  • 11. Data: 2004-09-13 19:23:16
    Temat: Re: Pagony policyjne - można nosić przy cywilnym ubraniu ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ci3tab$edr$2@korweta.task.gda.pl...

    > nie, nie mozna nosic zadnych emblematow mundurowych na czymkolwiek

    A na czym opierasz swoje zdanie? Bo przepis chroni mundur a nie emblemat?

  • 12. Data: 2004-09-13 23:34:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004, Richat wrote:
    [...]
    > + z tego co wiem mozesz nosic mundury ale bez zadnych emblematow i stopni,
    > + poprostu gole mundury

    Yrhm.... a wydawało mi się iż np. w wojsku "goły mundur" określa
    konkretny stopień: szeregowego...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-09-14 08:36:00
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Yrhm.... a wydawało mi się iż np. w wojsku "goły mundur" określa
    > konkretny stopień: szeregowego...

    tak ale jak ma polska flage na ramionach

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG

  • 14. Data: 2004-09-14 09:44:22
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > tak ale jak ma polska flage na ramionach

    Obowiazuje chyba rowniez naszywka ze stopniem oraz imieniem i nazwiskiem
    zolnierza

    Lech Dubrowski