  • 21. Data: 2006-03-09 20:01:38
    Temat: Re: POMOCY!!!
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > I czy mozna mowic o wyludzeniu jesli dobrowalnie dalem jej wszystko?
    >
    > Pzdr.

    wyłudzeniu może nie, ale o oszustwie myślę że tak. Podałeś te dane w
    celach zatrudnienia a nie do nikczemnych celów.

  • 22. Data: 2006-03-09 20:03:24
    Od: Critu <k...@w...pl>

> [...]

    wyłudzeniu może nie, ale o oszustwie myślę że tak. Podałeś te dane w
    celach zatrudnienia a nie do nikczemnych celów.

    faktem jest jednak że postąpiłeś troszkę naiwnie, mogłeś chociaż dane
    tej osoby sobie spisać.
    Wiem że aby zdobyć pracę podejmuje sie różne ryzyko

  • 23. Data: 2006-03-09 20:07:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <z...@t...pl> napisal(a):

    > Tylko wlasnie jak zakladasz konto w banku internetowym to przychodzi kurier
    > z jakims tam kodem pod adres z dokumentu... Wiec chyba ta opcja odpada...

    Żaden kurier z dokumentami nie przychodził. Przyszły zwykłym listem. W
    Inteligo przychodzi kurier.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 24. Data: 2006-03-09 20:09:26
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Michał "Kaczor" Niemczak wklepał/a:
    > Dnia 2006-03-09 17:42, Użytkownik Łukasz napisał:

    > Na świstek z danymi nikt kredytu nie dostanie. Musi mieć DOKUMENT a nie
    > dane z niego. Podałeś tylko swoje dane i tyle.

    Na świstek z danymi można założyć konto w mbanku a potem żenić
    wałki np. na allegro czy ebayu

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 25. Data: 2006-03-09 20:25:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@p...pl> napisal(a):

    > LOL:) Przy podejrzeniu o oszustwo nawet nie aresztują takiego
    > delikwenta, jest tylko dozór.

    Przecież to zależy od prokuratora i sądu. Pewnie jak oszukiwał na
    aukcjach za 100 zł, to i może odpuszczą. Ale potrafię sobie wyobrazić
    sytuację kiedy ktoś będzie... np. pornografię dziecięcą sprzedawał i
    przyjmował kasę na taki rachunek bankowy.

    Są określone kategorie przestępstw, na walkę z którymi jest bardziej
    lub mniej słuszna presja społeczna, zmieniająca się w czasie. Ostatnio
    na topie jest łapanie terrorystów, pedofilów i handlarzy narkotyków i
    mam wrażenie, że traktowanie podejrzanych w takich sprawach jest
    surowsze niż w innych. Zauważ, że kogoś sprzedającego pornografię
    dziecięcą aresztuje się "defaultowo" i mówi o tym w TV. Osiedlowego
    bandytę który co wieczór okrada dzieciaki z kieszonkowego - wcale
    niekoniecznie. Chociaż dresiarz przez ten miesiąc do procesu pobije
    jeszcze niewiadomo ile osób, bo po amfie lubi bić, a bez amfy nie może
    żyć.
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2006-03-10 00:40:25
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-09 18:29, Użytkownik Samotnik napisał:

    > Konto w mbanku i multibanku założy na ksero dowodu.

    Tak się zastanawiam co mu z konta, skoro takie konto bez stałych wpływów
    nie ma odrazu zdolności debetowych? (W BPH najszybciej takie zdolności
    nabywa się po 3 miesiącach. No chyba, że ktoś ma firmę :P).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 27. Data: 2006-03-10 01:54:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak [###k...@N...atn.pl.###] napisał:
    > Tak się zastanawiam co mu z konta, skoro takie konto bez stałych
    wpływów
    > nie ma odrazu zdolności debetowych?

    Narobi wałków na Allegro przykładowo i za pomocą karty kredytowej
    będzie odbierał z takiego lewego konta pieniądze, dokąd się da.

  • 28. Data: 2006-03-10 05:52:18
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    > No fakt dokument mam, pewnie juz zostal uzyty :/

    skad ta pewnosc? moze o czyms wiesz o czym nie piszesz?

    Sandra

  • 29. Data: 2006-03-10 06:06:56
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Sklaniam sie wlasnie to tego zeby rzetelnie powiedziec jak bylo. Jednak
    > zgloszenie podejrzenia przestepstwa chyba troche mnie przerasta (widzac te
    > wsyztskie paragrafy) Zaczynajac od tego ze policja pewnie nie bedzie
    chciala
    > tego przyjac i bedzie probowala mnie zbyc.

    przyjac napewno przyjmie ale tez dokladnie zbada czy nie bylo przekretu z
    drugiej strony

    pozdrawiam
    Sandra

  • 30. Data: 2006-03-10 08:58:30
    Od: Artur Włodarczyk <s...@p...pl>

> [...]

    > sytuację kiedy ktoś będzie... np. pornografię dziecięcą sprzedawał i
    > przyjmował kasę na taki rachunek bankowy.

    Włącz czasem TV. Nakradli w ostatnio omawianym przypadku przez 14
    miesięcy na sumę ok. 100 tys. zł (Allegro; poszkodowanych ponad 500
    osób), próbowali wyłudzić kolejnych 90 tys. zł, a mimo to tylko dozór. W
    takim państwie żyjemy.

    shi