  • 51. Data: 2002-11-27 00:45:13
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    i ja rowniez
    ide spac

  • 52. Data: 2002-11-27 00:46:48
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    jutro przeczytaja bo wierny adwokat napewno ich o tym poinformuje
    ciekaw jest bardzo czy potraktuja moja dyskusje jako spam
    bardzo jestem ciekaw
    a moze prawo laski

  • 53. Data: 2002-11-27 00:47:37
    Temat: Re: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    taki mlody a taki wygadany
    mlodzi to teraz duzo krzyczec lubia

  • 54. Data: 2002-11-27 00:50:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > taki mlody a taki wygadany
    > mlodzi to teraz duzo krzyczec lubia

    No cholera, w koncu mlody pan doktor nam rosnie, nie ;)

    Tym milym akcentem jesli ktos poza Panem sledzi ten watek zegnam sie!

    pozdrawiam serdecznie, bo juz ledow siedzie :)_

    Mm

  • 55. Data: 2002-11-27 00:52:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://groups.google.pl/groups?q=piotr%40festiree.pl
    &hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&selm=3ddbd6a2%40news.home.net.pl&rnum=4

    ekhem te grupe tez Pna spamowal. To po prostu niemoralne ;)

  • 56. Data: 2002-11-27 00:55:57
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    jasne jutro wysle do pana 10 miloionow @ bedzie pan mial duzo do czytania
    wiec mysle ze warto zeby pan szybciutko doniosl do polspamu o tym oni
    napewno zrobia poazdek....

  • 57. Data: 2002-11-27 00:56:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    czytania
    > wiec mysle ze warto zeby pan szybciutko doniosl do polspamu o tym

    eeee - za;pze filtr i bedzie do Pana odsyallao - i co mi Pan zrobi??
    ;)

  • 58. Data: 2002-11-27 01:00:58
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    czy mysli pan ze mam ochote cos panu robic
    hehe:)
    dobranoc

  • 59. Data: 2002-11-27 01:03:25
    Od: Kaja <fatum@ NIE DLA SPAMEROW.friend.pl>

    On Wed, 27 Nov 2002 00:36:52 +0100, Piotr Sadowski wrote:

    > Nie przypominam sobie zebysmy byli na TY.

    No proszę...prawdziwy spamer :DDDD

    --
    Kaja

  • 60. Data: 2002-11-27 01:13:05
    Od: z...@p...onet.pl

    > uwazam ze nalezy walczyc ze spamem uwazam ze jest to zjawisko niepozadane
    > ale uwazam tez ze interpretatorem tego powinna byc instytucja panstwowa a
    > nie j.w.

    ROTFL :-D
    Spamer walczacy ze spamem :-D

    pzdr