  • 101. Data: 2002-11-27 19:52:21
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > Ale to mnie nie interesuje - efektem jest spam w mojej skrzynce.

    Cóż - są ludzie, którzy potrąceni przypadkowo na ulicy wzywają chłopaków z
    osiedla, aby delikwentowi spuścili w...dól. Jeżeli masz taką potrzebę, to
    Twój problem, masz prawo wzywać. Co innego dziarscy chłopacy - ci powinni po
    czymś takim pójść siedzieć - pomimo tego, że notoryczne potrącanie ludzi na
    ulicy byłoby oczywiście straszliwie męczące.

    pozdrowienia
    Łukasz

  • 102. Data: 2002-11-27 20:34:21
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as37m7$6mv$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Cóż - są ludzie, którzy potrąceni przypadkowo na ulicy wzywają
    > chłopaków z osiedla, aby delikwentowi spuścili w...dól.

    Analogia cokolwiek bezsensowna. Gdyby miała być prawdziwa, to na
    każdy otrzymany spam powinienem odpowiadać atakiem kolegów, którzy
    niszczyliby serwer firmy spamującej, bądź to (wersja mniej
    skomplikowana) przez jakiś atak sieciowy (wersja wyrafinowana), bądź
    przez zniszczenie fizyczne, najlepiej połączone z pacyfikacją działu
    marketingu i kilku okolicznych oraz paleniem siedziby firmy, kukły
    prezesa i marketoidów.

    Spamem jest to, co ja uważam za spam, czyli w moim przypadku
    niezamówiona informacja, której sobie nie życzę. Jeżeli otrzymuję
    spam, to go zgłaszam - albo na pl.news.mordplik, albo w PolSpamie, a
    najczęściej w obu - tak na wszelki wypadek.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 103. Data: 2002-11-27 20:47:22
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >przejzyj bazy polspamu zablokowali ludzi tylko na podstwie jednego donosu
    >co oznacza teoretycznie ze wysylajac 1 @ do kogos kto akurat przestal cie
    >lubic powoduje ze moze cie zablokowac
    >sprawdz sam a pozniej krzycz brawa dla spamu

    Nie. Zrobie cos innego. PLONK.

    januszek

  • 104. Data: 2002-11-27 20:48:34
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > Analogia cokolwiek bezsensowna. Gdyby miała być prawdziwa, to na
    > każdy otrzymany spam powinienem odpowiadać atakiem kolegów, którzy
    > niszczyliby serwer firmy spamującej,

    Było dokładnie tak jak piszesz. Na incydentalną sytuację wynikłą z
    niedoskonałości naszego oprogramowania ktoś zareagował wzywając chłopaków,
    którzy umożliwili zablokowali niektórym użytkownikom kontaktu z nami bez
    pytania ich o zdanie. W świetle przepisu przytoczonego w temacie wątku jest
    to działanie równoznaczne z np. uszkodzeniem serwera.

    pozdrowienia
    Łukasz

  • 105. Data: 2002-11-27 20:49:31
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:8qbauug9cf3ufbdomscjsi36nvg4p2s1c1@4ax.com...

    > Nie. Zrobie cos innego. PLONK.
    >
    > januszek

    powodzenia panie januszek

  • 106. Data: 2002-11-27 20:52:09
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> naskrobał/a w

    > mily Panie sam Pan widzi ze Pańska wiedz jest niewystaraczająca
    > to sa grupy dyskusyjne w zwiazku z czym jak we wstepie

    W czym niewystarczająca?
    Że niby nie jestem osoba prywatna, tylko firma?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    JMS is god!

  • 107. Data: 2002-11-27 20:54:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > przejzyj bazy polspamu zablokowali ludzi tylko na podstwie jednego
    > donosu

    Sam pisałeś, że były dwa...

    > co oznacza teoretycznie ze wysylajac 1 @ do kogos kto akurat
    > przestal cie lubic powoduje ze moze cie zablokowac
    > sprawdz sam a pozniej krzycz brawa dla spamu

    Nie potrafisz zrozumieć 2 prostych zdan?
    Poslapam nic nie blokuje. Polpam udostępnia dane, pomocne tym, którzy
    chcą blokować
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.

  • 108. Data: 2002-11-27 21:00:21
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> naskrobał/a w

    > Sam pisałeś, że były dwa...

    w moim przypadku byly dwa w innych juz na podstawie jednego blokowali
    oceniali przepraszam

    > Nie potrafisz zrozumieć 2 prostych zdan?
    > Poslapam nic nie blokuje. Polpam udostępnia dane, pomocne tym, którzy
    > chcą blokować

    no wlsnie i to jest niezgodne z prawem poniewaz nie ma interpretatora
    nadrzednego okreslajacego slowo spam

  • 109. Data: 2002-11-27 21:02:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > no wlsnie i to jest niezgodne z prawem poniewaz nie ma
    interpretatora
    > nadrzednego okreslajacego slowo spam

    Ale kolego jest": niechciana rekama.... Zreszta... Juz coraz mniej
    bawia tewatki - chyba dla switego spokoju zrobie ci plonka? :)

  • 110. Data: 2002-11-27 21:03:44
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    mysle ze to jest odpowiedni argument przy braku argumentow
    wiec do roboty