  • 31. Data: 2005-12-28 16:25:05
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Uzytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisal w wiadomosci
    news:Ssysf.6304$Wl3.3635@trndny04...

    > Zobacz na oswiadczenie zawodowego alkoholika Relige. Tak mu biednie bylo
    > na stanowsku lekarza w biednej medycynie, ze sie az na boku milionerem
    > zrobil.

    To doskonaly przyklad uzupelniajacy moj post w innym watku o konowalach .
    Jest doskonalym przykladem ladactwa wiekszej czesci ludzi z tej grupy
    zawodowej .

    cyc

  • 32. Data: 2005-12-28 16:27:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zobacz na poprzednie oswiadczenia majatkowe tego alkoholika. Pracowal w
    > szpitalu. Wiec dorbic musial sie wylacznie pracujac ciezko w nocy.

    zasugerowales ze Senyszyn ukradla pytanie jej dotyczylo.

    A co do religii nie ogladalem oswiadczenia ale przy zalozeniu ze sa tam
    miliony to ,
    1. trzeba by byc naprawde debilem by zamieszczac takie informacje
    nie potrafiac udowodnic skad pochodzi majatek wiec tu bymbyl ostrozny z
    osadem bo istnieje spore prawdopodobienstwo ze ie masz racji
    2. skad wiesz czy nei prowadzil roznych dg wczesniej ? Dlaczego wszystko
    sprowadzasz do pensji lekarza?

    > Tak, zwlaszcza miliony Religi zarobione po godzinach pracy.

    tak, kazdy zarzut nalezy udowodnic, chcialbys by ktos ciebie w taki sposob
    ocenial ?

    P.

  • 33. Data: 2005-12-28 16:30:35
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doucn3$9m0

    > zarobiony legalnie okolo 4 mln

    na wysypisku ?

    > to sa ludzie biznesu, a pluja na nich zawsze ci ktorych mozdzki sa zbyt
    > ciasne by dojsc do majatku

    Nie mam sie czym szczycic ale nieskromnie sadze , ze niewielu tu jest w
    stanie dorownac mi w tym co osiagnalem .
    Kupilbym nie tylko Ciebie ale i wszystko co masz a pewnie jeszcze na "
    Sporty" by mi zostalo :) .

    > P.

    Jak nie okrada taki ludzi , jak nie szachruje "na wadze " , to przynajmniej
    unika podatkow , cel , zusow itp. . Proceder powszechny i tylko u nas
    uznawany za powod do dumy !! .

    cyc

  • 34. Data: 2005-12-28 16:32:14
    Od: ronald <p...@w...pll>

    http://www.aferyprawa.com/raport_korupcja.jpg

  • 35. Data: 2005-12-28 16:48:28
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Cyc wrote:

    > jednak

    > na wysypisku ?

    nie.. na biedaszybie.

  • 36. Data: 2005-12-28 16:50:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    ronald napisał(a):
    > Zobacz na poprzednie oswiadczenia majatkowe tego alkoholika. Pracowal w
    > szpitalu. Wiec dorbic musial sie wylacznie pracujac ciezko w nocy.

    Słuchaj, pierdolisz straszne głupoty. Akurat wiem dokładnie, w którym
    szpitalu pracował Religa (choć to żadna tajemnica) i znam osobę, która
    pracowała tam razem z nim. Tamtejsze zarobki miały się nijak do zarobków
    w innych szpitalach państwowej służby zdrowia. Były conajmniej 10x
    wyższe, a pozatym swojego czasu nawet wypłacane w dolarach, ponieważ
    była to topowa klinika, w dodatku leczyli tam najważniejsze osoby w
    państwie. Ale po prostu takie tłuki jak Ty nigdy nie potrafią zrozumieć,
    że ktoś może się czegoś uczciwie dorobić. Jedyne rozwiązanie dla takich
    jak Ty to etat za 1500 miesięcznie, i skoro Ty tak masz, to znaczy, że
    każdy kto ma lepiej to od razu złodziej i aferzysta.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 37. Data: 2005-12-28 16:51:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doudat$c5o$1@inews.gazeta.pl...
    > z reguly majatki sa legalnie zrobione tylko w glowie zwyklego durnego
    zawistnego
    > polaka taka opcja sie nie pojawia,
    > bo jest za glupi by dojsc do tego jak cos takiego osiagnac

    A może ten Polak ma rację ? Polak wcale nie jest taki głupi.
    To pada pytanie jakiej narodowości i kim są ci, którzy te majątki robią,
    skoro wg. Polaka w Polsce w uczciwy sposób można dorobić się tylko garba ?

    neelix

  • 38. Data: 2005-12-28 16:54:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doue0q$f9m$1@inews.gazeta.pl...

    > mit

    rzeczywistość

  • 39. Data: 2005-12-28 16:54:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > na wysypisku ?

    nie, dzialalnosc naukowa, masz cos jeszcze do dodania?

    > Nie mam sie czym szczycic ale nieskromnie sadze , ze niewielu tu jest w
    > stanie dorownac mi w tym co osiagnalem .

    to wbij sobie do glowki ze nie tylko ty mozesz zbic majatek inni tez i wcale
    nie musza przy tym kraść.

    > Kupilbym nie tylko Ciebie ale i wszystko co masz a pewnie jeszcze na "
    > Sporty" by mi zostalo :) .

    a mozesz zdradzic na ie wyceniasz czlowieka?

    > Jak nie okrada taki ludzi , jak nie szachruje "na wadze " , to
    > przynajmniej
    > unika podatkow , cel , zusow itp. . Proceder powszechny i tylko u nas
    > uznawany za powod do dumy !! .

    jezeli unika legalnie to nie jest zlodziejem

  • 40. Data: 2005-12-28 16:56:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości

    > a teraz w Brukslece to juz w ogole nie ma co dzielic. Biedak nie ma
    > zadnych dochodow, nawet z Parl. E.:
    >
    > http://www.europarl.eu.int/ep-dif/28296_21-11-2005.P
    DF

    No i po co było tam wiać ? ;-)