  • 31. Data: 2007-02-01 21:01:46
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Sugeruję, abyś zapoznał się z PoRD i porównał znaczenie "prowadzić" a
    > "kierować", dupku.

    z niecierpliwością czekam na wyjaśnienie

    > Inna sprawa, że sędziowie notorycznie używają złego określenia...

    a złe to które? to którym posługuje się kodeks karny i kodeks wykroczeń?

    KG

  • 32. Data: 2007-02-01 21:58:53
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 1 Feb 2007 20:52:58 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > (sprawdzic, czy nie ksiadz)

    I wyszlo szydlo z worka :)
    --
    marcin

  • 33. Data: 2007-02-01 22:03:16
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    zly wrote:
    > Jestes zalosny :) Mam nadzieje, ze kiedys przytrafi sie to swojej
    > zonie.

    Spekulacja za daleko posunięta, jak mniemam ;]

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 34. Data: 2007-02-01 22:07:52
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eptdn2$h9i$1@opal.icpnet.pl Nostradamus

    > Nie kwestionując, rzecz jasna, meritum pierwszej części zdania
    > pozwolę sobie zauważyć, że każda ustawa jako akt prawny (akt prawa
    > stanowionego) jednakowo pasuje do tematyki grupy. ;)

    To otwiera drogę do nadużyć ;]

    Oto propozycja ustawy dotyczącej spamu z dnia 1 lutego 2007:

    par 1.

    Wnosi się o prawne zalegalizowanie spamowania w polskim usenecie w zakresie
    stron o tematyce pornograficznej, ogłoszeń komercyjnych, propozycji
    sprzedaży środków lekarskich (zarówno homologowanych jak i nie) oraz
    oferowania dowolnego rodzaju usług lub świadczeń.

    par 2.

    Za zalegalizowane należy uznać następujące strony internetowe:

    a) http://www.1.2.3.4
    b) http://www.5.6.7.8
    (...)

    Jest zgodne z tematyką grupy? ;]

    Pozdrawiam -- Spook.

    P.S. Sorry za mało prawniczy język, brakuje mi weny ;]

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 35. Data: 2007-02-01 22:16:08
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    badzio wrote:
    > Sorki, ale nie moge. Co widzisz dziwnego w mozliwosci kupienia biletu
    > od kierowcy/motorniczego? Normalne jest ze moze sie zdarzyc sytuacja -
    > wyjazd poznym wieczorem czy w weekend po poludniu, kiedy kioski w
    > okolicy sa nieczynne - jedynym wyjsciem jest wtedy kupno biletu u
    > kierowcy/motorniczego.

    Zlituj się, człowieku! Przecież odpowiadasz grupowiczowi perfekcyjnie
    przygotowanemu na każdą okoliczność życiową i noszącemu ze sobą stale:
    zapałki, zapalniczkę na benzynę, zapalniczkę na gaz, drugą zapalniczkę na
    gaz, zapasowy gaz, scyzoryk, żyrokompas z wodotryskiem, mapę Polski i
    Białegostoku, żelazne racje, manierkę z wodą, igłę i nici wraz z
    różnokolorowymi kawałkami materiału, kilkaset złotych gotówką, dwie karty
    płatnicze, trzy kredytowe, cztery telefoniczne; dwie komórki, kalkulator,
    odtwarzacz mp3, walkmana, zapasowe baterie, budzik, namiot ze śpiworem,
    bieliznę na zmianę, zapasowy swetr i kurtkę gdyby zrobiło się zimno, kilka
    T-shirtów gdyby zrobiło się ciepło, kilka książek na wypadek nudy gdzieś w
    poczekalni bądź w środkach komunikacji miejskiej, żyłkę, przynętę i
    odpowiednie haczyki - poza tym spinning, zestaw do naprawy dętek, zestaw
    kluczy, obowiązkowy śrubokręt, młotek, kombinerki, piłkę do drewna,
    brzeszczot do metalu, zestaw pilników, poręczne imadło... [1]

    I tobie ŚMIAŁO wpaść na myśl, że mógł nie mieć biletu, wchodząc do autobusu?

    Litości.

    Pozdrawiam -- (przedpiątkowo) -- Spook.

    [1] Zagadka, z jakiej książki wziąłem pomysł? ;]

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 36. Data: 2007-02-01 23:56:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > z niecierpliwością czekam na wyjaśnienie

    Wszędzie, gdzie PoRD odnosi się do osoby "siedzącej za kierownicą"
    jakiegoś pojazdu używane jest słowo "kierujący" - a nie "prowadzący".

    Słowo "prowadzący" jest użyte w stosunku do osoby, która idzie pieszo i
    np. prowadzi rower za kierownicę.

    W rezultacie zakaz "prowadzenia" powodowałby zakaz chociażby
    przestawienia ręcznie roweru z miejsca na miejsce - i mocno wątpię, żeby
    "poeta" właśnie to miał na myśli ;)

    > a złe to które? to którym posługuje się kodeks karny i kodeks wykroczeń?

    Te, które pojawia się w wyniku braku "uzgodnienia zeznań" przez różnych
    ustawodawców.

    Tak to jest, jak się wprowadza dodatki/poprawki "na chybcika" i "pod
    publiczkę".

  • 37. Data: 2007-02-01 23:56:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus wrote:
    [ciach]

    > A to przygłupie inna ustawa, bardziej pasująca do grupy czyli kodeks karny.

    Jasne, kodeks karny bardziej prawny od prawa o ruchu drogowym... Fajnie
    się kompromitujesz, anonimie ;->

  • 38. Data: 2007-02-02 11:26:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nostradamus wrote:
    > [ciach]

    > Jasne, kodeks karny bardziej prawny od prawa o ruchu drogowym... Fajnie
    > się kompromitujesz, anonimie ;->

    Przeciez to Leszek a ni zaden anonim

  • 39. Data: 2007-02-02 13:54:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > Przeciez to Leszek a ni zaden anonim

    Aaa, tak mi się wydawało, że styl znajomy ;->

  • 40. Data: 2007-02-02 15:20:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:7bba94-dlf.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Wszędzie, gdzie PoRD odnosi się do osoby "siedzącej za kierownicą"
    > jakiegoś pojazdu używane jest słowo "kierujący" - a nie "prowadzący".

    Statek wodny lub powietrzny może nie mieć kierownicy. A zakaz prowadzenia
    może być w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym.
    Najierw pomyśl jeśli masz czym a dopiero potem pisz.

    --
    Pzdr
    Leszek