  • 211. Data: 2004-03-25 20:54:37
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Wam coniektórym na prawde kodeksy zdrowy rozsadek odebrały
    > NIE OKAZAŁ = NIE MA

    Dlaczego?
    A jak wykaże że miał?

    KG

  • 212. Data: 2004-03-25 20:55:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dlaczego?
    > A jak wykaże że miał?

    Od tego są odrębne procedury. Jesli to był bilet imienny (zakupiony przed
    kontrolą) to do 3 dni powinien się z nim zgłosic i wówczas po uiszczeniu
    opłaty manipulacyjnej opłata dodatkowa zostanie anulowana. Jeśli był to
    bilet na okaziciela to nie ma takiej mozliwosci, gdyż mógł go sobie równie
    dobrze po kontroli pozyczyc od sąsiada.

    pdr
    Olo

  • 213. Data: 2004-03-25 21:28:38
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
> [...]
    > bilet na okaziciela to nie ma takiej mozliwosci, gdyż mógł go sobie równie

    To czy udowodni to inna kwestia, ale jest to możliwe.

    KG

  • 214. Data: 2004-03-25 23:18:30
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > Wam coniektórym na prawde kodeksy zdrowy rozsadek odebrały
    > NIE OKAZAŁ = NIE MA

    NIE OKAZAŁ = nie wydałeś mu się osobą godną tego czynu, a przyczyn tego
    może być kilkadziesiąt. NIE OKAZAŁ = GDZIEŚ WŁOŻYŁ I SZUKA. W domyśle jak
    znajdzie to okaże.

    Odnoszę wrażenie, że to Wam się w "dupkach" poprzewracało i wydaje się
    Wam, że jesteście zaraz po Bogu. Kiedyś trafisz na cwańszego i zobaczysz, że
    to nie jest takie proste.
    Jeśli odmówię okazania biletu Wam i pokażę, go tylko kierownikowi
    pociągu/konduktorowi, ciekawe, czy nie zawahasz się wezwać policji, Ja bilet
    mam i okazałem go osobie upoważnionej do kontroli biletów, a Tobie nie,
    motywując to Twoim chamskim zachowaniem.
    A w Prawie Przewozowym nie ma opłaty za nieokazanie biletu, tylko jest
    opłata za jazdę bez biletu. Więc jeśli kierownik potwierdzi, że posiadam
    ważny bilet na przejazd po obejrzeniu go, to nie pozostaje Ci nic innego jak
    iść sobie dalej. Nie ma też w tej ustawie nic na temat utrudniania pracy
    osobie upoważnionej do kontroli biletów.
    A renomiarzy będę tępił bo są to nienormalne ćwoki, jakieś 2 lata temu,
    taki jeden chciał mi wystawić opłatę dodatkową, za to, że w składzie
    2-2-2-1-1-2-2-2 przechodziłem z jednej grupy wagonów 2 kl. do drugiej grupy
    wagonów 2 kl. przez klasę 1 mając bilet na klasę drugą.
    I wyobraź sobie, że też mnie straszył zatrzymaniem pociągu i wezwaniem
    Policji, oczywiście ani opłaty nie zapłaciłem, ani policja nie przyjechała.
    Poprostu po kilku próbach wyłudzenia i awanturze, do której przyszedł
    kierownik pociągu i opierdolił renomiarza, ten drugi sobie poszedł.
    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 215. Data: 2004-03-25 23:44:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > NIE OKAZAŁ = nie wydałeś mu się osobą godną tego czynu, a przyczyn
    tego
    > może być kilkadziesiąt. NIE OKAZAŁ = GDZIEŚ WŁOŻYŁ I SZUKA. W domyśle jak
    > znajdzie to okaże.

    Przepraszam bardzo, ale jezeli sugerujesz, ze w majestacie prawa mozna sobie
    jezdzic na gape i wystarczy oswiadczenie "tak, posiadam bilet" zeby
    kontroler nie mogl wystawic wezwania to na tym nasza dyskusja sie konczy.
    Jest pewna granica kretynizmu pytan, ponizej ktorej juz przestaje
    odpowiadac...

    > Kiedyś trafisz na cwańszego i zobaczysz, że
    > to nie jest takie proste.

    Buehehehehe przy co drugiej kontroli trafiam - wiesz ilu mnie juz straszyło
    sądami?

> [...]
    > mam i okazałem go osobie upoważnionej do kontroli biletów, a Tobie nie,
    > motywując to Twoim chamskim zachowaniem.

    Daje sobie rękę odciąć ze policjanta kompletnie nie będzie obchodziło jakim
    tam swistkiem mu wymachujesz - po prostu uzbroi mnie w komplet Twoich danych
    i sobie pojdzie. Z autopsji - mialem juz parędziesiąt takich interwencji.

    > Nie ma też w tej ustawie nic na temat utrudniania pracy
    > osobie upoważnionej do kontroli biletów.

    Nie ma tez ani slowa o zakazie utrudniania zycia cwaniakom i chamom Tobie
    podobnym.

    > A renomiarzy będę tępił bo są to nienormalne ćwoki,

    Znając chłopaków z Renomy głęboko wierzę ze znacznie prędzej oni skutecznie
    stępią Ciebie :-)))))

> [...]
    grupy
    > wagonów 2 kl. przez klasę 1 mając bilet na klasę drugą.

    Trzeba było przejsc od zewnątrz - filmów z Seagalem nie oglądasz?

    pdr
    Olo

  • 216. Data: 2004-03-26 00:04:22
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Zupełnie nie rozumiem - jakie spłaca. Kiedys przeciez za to zapłacili, co
    za
    > różnica czy było to 5 czy 500 lat temu? Twój prywaciarz nie płacił
    nigdy....

    kto zaplacil?? Napewno nie PKP, ale kazdy czlowiek ktory ciagle do tego
    wszystkiego doplaca!!!

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 217. Data: 2004-03-26 00:07:06
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

> [...]
    > kontroler nie mogl wystawic wezwania to na tym nasza dyskusja sie konczy.
    > Jest pewna granica kretynizmu pytan, ponizej ktorej juz przestaje

    Nie, natomiast jeśli posiadam bilet i okażę go INNEJ osobie do jego
    kontroli upoważnionej i odbędzie się to na "Twoich oczach", a osoba ta
    stwierdzi, że z biletem wszystko jest OK., to nie masz żadnych podstaw aby
    mnie "nękać".

> [...]
    danych
    > i sobie pojdzie. Z autopsji - mialem juz parędziesiąt takich interwencji.

    Nie zgodzę się, na moją prośbę policja ma OBOWIĄZEK spisać protokół w
    celu zabezpieczenia dowodów sporu oraz okoliczności zaistnienia sporu. Jeśli
    policjant przekaże dane kontrolerom, którzy nie mają do tego prawa (wszak ja
    mam bilet, a jak mam bilet, to moje dane osobowe gówno Was obchodzą) to
    popełnia przestępstwo. Jeśli ja się nie zgodzę na przekazanie moich danych,
    powinien być spisany protokół i poczynione dalsze wyjaśnienia, a nie
    przekazane moje dane adresowe osobom postronnym.

    > Nie ma tez ani slowa o zakazie utrudniania zycia cwaniakom i chamom Tobie
    > podobnym.

    Wystarczy, że się powołam na konstytucję, gdzie jest zapis, że każdy
    człowiek ma prawo do godnego traktowania, natomiast Ty podczas kontroli
    użyłeś niecenzuralnych słów, poniżyłeś mnie mnie, obraziłeś itd. itp, to Ty
    będziesz miał przechlapane. Za mną przemawia to, że ja mam bilet. Co Ty
    masz? Zeznania Twojego kompana po fachu? Ja też i co teraz??

    > Znając chłopaków z Renomy głęboko wierzę ze znacznie prędzej oni
    skutecznie
    > stępią Ciebie :-)))))

    Zdaje Ci się.

    > grupy
    >
    > Trzeba było przejsc od zewnątrz - filmów z Seagalem nie oglądasz?

    Gratulacje, widzę, że od poziomu kolegów Renomiarzy daleko nie
    odstajesz. Pragnę Cię tylko poinformować, że jak najbardziej mam prawo z
    biletem kl. 2 przejść przez wagon klasy 1.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 218. Data: 2004-03-26 00:08:31
    Temat: Re: kiedy nadejdzie termin ?
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Conajmniej od roku, wczesniej niebardzo bylem w temacie więc sie nie
    > wypowiadam.

    to w takim razie moje doswiadczenia i obserwacje sa nieco starsze, juz nie
    jezdze tak czesto pociagami, z jakies 1- 2 lata
    wiec moze sie rzeczywiscie cos zmienilo w dzialaniach PKP i przykladaja sie
    do sciagania naleznosci

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 219. Data: 2004-03-26 00:19:28
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > (1,2,3,4,5....)
    > Jak nie dasz chłopcze dobrowolnie to policja je wyrwie. Wiesz ile kosztuje
    > opóźnienie pociągu w związku z interwencją?

    ROTFL

    Czlowieku, nikt nie ma obowiazku Ci niczego wreczac a jedynie okazac, i
    jesli ktos sobie nie zyczy to Ty sobie nawet tego do lapy nie mozesz wziasc
    ani wyrwac

    A Policja Cie wysmieje za to ze chcesz kogos spisac kto ma bilet np normalny
    i wtedy nawet nie musi miec przy sobie dokumentow

    I ciekawe na jakiej podstawie go zatrzymasz do przyjazdu policji?? Sila??

    > Jakis cymbał Twojego pokroju własnie nie chciał ich okazac :-)
    > Kosztowało go to 200 zł więcej, bo musiała je z niego wyciągać policja.

    Cymbalem to narazie jestes Ty, jesli kazesz ludzi ktorzy maja bilet?? Pan i
    wladca sie znalazl??

    > Prawo przewozowe mówi wyraznie, ze posiadany bilet masz OBOWIĄZEK okazywać
    > na KAZDE żadanie kontrolera. I gówno mnie obchodzi oswiadczenie ustne
    > pasazera iz posiada bilet - jesli nie chce go okazac to znaczy ze go nie
    ma.

    No to w koncu chyba Ci okazal

    > pdr
    > Olo

    pozdrawiam
    Jacek

  • 220. Data: 2004-03-26 00:20:33
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Wam coniektórym na prawde kodeksy zdrowy rozsadek odebrały
    > NIE OKAZAŁ = NIE MA

    Sam piszesz ze mial bilet i w koncu okazal

    Pozdrawiam
    Jacek