  • 1. Data: 2004-10-11 10:39:15
    Temat: Padlem ofiara polskiego antysemityzmu
    Od: "jan" <o...@m...com>

    Pod koniec wakacji zona moja jechala z dziecmi autobusem ze Swidnicy do
    moich rodzicow do Jeleniej Gory. W trakcie jazdy kilka razy przywolywala
    synka Dawida by siedzial spokojnie. W pewnym momencie, jakis pijany osilek,
    jadacy pewno na jakies zgrupowanie z plecakiem zaczal ja wyzywac od k...
    zydowskich, a mojego synka, ze jest Zydem, bo ma na imie Dawid. Zaczal
    wyzywac, ze w Polsce rzadza sami Zydzi i namnozylo sie pelno Dawidkow i
    Szymkow i ze corka nazywa sie pewno Salcia. Moj czteroletni syn odkrzykiwal
    mu, ze nie jest Zydem, a to tylko zaostrzylo sytuacje. Do zony zaczal ow
    osilek wykrzykiwac, ze ona napewno nie jest Zydowka, bo na taka nie wyglada,
    ale pewno wyszla za Zyda i ma zydowskie dzieci. Widac malo byl uswiadomiony,
    bo u Zydow, Zydem jest sie w pierwszej kolejnosci po matce. Ludzie w
    autobusie chcieli go wyrzucic sila, ale kierowca sie obawial konsekwencji i
    zadzwonil po policje. W Bolkowie policja zajela sie pijanym osilkiem, z
    ktorym nie moglo dac sobie rady trzech policjantow. W koncu zabrano go sila
    na posterunek i spisano protokol z zajscia.

    Do czego to doszlo w naszym kraju, zeby niewiadomo bylo kto jest Zydem...

    bouku...

  • 2. Data: 2004-10-11 11:54:24
    Temat: Re: Padlem ofiara polskiego antysemityzmu
    Od: "<< mr.Hyde >>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jan" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sila
    > na posterunek i spisano protokol z zajscia.

    Pewnie jechał na spotkanie młodzieży katolickiej

    mr.Hude

  • 3. Data: 2004-10-11 12:16:20
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > jadacy pewno na jakies zgrupowanie z plecakiem zaczal ja wyzywac od k...
    > zydowskich, a mojego synka, ze jest Zydem, bo ma na imie Dawid.

    O, qrcze, a ja myślałam, że powiedzenie "Kto mieczem wojuje...." nie
    sprawdza się w rzeczywistości :D

    Monika

  • 4. Data: 2004-10-11 17:04:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

> [...]

    > wyzywac, ze w Polsce rzadza sami Zydzi i namnozylo sie pelno Dawidkow i
    > Szymkow i ze corka nazywa sie pewno Salcia.

    Sluchaj no neofito. Prawdopodobnie jestes przechrzta z judaizmu na
    'katolicyzm'. Chocbys nie wiem jak plul na swoich bylych braci w wierze
    napletek ci nie odrosnie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-10-11 17:14:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Sluchaj no neofito. Prawdopodobnie jestes przechrzta z judaizmu na
    > 'katolicyzm'. Chocbys nie wiem jak plul na swoich bylych braci w wierze
    > napletek ci nie odrosnie.

    NIE... KARMIĆ... TROLLA!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 6. Data: 2004-10-11 17:15:16
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > --
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect
    all
    > of you" - Larry Flynt

    akurat ciebie nie lubię za całokształt postów ale tu ci przyznaję całkowitą
    rację
    niejeden nawrócony jest świetszy od Papieża
    tacy są najgorsi
    cos jak zniemczony polak bardziej niemiecki od samego Adolfa
    MM

  • 7. Data: 2004-10-11 19:24:00
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >Sluchaj no neofito. Prawdopodobnie jestes przechrzta z judaizmu na
    >'katolicyzm'. Chocbys nie wiem jak plul na swoich bylych braci w wierze
    >napletek ci nie odrosnie.
    MOżna go ściągnąć.:-)))

  • 8. Data: 2004-10-12 05:10:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Mark" <m...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ckef4a$noh$1@atlantis.news.tpi.pl

    > akurat ciebie nie lubię za całokształt postów ale tu ci przyznaję
    > całkowitą rację
    > [.................]

    1. Akurat cytuesz to czego w żadnym wypadku nie
    powinno się cytować - sygnaturki.
    2. "Miłosne" wyznania kieruj na priv'a.
    3. Skonfiguruj czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."

  • 9. Data: 2004-10-12 07:41:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    jan wrote:

    > Do czego to doszlo w naszym kraju, zeby niewiadomo bylo kto jest Zydem...
    >
    > bouku...

    A widzisz, "kto Żydem wojuje, od Żyda ginie" ;->
    Już uzupełniam KF.

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 10. Data: 2004-10-12 07:45:04
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został

    a ty co kumpli szukasz?
    MM