  • 91. Data: 2002-11-27 18:25:25
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > Odpowiedz może na inne pytanie. Codziennie dostaję kilka czy nawet
    > kilkanaście tego typu maili kończących się zdaniem "jeżeli ten list
    > trafił do Ciebie przez pomyłkę, kliknij na link poniżej, aby
    > anulować subskrycję" - często w różnych językach. Powiedz, w imię
    > czego mam codziennie tracić kilkanaście / kilkadziesiąt minut na
    > latanie po różnych stronach i klikać jak małpa na różne linki,(...)

    Masz rację, tylko że przypadki, gdy ktoś złośliwie czy dla kawału dopisał
    Twój adres do jakiejś listy zdarzyły się zapewne kilka razy w ciągu kilku
    lat, o ile wogóle. W gruncie rzeczy ŻADEN system nie jest w stanie uchronić
    Cię przed takimi przypadkami, bo w ostateczności można sobie wyobrazić, że
    ktoś po prostu uzyskał dostęp do Twojego komputera - sprzątaczka lub koledzy
    w pracy - i odesłał potwierdzenie rejestracji z Twojego konta.

    Każdą rzecz dobrze jest oceniać po efektach - jakie są zyski, a jakie
    straty? Polspam - gdyby chiał być konsekwentny - musiałby zabklokować
    większość serwisów. Po stronie korzyści - pewnie nic byś nie odczuł, bo to
    nie brak kluczy weryfikujących subskrypcję jest źródłem Twoich codziennych
    męczarni, ale ludzie spamujący celowo i na masową skalę.

    > czy newsletter signs.pl (gdzie tak swoją drogą czasem wpadam, żeby
    > poczytać niektóre artykuły).

    bardzo mi miło:-)

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz

  • 92. Data: 2002-11-27 18:30:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > nie wiedzielm nawet co to jest polspam i zablokowali mi konto
    poniewaz dwie
    > osoby sobie rzekomo nie zyczyly otzymac informacji odemnie tu nie
    chodzi o
    > spamerów

    Rozmawia pan z kims z HomeNetu - poinformowal Pana o niespamownainu
    grup dyskusyjnyhc? Czy to takie trudne do zrozumienia?
    to, ze Pan nie wiedzial, ze jest Polspam - nic nie znaczy
    (nieznajomosc prawa nie zwalnia od jego stosowana ;).
    I prosze juz skonczyc z takimi postami, bo staje sie to meczace.
    Umowmy sie - spamowal Pan listy dyskuyjne - za co admin HomeNetu mial
    z Panem "rozmowe" to raz.
    Dwa - wysylal pan niezamowione przesylki do firm - 150kb (sic!!!) -
    proponujace wynajecie hostess.
    Ja ciekaw jestem na czym polegala Pana selekcja firm?

    Wyslal oan swoj spam na pl.biznes.banki - co myslal pan, ze bankowcy
    beda wynajmowac hostessy?

    Prosze sie juz skonczyc osmieszac.

    > ale o kalsyfikacje slowa spam
    > i kto ma prawo do interperetecji tego
    > pan, ja , polspam a moze pijak w knajpie

    Ale Pan jest spamerem! Klasyfikacje robi osoba, ktora dostaje spam.

    > czy rozumie pan ze tu nie ma zadnego prawa

    Jest prawo = jestes spamerem trafasz do Polspamu.
    Poza tym Pan sam lamie prawo.

    ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Art 16 ust 1 pkt 5
    "Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    szczególnosci:
    [...]
    reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji."

    Tak mozna potraktowac wysylanie Pana oferty na usenet i te pana
    przesylki.
    Od marca pana czyn w ogole bedzie karany.
    A osoby, ktore nie chca dostawac pana rewelacyjnej oferty - organizuja
    sie - i korzystaja z publicznych baz spammerow.

    > pisza jako dowod podszyty @ i jest Pan ugotowany mimo ze pan nie
    jest
    > spamerem
    > i o to tu chodzi

    Tam gdzie rabia drwa tam i wiory leca.
    Owszem zdazaly sie takie sytuacje - Mnie kiedys, gdzies w HomeNecie
    dodano do bazy spamerow (ale nie w Polspamie)- zadzwonilem i pytam sie
    dlaczego moj mail tam jjest- facet powiedzial ze nie ma pojecia - i
    mnie wykresil - coz zdaza sie - co mam go do sadu podac?

    Prosze mi powiedziec - jesli kaxdy uzytkownik zablokuje sobie pana
    wiadomosc - bo dostal od kolegi info, ze od pana dostaje nniezamawiane
    reklamy to bedzie pan sie z nimi procesowal???

    Jest pan spamerem - to juz omawialismy - co wiecej w swietle
    p[rzytoczonego przeze mnie art. jest pan takze na bakier z prawem i
    kazda taka firma moglaby Pana podac do sadu.

    Prosze wiec juz przestac wypisywac farmazony i zajac sie czytaniem
    jakiejs ksiazki o marketingu - bo wiele osob, ktore czyta te pana
    wypociny z pewnoscia nie skorzysta z oferty firmy, ktora pan
    reprezentuje

  • 93. Data: 2002-11-27 18:31:58
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    Czy jesteś zbyt tępy aby pojąć że na grupach dyskusyjnych odpisuje się pod a
    nie nad ?

    Leszek

    GG 1631219

  • 94. Data: 2002-11-27 18:47:06
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    napisał w wiadomości news:as32vl$eb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > to, ze Pan nie wiedzial, ze jest Polspam - nic nie znaczy
    > (nieznajomosc prawa nie zwalnia od jego stosowana ;).

    tutaj nie ma prawa tutaj jest widzi misie kilku kolesi

    > Ale Pan jest spamerem! Klasyfikacje robi osoba, ktora dostaje spam.

    wiec dlaczego wyslal pan do mnie spam?
    nie zyczylem sobie

> [...]
    > A osoby, ktore nie chca dostawac pana rewelacyjnej oferty - organizuja
    > sie - i korzystaja z publicznych baz spammerow.

    prosze Pana nie zycze sobie sam Pan jest spamerem

> [...]
    > jakiejs ksiazki o marketingu - bo wiele osob, ktore czyta te pana
    > wypociny z pewnoscia nie skorzysta z oferty firmy, ktora pan

    lecz nie bede siedzial cicho w chwili gdy lamie sie prawo

  • 95. Data: 2002-11-27 18:57:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > wiec dlaczego wyslal pan do mnie spam?
    > nie zyczylem sobie

    ROTFL

    > prosze Pana nie zycze sobie sam Pan jest spamerem

    LOL - nie pisze do Pana tylko na Usenet. Czy pan jest naprawde zdrowy
    na umysle?
    Prosze pokazac mail, ktory do Pana wysalem?
    Buhahahahahaha

  • 96. Data: 2002-11-27 18:59:22
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    From: Michał 'Amra' Macierzyński <a...@a...pl>
    To: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>
    Date: Wednesday, November 27, 2002, 7:31:51 PM
    Subject: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!

    ===8<==============Original message text===============
    > prawo pisze Pan, bede wdzieczny za artykul prawny na ktory Pan sie
    powoluje

    wolnosc slowa.
    Pana prosze natomiast o podanie prawa, ktore mu zabrania tego robic.
    Prosze tez sie odniesc do
[...]

    Jak mozna w swietle tego uznac pana przesylki do firm?

    ===8<===========End of original message text===========

    --
    Best regards,
    piotr mailto:p...@f...pl

  • 97. Data: 2002-11-27 19:13:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    >Prosze bardzo spamerze cale dwadziescia minut temu wysles do mnie
    spam.

    Istotnie pomylilem sie przy odpowiadaniu. Bardzo przepraszam :)

    a teraz proponuje - prosze mnie zglosic tym mailem do Polspamu -
    ciekawe czy mnie zakwalifikuja?
    ROTFL

    Jest pan wyjatkowo smieszny - szkoda, ze nie wie jak bardzo.

    P.S. Tak sie zastanawiam - moze prosze najpierw zdefiniowac co to jest
    spam? Bo mzoe z definicjami tez ma pan problemy?

    P.P.S. Prosze sie odniesc do zarzucanego Panu przeze mnie czynu,
    naruszania wymienionej ustawy.

  • 98. Data: 2002-11-27 19:17:20
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Nie bede Pana zglaszal
    pan mnie juz zglosil kilkanascie razy
    wybaczam panu

  • 99. Data: 2002-11-27 19:19:02
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as32j6$pm3$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Masz rację, tylko że przypadki, gdy ktoś złośliwie czy dla kawału
    > dopisał Twój adres do jakiejś listy zdarzyły się zapewne kilka
    > razy w ciągu kilku lat, o ile wogóle.

    Ale to mnie nie interesuje - efektem jest spam w mojej skrzynce.
    Naprawdę nie mam ochoty (ani czasu) na dociekanie, czy to czyjaś
    wrodzona złośliwość, czy zamiłowanie redakcji do spamowania.

> [...]
    > ktoś po prostu uzyskał dostęp do Twojego komputera - sprzątaczka
    > lub koledzy w pracy - i odesłał potwierdzenie rejestracji z

    Teoretycznie tak, ale w tym momencie w ramach reklamacji w PolSpamie
    pokazujesz mój mail z odesłanym potwierdzeniem, czyli de facto moją
    zgodą na otrzymywanie newslettera. W efekcie jesteś wypisywany z
    bazy PolSpamu z przeprosinami, a ja przestaję być wiarygodnym
    dostarczycielem zgłoszeń do bazy.
    To jest właśnie ta drobna różnica - serwis jest kryty, a zgłaszający
    ma problem i ciężko mu się wytłumaczyć sprzątaczkami czy kimkolwiek
    innym, kto rzekomo miał dostęp do mojego konta.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 100. Data: 2002-11-27 19:48:20
    Od: z...@p...onet.pl

    > prosze przeczytac wszystko poznac fakty a potem oceniac i obrazac.

    Do dobrego tonu należy odpowiadać _pod_ cytatem.
    Dokładnie przeczytałem nie tylko na tym forum, ale i na innych,
    w następstwie czego stwierdziłem:
    1. Jest pan spamerem - dość jest w sieci dowodów na to.
    2. Nie potrafi pan odróżnić normalnego maila od zwrotu.
    3. Jest pan mocno ograniczony intelektualnie, lub zwykłym
    małostokowym chamem i grubianinem.
    4. Spamera nie da się obrazić, co najwyżej może nie zrozumieć.

    Nie pozdrawiam
    Artur