  • 61. Data: 2004-03-19 19:31:27
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    szerszen wrote:
    > teraz to ty bredzisz, kolejaze nie jezdza za darmo, placa roczne skladki za
    > legitymacje kolejowa

    ile?

    > ktora upowaznia ich do duzych znizek,

    jakich?

    KG

  • 62. Data: 2004-03-19 19:48:18
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > jakich?

    Pracownik 99%, rodzina pracownika 80%. Granda jakich malo, nawet konduktor
    zajmujacy sie kontrolowaniem biletów nie moze sobie za darmo pojechac...

    pdr
    Olo

  • 63. Data: 2004-03-19 20:23:00
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > pracownik elektrowni nie dostaje pradu za darmo.

    - pracownicy kablowek maja dostep za friko
    - pracownicy ISPow maja net za friko
    - itp. itd...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 64. Data: 2004-03-19 20:31:58
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Odmowa złozenia podpisu na protokole automatycznie skutkuje nie
    otrzymaniem
    > wezwania, na którym są wszelkie pouczenia co dalej....

    a czy ktos tu mowil o odmowie, bo jakos nie doczytalem sie

    > Skad wiesz ze zgodnie z prawda?

    takie zalozenie, albo odpowiadasz, na to co stoi napisane, albo tworzysz
    wlasna historie

    > Bo mi, jako kontrolerowi, brzmi to jak zupełne science fiction. Mozesz mi
    > wyjasnic jaki interes mieliby kontrolerzy w niewręczaniu gapowiczowi
    > wezwania?

    czy za kazdego kontrolera dasz sie pocwiartowac? i za to ze swoje obowiazki
    wykonuje zgodnie z regulaminem, jesli nie to akceptuj co jest napisane a nie
    wypisuj taki tekstow

    > Ojjj boleśnie byś się zdziwił...brak podpisu absolutnie niczego nie
    zmienia.
    > W przeciwnym razie kazdy moglby bezkarnie okradac kolej...

    jestem bardzo ciekaw jak udowodnisz bez mojego podpisu ze to ja jechalem a
    nie ktos kto sie podemnie podszy, obawiam sie ze w sadzie moglbys przegrac

  • 65. Data: 2004-03-19 23:04:24
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > otrzymaniem
    >
    > a czy ktos tu mowil o odmowie, bo jakos nie doczytalem sie

    Ani chybi tak własnie bylo.

    > takie zalozenie,

    Błędne.

    > albo odpowiadasz, na to co stoi napisane, albo tworzysz
    > wlasna historie

    Tworzę własną historię bo to co stoi napisane to brednie.

    > zmienia.
    >
    > jestem bardzo ciekaw jak udowodnisz bez mojego podpisu ze to ja jechalem a
    > nie ktos kto sie podemnie podszy, obawiam sie ze w sadzie moglbys przegrac

    Zwyczajnie - dowodem jest protokół (nie spisany przecież na gębę). A nawet
    jakby juz doszło do rozprawy to wystarczy zeznanie konduktora ze wlasnie
    tego osobnika spisał.

    pdr
    Olo

  • 66. Data: 2004-03-19 23:37:57
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    >    - pracownicy kablowek maja dostep za friko
    >    - pracownicy ISPow maja net za friko
    >    - itp. itd...

    ale to sa prywatne firmy i jak one chca to moga udostepniac swoje uslugi
    za darmo komu chca i nikomu nic do tego.

    idac tropem myslenia zwolennikow takich "ulg" w firmach panstwowych
    mozna zafundowac policjantom 3 przestepstwa rocznie bezkarnie, celnikom
    ulgowe stawki celne, a pracownikom us ulgi podatkowe bo tepia innych
    podatnikow. a co, niech maja, przeciez trzeba pokazac, ze sa rowni i sa
    rozniejsi...

  • 67. Data: 2004-03-20 00:05:43
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > Zwyczajnie - dowodem jest protokół (nie spisany przecież na gębę). A nawet
    > jakby juz doszło do rozprawy to wystarczy zeznanie konduktora ze wlasnie
    > tego osobnika spisał.

    normalka, nawiedzony kanar fanatyk uwaza, ze kazdy kanar jest uczciwy
    i ze jego zeznan nie mozna podwazyc. zenada. towarzysz kanar...

  • 68. Data: 2004-03-20 00:38:39
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > teraz to ty bredzisz, kolejaze nie jezdza za darmo, placa roczne skladki
    za
    > legitymacje kolejowa ktora upowaznia ich do duzych znizek, ale za kazdym
    > razem musza kupic bilet, miesieczny lub jednorazowy

    Bzdury to Ty gadasz, moze musza oplacac skladki, tego akurat nie wiem, ale
    na ta swoja legitymacje pracownicza moga jezdzic za darmo!! Wyjatkiem jest
    pociag z miejscami rezerwowanymi, wtedy musza wykupic tylko miejscowke, ale
    nie ma tu wogole mowy o jakimkolwiek bilecie

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 69. Data: 2004-03-20 00:42:41
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Heh czekam w takim razie na wytyczne - jak wygrac z PKP? Tylko nie pisz o
    > "trudnej sytuacji materialnej" bo popuszcze w spodnie...

    Wystarczy ich olac, oni nawet listu ponaglajacego nie wysylaja bo na to ich
    nie stac

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 70. Data: 2004-03-20 00:45:17
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Niestety w tak paranoicznym
    > kraju jak Polska kolejarze i ich rodziny od ładnych paru lat muszą płacic
    za
    > przejazd, ale oczywiscie tu tez piszę bzdury i wprowadzam wszystkich w
    błąd.

    Ze rodzina to bardzo mozliwe ale ze sam pracownik?? Sam wielokrotnie bylem
    swidkiem (na pewno nie pozniej niz rok temu - zeby nikt sie nie czepial
    :) )jak pracownikm kolei kupowal tylko miejsowke na dany pociag pokazujac
    przy tym swoja legitymacje pracownicza!!

    I placil za sama miejscowke a nie za miejscowke + 1% ceny biletu

    Pozdrawiam
    Jacek