  • 11. Data: 2009-06-24 11:45:26
    Temat: Re: Pachołek drogowy
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Robert Tomasik"
    > Co do zabezpieczenia odpowiedniej szerokości wolnego chodnika dla
    > pieszych, to wobec bezczynności Straży miejskiej i Policji robić zdjęcia i
    > wysyłać z pismem przewodnim, albo najlepiej zanosić z takim pismem. Każde
    > zdjęcie, to formalne wszczęcie postępowania. Dla świętego spokoju ktoś się
    > sprawą zajmie.

    Już się wczoraj sam zająłem. Wjechał mi taki jeden na porządkowany
    (odszedłem na parę minut) chodnik, więc ja: miarka rozwinięta na 150 cm,
    aparat i cyk! fotkę jego złomu.
    A gość do mnie, że on się nie zgadza na robienie zdjęć jego własności.
    Koniec końców odjechał ale ze świętym przekonaniem, że jestem pier****ty.

    Następnym razem w ogóle się nie odezwę....@t...gr

    > Pachołki i inne proponowane tu rury odradzam, bowiem samowolne ich
    > umieszczanie w pasie drogowym stanowi wykroczenie.

    Już o tym zapomniałem do czasu uzyskania zezwolenia :)

    A co do zabezpieczenia trawnika, to większym problemem są ludzie, których
    psy zostawiają "twarde dowody". Albo każda roślina usycha od wiadomo czego.
    Ale to oddzielny temat.

    Maciek.

  • 12. Data: 2009-06-24 11:59:54
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

  • 13. Data: 2009-06-24 12:19:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co do zabezpieczenia trawnika, to większym problemem są ludzie, których
    > psy zostawiają "twarde dowody". Albo każda roślina usycha od wiadomo
    > czego. Ale to oddzielny temat.
    > Maciek.

    Ja podobny problem rozwiązałem sadząc na rzeczonym trawniku takie okrutnie
    kolczaste zielonolistne roślinki. Nie pamiętam nazwy, bo po prostu wybrałem
    w ogrodniczym. żaden pies czy istota ludzka się nie poważy tam wleźć, bo te
    roślinki zimozielone mają takie kolce, jak igły.

  • 14. Data: 2009-06-24 13:10:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zdobądź nazwę PLS !!
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2009-06-24 14:00:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Zdobądź nazwę PLS !!

    Stawiam na berberys
    Justyna

  • 16. Data: 2009-06-24 17:59:21
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maciek napisal:
    > A to już kiedyś policjant (obsługujący stłuczkę w pobliżu) mi doradził,
    > żebym oduczył parkujących za pomocą gwoździa - "ale tak, żeby nikt pana nie
    > widział". Na razie nie skorzystam, choć nie wiem czy mi się szpadel albo
    > grabie nie opsną na nieprawidłowo zaparkowany samochód - oczywiście
    > nieumyślnie, bo sam nie znoszę gdy mi gówniarze rysują kamieniami po
    > lakierze...

    Eee, to jest dewastacja. Prosciej i znacznie upierdliwiej dla winowajcy
    jest przypadek notorycznie trafiajacych sie dziwnie zespawanych
    czworek gwozdziowych ;) Jak nie upadnie to zawsze kolcem do gory.
    No i cholera te gwozdzie zawsze trafiaja sie pod przednim prawym kolem.
    A w ciezarowkach to dziwnym trafem pod tylnym wewnetrznym. Takie wredne
    te cholery ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2009-06-25 00:18:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Stawiam na berberys
    > Justyna

    99%, ze trafiłaś. Mój wygląda tak, jak ten znaleziony w sieci
    http://www.oczarjk.pl/zdjecia/berberys_juliana_berbe
    ris_julianae_01.jpg
    Przycinam to jak żywopłot przy ziemi (tak na 50-60 cm) Żadnych psów,
    żadnych obsikujących murek. całą zimę zielone. Od 9 lat się sprawdza.
    Zapytałbym nawet w sklepie o nazwę, ale po pierwsze nie sądzę, by
    pamiętali, co mi 9 lat temu sprzedali, a po drugie ten sklep w którym to
    kupiłem chyba akurat zlikwidowali.

    Naprawdę polecam jako ochrona trawnika czy ogrodzenia.