-
1. Data: 2005-05-08 14:04:45
Temat: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: Marecki <m...@r...wp.pl>
Witam szanownych grupowiczów
proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
z poważaniem.
-
2. Data: 2005-05-08 15:53:29
Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marecki" <m...@r...wp.pl> napisał w wiadomości
news:d5l6jf$bnp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam szanownych grupowiczów
> proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
> Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
> by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
> rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
> zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
> Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
> testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
> moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
> kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
> email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
> okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
> Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
> i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
> rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
> wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
> odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
> z poważaniem.
Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:
"Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
wypowiedziane przed upływem terminu."
Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
kończy się pomyślnie dla oszusta.
Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.
Pozdrowienia
lammed
-
3. Data: 2005-05-08 16:08:31
Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: magisterek <k...@n...ki>
lammed wrote:
>
> Pozostaje Ci tylko wymówiae cz?onkostwo i uregulowaae rachunek.
>
Albo zalozyc antyportal w sieci ostrzegajacy internautow przed
niemieckimi oszustami.
-
4. Data: 2005-05-08 16:40:44
Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: Marecki <m...@r...wp.pl>
On 2005-05-08 17:53, Użytkownik lammed napisał:
>
> Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
> Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:
>
> "Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
> wypowiedziane przed upływem terminu."
Ale czy firma może stosować taką metodę wyłudzania pieniędzy,
jakiekolwiek formy zobowiązań i płatności powinny być bardziej
doprecyzowane, rozumiem automatyczne przedłużenie okresu abonamentowego
czy członkowskiego ale w chwili gdy faktycznie wcześniej już taki status
bym miał, potwierdzony pisemnie czy chociażby telefonicznie.
> Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
> kończy się pomyślnie dla oszusta.
Nikogo nie chciałem oszukiwać, rejestracja była testowa.
> Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.
>
> Pozdrowienia
>
> lammed
>
>
Marek
-
5. Data: 2005-05-08 18:40:03
Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: Mecenas <m...@p...pl>
Marecki napisał(a):
> Witam szanownych grupowiczów
> proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
> Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
> by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
> rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
> zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
> Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
> testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
> moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
> kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
> email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
> okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
> Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
> i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
> rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
> wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
> odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
> z poważaniem.
Po pierwsze, nie podaje się fałszywych danych.
Po drugie sam sobie jesteś winien.
Po trzecie, pomimo powyższego, taka klauzula, że
umowa się automatycznie przedłuża jest w polskim prawie zabroniona.
patrz sprawa Cyfry+.
Pozdrawiam
Michał
==============
www.prawo.hg.pl
m...@p...pl
-
6. Data: 2005-05-09 05:56:10
Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
Od: Marecki <m...@r...wp.pl>
Witam
Bardzo dziękuję
pozdrawiam
Marek