofili. NIby mozna
    > zignorowac kretyna ale przez takie stwierdzenia moge miec
    > nieprzyjemnosci, bo to na topie jest.

    Prezentowałeś treści pedofilskie i z uporem maniaka twierdziłeś że tak nie jest.
    Zapytaj dowolnego prawnika jak sytuacja wygląda.

> [...]
    > (jeden 'pokrzywdzony' do mnie na priv sie zglosil i ostrzegal zebym z
    > gowniarzem nie rozmawial i nie odpuszczal, bo juz wtedy pisalem ze to

    A za takie nieprawdziwe stwierdzenia i oszczerstwa, to sam Pan, Panie Rokicki
    możesz beknąć i publicznie odszczekiwać. Zgadza się czy nie?

    > Wpisz Roczniak na google w poszukiwaniu an tej grupie, odzywal sie tutaj
    > prawdopodobnie tylko w stosunku do mnie wiec ze znalezieniem nie
    > bedzie problemu.

    Wpisz Rokicki gdziekolwiek. Tygodniowy ROTFL murowany.