  • 1. Data: 2007-07-12 16:01:34
    Temat: PR1, dziś 21:30 - "bezbronność konieczna"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam.
    Właśnie zapowiedzieli reportaż pod powyższym tytułem, nie wiem czy
    sam będę miał możliwość posłuchać, ale dyskutantom w wątkach nt.
    obrony koniecznej może się przyda.
    Streszczenie wg zapowiedzi - 3,5 roku za samobronę.
    PR1 to oczywiscie program 1 Polskiego Radia.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2007-07-12 16:27:13
    Temat: Re: PR1, dziś 21:30 - "bezbronność konieczna"
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > PR1 to oczywiscie program 1 Polskiego Radia.

    A mówiłem że 1-ka to super program :)

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-13 06:48:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007, Johnson wrote:

    > A mówiłem że 1-ka to super program :)

    ...ale ja chyba godziny pomyliłem :( - miało być 20:30
    Ktoś słuchał (bo nie miałem okazji)?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-07-13 13:02:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > obrony koniecznej może się przyda.
    > Streszczenie wg zapowiedzi - 3,5 roku za samobronę.
    > PR1 to oczywiscie program 1 Polskiego Radia.

    Wiesz, te 3,5 to zwykle nie jest za samoobronae a za oprzekrocenie
    samoobrony w postaci scigania sprawcy i zatluczenia go jak przelazi (na
    zewnatrz) przez plot. To zwykl ademagogia na potrzeby PISowcow.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 5. Data: 2007-07-13 16:27:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0707130847560.3508@athlon64...

    > ...ale ja chyba godziny pomyliłem :( - miało być 20:30
    > Ktoś słuchał (bo nie miałem okazji)?

    Słuchałem, ale tylko jednym uchem :( Z grubsza: napastnik włamał się do
    mieszkania (ślady buta na drzwiach, wyłamane zamki), był wyposażony w
    niebezpieczne narzędzie (gazrurka). Napadnięty obronił się przy pomocy
    noża kuchenego który miał pod ręką. Został skazany za uszkodzenie
    napastnika. A na deser prokurator wystąpił w imieniu uszkodzonego z pozwem
    o zadośćuczynienie. Naciskany przez reportera stwierdził że w sprawie
    naruszenia miru można wszcząć osobne postępowania.

  • 6. Data: 2007-07-13 21:04:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007, Alek wrote:

    > Słuchałem, ale tylko jednym uchem :(

    Dziękuję za streszczenie!

    > A na deser prokurator wystąpił w imieniu uszkodzonego z pozwem
    > o zadośćuczynienie. Naciskany przez reportera stwierdził że w sprawie
    > naruszenia miru można wszcząć osobne postępowania.

    ...i to by było na tyle.
    Biedny napastnik tylko sobie wszedł z gazrurką i został zaatakowany.
    Hm.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-07-13 22:22:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > ...i to by było na tyle.
    > Biedny napastnik tylko sobie wszedł z gazrurką i został zaatakowany.
    > Hm.

    jezeli tak bvylo to to jest opis naduzycia prawa, a nie opis
    obowiazujacego stanu prawnego .

    P.