  • 111. Data: 2002-11-27 21:03:59
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Piotr Sadowski wrote:
    > [...] nie ma interpretatora
    > nadrzednego okreslajacego slowo spam

    Jest. To RFC 2635.
    http://www.ietf.org/rfc/rfc2635.txt

    Ukłony
    --
    Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >

  • 112. Data: 2002-11-27 21:04:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> naskrobał/a w

    > no wlsnie i to jest niezgodne z prawem poniewaz nie ma interpretatora
    > nadrzednego okreslajacego slowo spam

    Ke? Dlaczego jest to niezgodne z prawem?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz, budujesz, a potem...
    modlisz sie!

  • 113. Data: 2002-11-27 21:05:02
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    > Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz, budujesz,

    poczytaj od poczatku...

  • 114. Data: 2002-11-27 21:06:45
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@n...cy> napisał w wiadomości

    > Jest. To RFC 2635.
    > http://www.ietf.org/rfc/rfc2635.txt
    >
    > Ukłony
    > --
    > Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >

    punkt dla Ciebie nie znam angielskiego
    moze cos o plsku

  • 115. Data: 2002-11-27 21:19:32
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Piotr Sadowski wrote:
    > punkt dla Ciebie nie znam angielskiego

    To przykre.

    > moze cos o plsku

    Google zamknęli ? .... Nie,... działa...
    http://www.google.pl/search?q=spam+definicja

    Ukłony
    --
    Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >

  • 116. Data: 2002-11-27 21:20:58
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > punkt dla Ciebie nie znam angielskiego
    > moze cos o plsku

    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, ze stanowi polowe spoleczenstwa.

  • 117. Data: 2002-11-27 21:32:59
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as37m7$6mv$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Cóż - są ludzie, którzy potrąceni przypadkowo na ulicy wzywają
    > chłopaków z osiedla, aby delikwentowi spuścili w...dól.

    Analogia cokolwiek bezsensowna. Gdyby miała być prawdziwa, to na
    każdy otrzymany spam powinienem odpowiadać atakiem kolegów, którzy
    niszczyliby serwer firmy spamującej, bądź to przez jakiś atak
    sieciowy (wersja wyrafinowana), bądź (wersja mniej skomplikowana)
    przez zniszczenie fizyczne, najlepiej połączone z pacyfikacją działu
    marketingu i kilku okolicznych oraz paleniem siedziby firmy, kukły
    prezesa i marketoidów.

    Spamem jest to, co ja uważam za spam, czyli w moim przypadku
    niezamówiona informacja, której sobie nie życzę. Jeżeli otrzymuję
    spam, to go zgłaszam - albo na pl.news.mordplik, albo w PolSpamie, a
    najczęściej w obu - tak na wszelki wypadek.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 118. Data: 2002-11-27 22:27:42
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Goomich <g...@u...to.wp.pl> ihn
    news:Xns92D3DEB57398Egoomichskrzynkapl@127.0.0.1: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Że niby nie jestem osoba prywatna, tylko firma?

    A co? Myślałeś, że jak uważasz siebie za osobę prywatną, to jesteś
    osobą prywatną? Wedle pana PS jesteś firmą, bo skoro wysyłał spam do
    firm i go otrzymałeś, to przecież musisz być firmą - w końcu bardzo
    starannie selekcjonowali adresy ;o)

  • 119. Data: 2002-11-27 22:27:42
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as3avk$542$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Było dokładnie tak jak piszesz.

    Czyli rozumiem, że PolSpam przez opublikowanie Waszego adresu w
    bazie spamerów zniszczył fizycznie Wasz serwer wraz ze wszystkimi
    danymi znajdującymi się na nich? Bo analogia o kolegach bijących w
    twarz za potrącenie jest IMHO równa fizycznemu zniszczeniu serwera
    wraz z danymi - za co rzecz jasna jest odsiadka.

  • 120. Data: 2002-11-27 22:56:24
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > Czyli rozumiem, że PolSpam przez opublikowanie Waszego adresu w
    > bazie spamerów zniszczył fizycznie Wasz serwer wraz ze wszystkimi
    > danymi znajdującymi się na nich?

    umożliwił postępowanie, które jest przez przepisy tyraktowane dokładnie tak
    samo jak uszkodzenie lub niszczenie danych - "albo w inny sposób udaremnia
    lub znacznie utrudnia osobie uprawnionej zapoznanie się z nią"
    (informacją) - nie chcę się powtarzać, p. mój pierwszy post na ten temat.

    pozdrowienia
    Łukasz