  • 41. Data: 2004-10-29 15:48:26
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R. wrote:
    > kazdy kto trafil do wiezienia wczesniej saiedzial w areszcie.

    tak?

    KG

  • 42. Data: 2004-10-29 15:49:44
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R. wrote:
    > pierwszy jest wymieniony Areszt sledczy, czy widzisz w tym poscie
    >
    > "I po co zaraz tak krzyczeć?
    > Akcja jest wielce postępowa - na pewno znajdzie się wielu chętnych,
    > by walczyć o termosy dla przestępców - przecież muszą dostawać ciepłe
    > papu, bo inaczej zachorują na brzuszek.
    >
    > Rzygać mi się chce na takich aktywistów."
    >
    > slowo o zakladzie karnym czy uogolnienie?

    w areszcie siedzą przestępcy?

    KG

  • 43. Data: 2004-10-29 16:01:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak?

    pomijam osoby co z "wolnej stopy" odpowiadaja.

    P.

  • 44. Data: 2004-10-29 16:04:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > w areszcie siedzą przestępcy?

    nie lap teraz za slowka, szezczerze watpie by Alex nie miala na mysli ze w
    aereszcie tez sioedza przestepcy.
    Obejrzy taka material z tv w ktorym mowia ze ktorys tam pedofil trafil do
    aresztu i pozniej pier*** takie glupoty.

    P.

  • 45. Data: 2004-10-29 16:20:32
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    > W pierwszym poscie była mowa i o areszcie i o zakłdach karnych.
    > Ja dodatkowo zacznę zbierać podpisy pod petycją coby podatnicy nie musieli
    > płacić na utrzymanie skazanych tylko ciężko pracowali na swoje utrzymanie
    > więzieniu. Np. przy budowie autostrad.

    Jestem za!!
    Nawet bym im pare zlotych na indywidualne konto dal, by po wyjsciu
    z pierdla mieli za co wystartowac.

    Szolek

  • 46. Data: 2004-10-29 16:28:03
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich:-))
    >
    > Rozpoczynamy akcje skladania pozwow o odszkodowanie od Skarbu Panstwa
    za
    > niehumanitarne warunki bytowe osob osadzonych w aresztach sledczych i
    > zakladach karnych, niezgodne z Europejska Konwencja o Ochronie Praw
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.

    A ja ci odpowiem krótko - *PLONK*
    --
    Sonn

  • 47. Data: 2004-10-29 17:38:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Rzecz całą w tym, że aresztanci i skazani mają lepsze warunki bytowania, niż
    niejedna niewinna osoba na wolności. Boję się, ze zbyt wielu chętnych do
    poparcia nie znajdziesz.

  • 48. Data: 2004-10-29 18:03:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R. wrote:
    > pomijam osoby co z "wolnej stopy" odpowiadaja.

    większość?

    KG

  • 49. Data: 2004-10-30 08:59:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rzecz całą w tym, że aresztanci i skazani mają lepsze warunki bytowania,
    niż
    > niejedna niewinna osoba na wolności. Boję się, ze zbyt wielu chętnych do
    > poparcia nie znajdziesz.

    ja bym chetnie zaczal zbierac podpisy za czyms takim, by prokuratorzy,
    sedziowie(zwlaszcza) odpowiadali
    za niesluszne umieszczenie kogokolwiek w pierdlu (jakis procent od
    odszkodowania czy zadoscuczynienia
    jak ini mowia I zeby bylo ono zadowalajace). Skonczyla by sie rutyna.

    P.

  • 50. Data: 2004-10-30 09:00:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > większość?

    nie wiekszosc, ale trudno takie osoby nazwac przestepcami ktorych BogWIe
    co powinno spotkac.
    Zwykle za jakies pierdoly odpowiadja.
    patrz chocby "Granice" uwazasz ze osobe ktora probuje przemycic 10 paczek
    marlboro by kupic chleb dla dziecka
    mozna nazwac przestepca? (przy zalozeniu ze trafia za kratki)

    P.