  • 11. Data: 2007-05-31 22:19:57
    Temat: Re: PROSZE O POMOC!! - Kodeks Karny art.200 i 211
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:f3nads$q9a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    > wiadomości news:f3n4qa$l5l$1@news.vectranet.pl...

    > To ty tak sadzisz:P Poza tym, prowadzasz sie z 15latkami? :-)

    Nie sądzę, to fakt bezsporny:)

    Pozdro Przemek

  • 12. Data: 2007-06-01 06:24:04
    Od: stern <s...@0...pl>

    LukaszS pisze:

    > Dobrze zrobił. Wynajął prawnika patrzy mu na ręce: sprawdza na forum
    > internetowym, czy dobrze wykonuje pracę.

    rotfl

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2007-06-01 11:40:39
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zrób co ci serce każe: na koń i w nogi. Taki Bochun 2007

    Chospody pomyłuj...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2007-06-01 20:09:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    LukaszS pisze:

    > Dobrze zrobił. Wynajął prawnika patrzy mu na ręce: sprawdza na forum
    > internetowym, czy dobrze wykonuje pracę.

    Jeszcze powinien iść do wróżki albo wróża ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-06-03 16:26:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 31 May 2007 15:24:29 +0200, Mado <m...@t...pl> wrote:

    >i calowanie
    >poszyji.
    calowanie czego? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 16. Data: 2011-04-02 08:38:35
    Od: "wii94" <wii94@WYTNIJ_TOop.pl>

    Nie no ja uważam ,że nie powinien ci sąd zakazywać spotykania się z dziewczynami.Bo
    miłości nie można zakazać.Nawet niewiedziałem ,że są takie kary