  • 1. Data: 2002-09-27 09:56:06
    Temat: PYTANIE DO APLIKANTOW
    Od: "unknown" <c...@i...pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem prawa na UMK, chcailbym zdawac na aplikacje
    (jakakolwiek), mam pytanie do aplikantow, jak dlugo sie uczyliscie do
    egzaminow i zdaliscie (oczywiscie bez ukladow), bede wdzieczny za wszelkie
    odpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-28 19:11:29
    Temat: Re: PYTANIE DO APLIKANTOW
    Od: "Beata " <b...@N...gazeta.pl>

    unknown <c...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > (jakakolwiek), mam pytanie do aplikantow, jak dlugo sie uczyliscie do
    > egzaminow i zdaliscie (oczywiscie bez ukladow), bede wdzieczny za wszelkie

    bez układów?- naiwna wiara w dostanie się na aplikację

  • 3. Data: 2002-09-30 05:54:21
    Od: "unknown" <c...@i...pl>

    niestety zdaje sobie z tego sprawę, jednak wiara w sprawiedliwy swiat gdzies
    jeszcze we mnie istnieje...

    pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-09-30 06:09:31
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Beata ' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:an4ut1$ruv$1@news.gazeta.pl taką oto treść:

    | bez układów?- naiwna wiara w dostanie się na aplikację

    Czemu? Wydaje mi sie, ze na apl. sedziowska jest szansa sie dostac bez
    ukladow. Warunkiem jest oprocz wiedzy i szczescia to, by zdawac w malym
    okregu (tzn. nie tam gdzie jest osrodek akademicki). No i oczywiscie nie
    ma co liczyc na etat.

    ->piotr