  • 21. Data: 2022-11-06 18:53:28
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.11.2022 o 23:41, n...@o...pl pisze:

    > W liquidzie jest glikol i gliceryna.

    Łżesz. Jest jeszcze nikotyna i inne gówna smakowe.

    > Leniwców chemicznych informuję, że obie spalają się do monotlenku diwodoru

    Niedawno wyszła afera, że do karmy czy paszy dla zwierząt dodawano
    jakieś oleje przemysłowe. Dasz sobie rękę uciąć, że ci co mieszają
    liquidy robią to ze 100% czystych substratów?

  • 22. Data: 2022-11-06 19:11:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 5 listopada 2022 o 23:46:22 UTC+1 n...@o...pl napisał(a):
    > W liquidzie jest glikol i gliceryna.
    > Leniwców chemicznych informuję, że obie spalają się do monotlenku diwodoru

    Ech, ty "tyż prowdo", do czystego monotkenku diwodoru spala się czysty wodór.
    Co się dzieje z węglem z tych glikoli/gliceryn?

    A tam się pali?
    Myślałem, że podgrzewa i jest to po prostu woda + ew. jakieś gówno.
    Czy w glicerynie zmieści się więcej wody na cm^3 niż w wodzie?
    No niby nie trzeba tlenu trzymać, to tak jak z silnikami rakietowymi.

  • 23. Data: 2022-11-06 22:36:18
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Łżesz. Jest jeszcze nikotyna i inne gówna smakowe.

    Kolejny nieuk. Nikotyny być nie musi. Smaki tak samo są opcjonalne.

    > Niedawno wyszła afera, że do karmy czy paszy dla zwierząt dodawano
    > jakieś oleje przemysłowe. Dasz sobie rękę uciąć, że ci co mieszają
    > liquidy robią to ze 100% czystych substratów?

    A po co od nich kupować skoro czysty glikol i czystą glicerynę masz w
    aptece/sklepie?

    Rozumiem, że mleka już w sklepie nie kupujesz ze względu na te dodatki do
    karmy?

  • 24. Data: 2022-11-06 22:42:47
    Od: n...@o...pl

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ech, ty "tyż prowdo", do czystego monotkenku diwodoru spala się czysty wodór.
    > Co się dzieje z węglem z tych glikoli/gliceryn?

    No tak, zapomniałem jeszcze o szkodliwym CO2. A tak trąbią o tym w TV, że
    zabija bardziej niż monotlenek...

    > A tam się pali?

    Chemicznie to proces spalania, bo "parowaniem wskutek podgrzewania" chyba
    ciężko to nazwać.

    > Myślałem, że podgrzewa i jest to po prostu woda + ew. jakieś gówno.
    > Czy w glicerynie zmieści się więcej wody na cm^3 niż w wodzie?

    Gąbka nasączona wodą ciężko się pali. Glikol//gliceryna bardzo chętnie.

  • 25. Data: 2022-11-06 23:23:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.11.2022 o 22:36, n...@o...pl pisze:

    > Kolejny nieuk. Nikotyny być nie musi. Smaki tak samo są opcjonalne.

    Dzbanku pusty. Nic nie musi być, ale akurat nie o samą parę wodną pytał
    Teodor.

    > A po co od nich kupować skoro czysty glikol i czystą glicerynę masz w
    > aptece/sklepie?

    Pytanie było czy dasz gwarancję na czystość substratów używanych we
    wszelkich sprzedawanych liquidach, a nie gdzie można takie zanabyć.

    > Rozumiem, że mleka już w sklepie nie kupujesz ze względu na te dodatki do
    > karmy?

    Nic nie rozumiesz, ale mnie to akurat nie dziwi.

  • 26. Data: 2022-11-07 00:16:14
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Dzbanku pusty. Nic nie musi być, ale akurat nie o samą parę wodną pytał
    > Teodor.

    Tylko prostuję twoje tępe banialuki. Jest glikol i gliceryna. Reszty być nie
    musi. Może być nikotyna, może być smak, ale może być i niezłe zioło.

    > Pytanie było czy dasz gwarancję na czystość substratów używanych we
    > wszelkich sprzedawanych liquidach, a nie gdzie można takie zanabyć.

    Nie, bałwanku, gwarancji ci także nie dam, że chleb i mleko sprzedawany w
    Biedronce nie jest z martwych płodów. Dajesz gwarancję, że to co dzisiaj
    zeżarłeś było robione bez antybiotyków i zebrane z pola przez nagą umytą
    dziewicę?

    > Nic nie rozumiesz, ale mnie to akurat nie dziwi.

    Rozumiem. Wymyślasz jakieś pierdoły oderwane od rzeczywistości.

  • 27. Data: 2022-11-07 16:37:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Nov 2022 22:42:47 +0100, n...@o...pl wrote:

> [...]
    > zabija bardziej niż monotlenek...

    > Chemicznie to proces spalania, bo "parowaniem wskutek podgrzewania" chyba

    Mogloby byc bez palenia.

    >Glikol//gliceryna bardzo chętnie.

    Glowy nie dam, ale podgrzane i odparowne glikol i gliceryna
    chyba dadzą widoczny dym.
    Dyskotekowe maszyny dymotworcze uzywają "polyethylene glycol".

    Ale w e-papierosie nie ma wystarczającego zrodla zasilania,
    i podobno normalne spalanie zachodzi ... na katalizatorze.

    J.

  • 28. Data: 2022-11-07 16:45:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Nov 2022 14:04:28 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Monotlenek diwodoru jest wg mnie dosyć niebezpieczną substancją.
    > Spożycie jego dużych ilości w postaci zanieczyszczonej innym
    > substancjami jest z reguły mało szkodliwe lub w ogóle. Jednakże, o
    > dziwo, spożycie dużych ilości czystego chemicznie, zwykle prowadzi
    > do śmierci.

    Tak jest. Czysty monotlenek jest zabojczy.
    LD50 dla czlowieka ok 100g/kg

    https://www.outsidethebeltway.com/woman_dies_after_h
    olding_wee_for_nintendo_wii_radio_contest/

    A ze to Ameryka ... 16.5 mln odszkodowania
    https://www.cbsnews.com/news/jennifer-stranges-famil
    y-awarded-165-million-in-wee-for-wii-contest-death/

    no ale chyba sie nalezalo.

    Swoja drogą to chyba lepiej nie ryzykowac z tym zanieczyszczonym,
    bo nie wiadomo jak sie skonczy.

    J.

  • 29. Data: 2022-11-07 17:13:59
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Glowy nie dam, ale podgrzane i odparowne glikol i gliceryna
    > chyba dadzą widoczny dym.

    Tak, H20 w postaci lotnej.

  • 30. Data: 2022-11-07 18:11:49
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 7 Nov 2022 16:37:15 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <116qiyndk2691$.1vsscy2e8ji85$.dlg@40tude.net>
    od "J.F" <j...@p...onet.pl> :

> [...]
    >
    >Ale w e-papierosie nie ma wystarczającego zrodla zasilania,
    >i podobno normalne spalanie zachodzi ... na katalizatorze.

    W e-papierosie nie ma spalania,odparowujesz liquid i otrzymujesz
    mgiełkę z par glikolu i gliceryny ewentualnie z pewną zawartością
    nikotyny i substancji smakowych, oczywiście substancji smakowych jest
    tyle, co nic, z gotowania zupy pewnie dostajesz dawkę setki razy
    większą.
    Woda jest z gliceryny(gliceryna jest higroskopijna), jest jej niezbyt
    wiele.
    Oczywiście można dać kopa i przegrzać grzałkę, otrzymujesz wtedy tzw
    bobra, coś jak popalona izolacja lub stary, znoszony sandał z rożna,
    nie radzę próbować.

    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy