  • 1. Data: 2006-03-24 11:53:32
    Temat: PZU - umowa AC, wezel gordyjski, kto rozplacze?
    Od: NetManiak <a...@h...com>

    9 luty - podpisuje kontynuacje umowy AC z Agentem PZU (obowiazuje od 11
    lutego)

    13 luty - mam szkode, ktora zglaszam 3 dni pozniej z tego AC

    10 marca, otrzymuje wezwanie po odbior pieniazkow, tyle ze z...
    potraceniem 255 zl za zalegle ?) skladki!

    23 marca - dzwoni do mnie Agentka, ktora zawiertala ze mna umowe,
    oswiadczajac, ze mam podpisac aneks do umowy AC. Ponoc zle policzyla
    nalezna skladke, co wychwycila kontrola wewnatrz PZU.

    Co mam w tej chwili zrobic? Nie podpisywac aneksu? Czy umowa AC bedzie
    wtedy dalej wazna i czy w razie np. kradziezy auta otrzymam nalezne
    odszkodowanie?

    dziekuje za wszelkie porady.

    pozdr
    AK.

  • 2. Data: 2006-03-24 11:58:27
    Temat: Re: PZU - umowa AC, wezel gordyjski, kto rozplacze?
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    NetManiak napisał(a):
> [...]
    >

    > Co mam w tej chwili zrobic? Nie podpisywac aneksu? Czy umowa AC bedzie
    > wtedy dalej wazna i czy w razie np. kradziezy auta otrzymam nalezne

    w sumie jeśli umowa wygląda tak, że ty płacisz 200zł, a oni wypłacą ci
    2000 za samochód to więcej cię nie obchodzi. To, że ta agentka ma
    przerąbane, bo się pomyliła to już jest sprawa jej i PZU. Przecież nie
    możesz brać na siebie odpowiedzialności za to że ktoś się nie zna. Poza
    tym umowa jest pomiędzy tobą a PZU, a nie pomiędzy tobą a agentką.

  • 3. Data: 2006-03-24 12:19:47
    Temat: Re: PZU - umowa AC, wezel gordyjski, kto rozplacze? DODATKOWE INFO
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    NetManiak napisał(a):

    > Zapomnialem jeszcze dopisac - ok 12 lutego zaplacilem kwote na ktora
    > opiewala umowa - 1500 zl. Problem jest w tym, ze ponoc prawidlowoa umowa
    > powinna opiewac na kwote o 255 zl wyzsza.

    no ale miałeś umowę, prawda ? to że ktoś się pomylił w umowie nie
    powinno cię obchodzić, przynajmniej tak mi się wydaje

  • 4. Data: 2006-03-24 12:22:44
    Od: NetManiak <a...@h...com>

  • 5. Data: 2006-03-24 20:35:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    NetManiak wrote:
    > 23 marca - dzwoni do mnie Agentka, ktora zawiertala ze mna umowe,
    > oswiadczajac, ze mam podpisac aneks do umowy AC. [...]
    >
    > Co mam w tej chwili zrobic?

    Wyśmiać agentkę. I uświadomić jej, że może Cię co najwyżej uprzejmie
    poprosić o podpisanie aneksu.

    > Nie podpisywac aneksu?

    Twój wybór. Zdecyduj czy umowa z aneksem czy bez jest dla Ciebie
    korzystniejsza.

    > Czy umowa AC bedzie wtedy dalej wazna

    Tak.