  • 11. Data: 2007-01-24 09:12:39
    Temat: Re: PRÓK!
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-24, Lesio5 <l...@w...pI> wrote:

    > Nie jest to zgodne z prawdą.
    > Po pierwsze można włączyć tylko opcję wyszukiwania plików, a dane IP
    > wyskakują jak na dłoni. Nie trzeba udostępniać.
    > Po drugie. Można stworzyć odpowiednio duży plik tekstowy np. szarlotka.txt
    > Następnie zapisać go jakonp. jako Britney_tits.avi i już fałszywka gotowa.
    > Można udostępniać bez łamania prawa.
    > Po trzecie - sadzę, że cyberpolicjanci stosują lepsze programy niż P2P, aby
    > monitorować ruch w sieci.

    Jak dla mnie właśnie takie zmienianie nazw plików by przypominały
    prawdziwe to właśnie między innymi "zabiegi podstępne".

    --
    Tomasz Trystuła

  • 12. Data: 2007-01-24 09:14:19
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-24, Lesio5 <l...@w...pI> wrote:
    > Nie jest to zgodne z prawdą.
    > Po pierwsze można włączyć tylko opcję wyszukiwania plików, a dane IP
    > wyskakują jak na dłoni. Nie trzeba udostępniać.

    To, że ktoś udostępnia jakiś plik o danej nazwie nie jest przecież
    żadnym dowodem. Mógł sobie tak nazwać film z wakacji.

    --
    Tomasz Trystuła

  • 13. Data: 2007-01-24 12:21:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Lesio5 napisał(a):

> [...]
    > gotowa. Można udostępniać bez łamania prawa.
    > Po trzecie - sadzę, że cyberpolicjanci stosują lepsze programy niż P2P,

    a co jak uzytkownik ktorego ip wyskoczy ZAWSZE anuluje pobieranie ze
    swojego komputera?
    Nie duowodniono by mu ze jest inaczej wyszukujac tylko jego ip

  • 14. Data: 2007-01-24 12:23:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Następnie zapisać go jakonp. jako Britney_tits.avi i już fałszywka
    > gotowa. Można udostępniać bez łamania prawa.

    to pod podzeganie podpada (proba wzbudzenia u kogos woli poplenienia
    czynu zabronionego, kto wie czy by gosc nie zrezygnowal gdyby nie
    zobaczyl w spisie szukanychplikow wlasnie czegos takiego)

    P.P.

  • 15. Data: 2007-01-24 13:44:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:ep779p$jj5$1@news.onet.pl
    użytkownik *Lukasz* napisał(a):

    > Z drugiej strony jestem pod wrażeniem tego, że policjanci sciągnęli
    > skasowany plik z komórki dzieciaków(dot. Ani). Brawo! Choć tego nie
    > da się zrobić bez producenta sprzętu. IMHO zlecili to fabryce i
    > pewnie niemało za to zapłacili. Takich mamy specjalistów.

    Nie policjanci i nie fabryka telefonu, tylko firma z Katowic której
    nazwy nie wymienię żeby nie być posądzonym o reklamę, parająca się
    odzyskiwaniem danych. Nie tylko z komórek.

    --
    Big Jack
    //////

  • 16. Data: 2007-01-24 16:39:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > Z drugiej strony jestem pod wrażeniem tego, że policjanci sciągnęli
    > skasowany plik z komórki dzieciaków(dot. Ani).

    Niewiele potrzeba, żeby zrobić na tobie wrażenie ;->

    > Brawo! Choć tego nie da się zrobić bez producenta sprzętu.

    ROTFL

  • 17. Data: 2007-01-25 14:42:15
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Niewiele potrzeba, żeby zrobić na tobie wrażenie ;->

    A próbowałeś odzyskiwać skasowany plik z pamięci telefonu, że się tak
    wymądrzasz?

    --
    Lukasz

  • 18. Data: 2007-01-25 15:22:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > A próbowałeś odzyskiwać skasowany plik z pamięci telefonu, że się tak
    > wymądrzasz?

    Śmieszny jesteś, Łukaszku :)

  • 19. Data: 2007-01-26 13:28:52
    Od: "ML" <o...@N...gazeta.pl>

    Lesio5 <l...@w...pI> napisał(a):

    > Po drugie. Można stworzyć odpowiednio duży plik tekstowy np. szarlotka.txt
    > Następnie zapisać go jakonp. jako Britney_tits.avi i już fałszywka gotowa.
    > Można udostępniać bez łamania prawa.

    Ale jeśli ktoś ściągnie taki plik, to przecież też nie łamie prawa
    (ściągnięcie pliku tekstowego, który został udostępniony publicznie przez
    samego autora nie jest nielegalne). To po co policjant ma to robić?