  • 41. Data: 2007-02-02 19:54:32
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Te, które pojawia się w wyniku braku "uzgodnienia zeznań" przez różnych
    > ustawodawców.
    >
    > Tak to jest, jak się wprowadza dodatki/poprawki "na chybcika" i "pod
    > publiczkę".

    Pojęcie zakaz _prowadzenia_ pojazdów funkcjonował już w kk z 1969 r.
    (wcześniej nie chce mi się sprawdzać), kk z 1997 r. został uchwalony
    wcześniej niż Pord, więc które sformułowanie jest 'poprawniejsze'?

    KG

  • 42. Data: 2007-02-02 20:57:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > Pojęcie zakaz _prowadzenia_ pojazdów funkcjonował już w kk z 1969 r.
    > (wcześniej nie chce mi się sprawdzać), kk z 1997 r. został uchwalony
    > wcześniej niż Pord, więc które sformułowanie jest 'poprawniejsze'?

    Nie czujesz, że kopiesz się z koniem ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2007-02-02 21:12:01
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-01 16:42 +0200, Użytkownik qwerty napisał :

    > To trzeba było przewidzieć i kupić wcześniej. W Białymstoku kierowca prowadzi, a
    > nie sprzedaje.

    Poczekamy az nie przewidzisz i nie kupisz:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 44. Data: 2007-02-02 21:24:36
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Nie czujesz, że kopiesz się z koniem ??

    gdyby mnie to nie bawiło, to bym tu nie pisał

    KG

  • 45. Data: 2007-02-02 21:27:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Poczekamy az nie przewidzisz i nie kupisz:-)

    Nie musi. Jedzie zgodnie z prawem swoim prywatnym Maybachem. Piłka na twoim
    polu ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2007-02-05 16:49:29
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Wojciech "Spook" Sura dość niespodziewanie napisał(a):
    > [1] Zagadka, z jakiej książki wziąłem pomysł? ;]

    Może nie aż tyle, ale również sporo nosiła przy sobie bohaterka
    "Zadziwiającego Maurycego.."

    ;)

    --

    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide