  • 41. Data: 2016-10-06 22:43:07
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > I to się stosuje do umów rodzic-szkoła, gdzie wszyscy wszystkich znają
    > osobiście od kilku lat?

    Podpisu też odmówisz, twierdząc, że pani sekretarka ma pamiętać, że się
    ustnie zgadzałeś? Spoważniej trochę, nie jesteś tym dzieckiem ze szkoły.
    Dorosły człowiek wie, jakie formalności mogą się wiązać z umowami i nie
    czyni komuś zarzutu, że ktoś o nie dba.
    ---
    O boziu, wracamy do skanowania dowodów ...

  • 42. Data: 2016-10-07 06:02:57
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 06.10.2016 o 21:45, Liwiusz pisze:

> [...]
    > ustnie zgadzałeś? Spoważniej trochę, nie jesteś tym dzieckiem ze szkoły.
    > Dorosły człowiek wie, jakie formalności mogą się wiązać z umowami i nie

    Czyli jak korzystasz z publicznej toalety i płacisz 2 zł, to pisuardessa
    ma prawo żądać okazania dowodu.
    W końcu zawierasz z nią umowę, a to już nie byle co.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 43. Data: 2016-10-07 08:39:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-10-07, Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    [...]

    > Czyli jak korzystasz z publicznej toalety i płacisz 2 zł, to pisuardessa
    > ma prawo żądać okazania dowodu.
    > W końcu zawierasz z nią umowę, a to już nie byle co.

    Jeśli twierdzisz, że ona takiego prawa nie ma, to wykaż się podstawą
    prawną :D

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 44. Data: 2016-10-07 08:49:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-07 08:39, Wojciech Bancer napisał:
    > On 2016-10-07, Wiesiaczek<W...@v...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli twierdzisz, że ona takiego prawa nie ma, to wykaż się podstawą
    > prawną :D

    Należałoby poszukać w ustawie o ochronie danych osobowych. Gromadzenie
    nadmiarowych danych.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 45. Data: 2016-10-07 09:00:52
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-10-07, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Należałoby poszukać w ustawie o ochronie danych osobowych. Gromadzenie
    > nadmiarowych danych.

    Ale mówiliśmy o okazaniu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2016-10-07 09:13:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2016-10-07, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale mówiliśmy o okazaniu. :)

    "Wydawało mi się że w umowie nie ma potrzeby numeru dowodu, wystarczy
    PESEL na umowie ze szkołą"

    Więc chyba wpisanie w umowę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 47. Data: 2016-10-07 09:24:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2016 o 08:39, Wojciech Bancer pisze:

    > Jeśli twierdzisz, że ona takiego prawa nie ma, to wykaż się podstawą
    > prawną :D

    To działa raczej w drugą stronę - jak chcesz kogoś do czegoś zmusić, to
    musisz albo dogadać się po dobroci, albo ty masz podać podstawę prawną;)

    Shrek

  • 48. Data: 2016-10-07 09:50:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 06:02, Wiesiaczek pisze:

    > Czyli jak korzystasz z publicznej toalety i płacisz 2 zł, to pisuardessa
    > ma prawo żądać okazania dowodu.
    > W końcu zawierasz z nią umowę, a to już nie byle co.

    Nie można nikomu zabronić zawierania umowy o szczanie w tej formie.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2016-10-07 09:50:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 09:24, Shrek pisze:

    > To działa raczej w drugą stronę - jak chcesz kogoś do czegoś zmusić, to
    > musisz albo dogadać się po dobroci, albo ty masz podać podstawę prawną;)

    No to podaj podstawę prawną, że mam prawo szczać u ciebie anonimowo.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2016-10-07 11:47:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bardzo słusznie, skoro są osobne toalety męskie i żeńskie.

    -----