-
1. Data: 2002-08-31 16:19:18
Temat: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
Od: d...@p...onet.pl
Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i zgodnie
z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
warunków gwarancji?
b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek (pytam,
bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu części,
ale taki imoport może trwać i pół roku?
d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ PAN"?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-08-31 18:00:51
Temat: Re: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>
W tych jakze trudnych czasach d...@p...onet.pl z przepieknym
mailem <d...@p...onet.pl> wydziergal :
> Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej
> i zgodnie z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
> a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie
> respektowania warunków gwarancji?
> b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek
> (pytam, bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
> c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością
> importu części, ale taki imoport może trwać i pół roku?
> d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT
> TWÓJ PAN"?
przeczytaj karte gwarancyjna czy pisze 14dni czy 14dni roboczych. to na
poczatek. nastepnie zagroz im sadem konsumenckim ;]. Aha i nie rozmawiaj
cieciem zza lady tylko odrazu wal do kierownika ze robia popyline ;D. W
skrocie narob takiego syfu by mysleli ze maja doczynienia z zboczencem ktory
jest w stanie wytoczyc im sto procesow i ma czas na szlajanie sie po sadach
oraz kase na to.
--
Pozdrawiam
n...@s...pl
[22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
:P
-
3. Data: 2002-08-31 18:41:40
Temat: Re: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
Od: "tompac" <t...@a...pl>
> Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i
zgodnie
> z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
> a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
> warunków gwarancji?
> b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek
(pytam,
> bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
> c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu
części,
> ale taki imoport może trwać i pół roku?
> d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ
PAN"?
>
>
Należy uważnie przeczytać warunki gwarancji i do nich się dostosować.
pozdr
PS To dobrze że chcą naprawić, mnie dystrybutor marki Casio - Zibi "cośtam"
nie mogąc naprawić zegarka odesłała mi go z adnotacją że do niego
zaglądałem, co oczywiście było wierutną bzdurą.