-
71. Data: 2014-04-08 22:59:03
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.
MJ
-
72. Data: 2014-04-08 23:25:42
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-04-08, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
> zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.
No uważaj, bo niektóre banki blokują kartę w przypadku podejrzanego użycia
(np. pierwszy raz "za granicą") i braku chęci / możliwości potwierdzenia
przez właściciela takowej. Nie jest to dokładnie to co Ty piszesz, ale
już podobnie:
http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=18&p=35
3310
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
73. Data: 2014-04-08 23:59:17
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2014-04-08 21:42, Wojciech Bancer pisze:
> Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę
> się identyfikować? No proszę Cię.
Problemem nie jest niezgadzanie się. Problemem jest pominięcie
kwestii głównej - jaki jest poziom przelewu dla białego
człowieka, który pozwala ominąć debilną procedurę. Wówczas
zjawiasz się ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz rację. Coś
z trollowania tu jest.
> W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :)
Gdzie ukryła się ta moja głupota ? W pytaniu o to jaka kwota
jest kwotą graniczną ?
> Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)
Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
"zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. A ja tylko zapytałem,
którędy poprowadzona jest obwodnica częstochowy. Moglibyśmy
podywagować o owej obwodnicy, ale za cel postawiłeś sobie
udowodnienie, że walenie przez centrum w godzinach szczytu to
patriotyczny obowiązek.
> Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów.
I trafiasz w sedno. Gdyby mój wstęp był przyczyną - oznaczałoby
to, że to ja do kogoś dzwonię i zagajam.
> Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
A to, że posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, że ciebie
przerasta.
> I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
> że u wszystkich tak jest.
Masz rację. Większość ludzi, podaje do autoryzacji przelewów
telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby.
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
-
74. Data: 2014-04-09 00:00:34
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...
>> Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest
>> bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA
>> TO ŻE TO ŻORT.
>
> Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
> I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
> że u wszystkich tak jest.
To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze
techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób.
IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje
za absurdalny.
Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem
zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni.
Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej!
-
75. Data: 2014-04-09 00:00:35
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...
>> A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu?
>
> Nie patrzyłem. ale w ciemno zakładam, że nie. Jak zlecę przelew
> mam podpowiedź :"sprawdć czy ten przelew aby nie będzie wymagał
> potwierdzenia, sprawdzisz to w TRANSAKCJE
> NIEZREALIZOWANE-OCZEKUJĄCE NA REALIZACJĘ".
Hmm, skoro piszą w systemie transakcyjnym to samego faktu weryfikacji bym
sie nie czepial.
Czepiał bym sie tego, ze taka informacja, zamiast sama wyskoczyc, musi byc
przez klienta szukana w jakis dodatkowych miejscach.
Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
przeciągu 30 minut.
-
76. Data: 2014-04-09 00:13:10
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
[...]
>> Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)
>
> Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
> "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
> w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
> również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
> częstochowy bronisz debili i ich pomysłów.
Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość
przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla
faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle.
Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
*TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.
Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego
nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu
rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
tak/nie.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
77. Data: 2014-04-09 22:46:55
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2014-04-09 00:13, Wojciech Bancer pisze:
> Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
> ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
> odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość
Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz
jeszcze jakieś talenty ? Gdzie ja napisałem, że sprawiłem sobie
problem ? Ja nieautoryzowanych przeze mnie durniów wrzucam do
KFa. Sytuacja została rozpisana w ten a nie inny sposób by takim
tłukom jak ty unaocznić problem. Jak widzę zbyt mało dosadnie.
> Bo on się przedstawił.
Taaaa ... Oczywiście nie słyszałeś o akcjach UOKiK względem
podmiotów, które wysyłały pisma do klientów z podpisem
nieistniejącego pracownika. Więc mówisz, że Rafał Gil to
prawdziwa persona. BRAWO !
> Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
> *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.
Masz rację. Sam sobie stworzyłem sytuację, że ktoś do mnie
dzwoni. Zawsze ta robię. Wołodia - jeżdżę do moskwy i dzwonię do
siebie. To dziki kraj.
> rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
> w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
> tak/nie.
Wklejali rozmowy ? Czy hipotetyczne scenariusze ? Bo coś ci się
chyba piermandoli pod sufitem.
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
-
78. Data: 2014-04-09 22:48:22
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:
> Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
> wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
> przeciągu 30 minut.
teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
zainicjowaniu przelewu :)
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
-
79. Data: 2014-04-10 00:00:43
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...
>> Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
>> wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
>> przeciągu 30 minut.
>
> teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
> kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
> zainicjowaniu przelewu :)
>
Byle dzwonili przed sesją elixiru.
-
80. Data: 2014-04-10 00:11:44
Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2014-04-10 00:00, Budzik pisze:
>> teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
>> kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
>> zainicjowaniu przelewu :)
> Byle dzwonili przed sesją elixiru.
U mnie zadzwonili PO.
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/