  • 11. Data: 2007-06-25 20:45:37
    Temat: Re: PACJENCIE, do boju!
    Od: Raack <r...@o...pl>

    On 25 Cze, 22:31, "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> wrote:
    > "Raack" <r...@o...pl> wrote in message

    s.com...
    > On 25 Cze, 21:11, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > W tej sprawie nie chodzi o to co Ci się nie podoba, ale co się podoba
    > ogółowi. Ja raz dwa razy w życiu byłem chory i jeden dzień w życiu
    > leżałem z tego powodu w łóżku. Dla mnie wszyscy lekarze mogą iść won
    > do Szwecji czy gdzie chcą. Ale nie chcę mieć zaraz rewolucji, jak się
    > okaże, że połowie Polaków nie przysługuje połowa świadczeń, a
    > prywatnie ich nie stać.
    >
    > bedzie ich stac, bo nie beda placic zusu srusu tylko dostana ta kase do reki
    > i sobie zapłacą za prywatne leczenie.

    Szczególnie emeryci i ta armia tak zwanych rencistów.

  • 12. Data: 2007-06-25 20:48:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    p...@o...pl wrote:

    > Skoro domaganie sie natychmiastowych podwyzek ze skladek ktore placimy jest
    > prawem Konstytucyjnym oraz Prawem Czlowieka wiec my rownierz mozemy domagac sie
    > natychmiastowego obnizenia oplat, na tej samej zasadzie.

    A nie wydaje Ci się, że tu powinno zadziałać najnormalniejsze w świecie
    prawo popytu i podaży?

    Dziwi mie bardzo, że lekarze strajkują, protestują, etc.

    Zamiast zwolnić się z pracy, załozyć spółdzielnię i oferowac swoje
    usługi dotychczasowemu pracodawcy.

    Piotrek

  • 13. Data: 2007-06-25 20:56:07
    Od: Raack <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Dziwi mie bardzo, że lekarze strajkują, protestują, etc.
    >
    > Zamiast zwolnić się z pracy, załozyć spółdzielnię i oferowac swoje

    Górka wymusza łapówy za operacje i specjalistyczne zabiegi w
    szpitalach, żeby założyć spółdzielnie o usługach porównywalnych ze
    szpitalem trzeba mieć olbrzymie pieniądze (prywatyzacja!). Rynek tych
    prostych usług nie jest łatwy. A tu Ziobro z tasakiem po szpitalach
    biega i strach brać łapówki. Nieciekawie... Zastrajkujmy panowie! Tak
    się nie da żyć...

  • 14. Data: 2007-06-25 21:19:18
    Od: TomekO <t...@w...pl>

    > bedzie ich stac, bo nie beda placic zusu srusu tylko dostana ta kase do reki
    > i sobie zapac za prywatne leczenie.

    Jak nie zapłacisz składki na ubezpieczenie zdrowotne to zapłacisz
    odpowiednio większy podatek więc nic Ci to nie da.

  • 15. Data: 2007-06-25 21:21:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 13:45:37 -0700, Raack napisał(a):
    [...]
    > Szczególnie emeryci i ta armia tak zwanych rencistów.

    Dlaczego tak zwanych?

    p. m.

  • 16. Data: 2007-06-25 21:25:06
    Od: Raack <r...@o...pl>

    > Dlaczego tak zwanych?

    Znam kilkunastu rencistów. Prawie wszyscy ją sobie załatwili kilka lat
    temu w obawie przed bezrobociem, żeby doczekać emerytury (lekarze
    brali od 3000 złotych). Pewnie są uczciwi. Jutro biorę świecę i
    szukam.

  • 17. Data: 2007-06-25 22:00:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 14:25:06 -0700, Raack napisał(a):

    > Znam kilkunastu rencistów. Prawie wszyscy ją sobie załatwili kilka lat
    > temu w obawie przed bezrobociem, żeby doczekać emerytury (lekarze brali
    > od 3000 złotych). Pewnie są uczciwi. Jutro biorę świecę i szukam.

    No ale mimo wszystko nie wiem czemu mówisz o nich jako o "tak zwanych
    rencistach", sugerując że nie są tak do końca rencistami. Nie dostają tej
    renty czy co?

    p. m.

  • 18. Data: 2007-06-25 22:02:01
    Od: stag <s...@i...pl>

    d852 napisał(a):

    > A co to za głupota ?

    A jak adwokatom obcinaja to nie glupota ?

  • 19. Data: 2007-06-25 22:15:55
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-06-25 22:45, Piotrek napisał(a):
    > Albo przepiją i to raczej na ten wariant bym postawił ...

    Więc lepiej niech część przepije odpowiedni urząd i jego pracownicy. W
    końcu państwo wie lepiej jak wydać pieniądze obywateli niż oni sami. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 20. Data: 2007-06-26 10:32:44
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Mon, 25 Jun 2007 22:00:03 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >No ale mimo wszystko nie wiem czemu mówisz o nich jako o "tak zwanych
    >rencistach"

    Bo nie są niezdolni do pracy. W powszechnym rozumieniu rencista to osoba
    trwale niezdolna do pracy z powodu ciężkiego kalectwa lub zaawansowanej
    choroby przewlekłej. A kryterium tego nie spełnia 90% polskich rencistów.
    Tak zwanych rencistów.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.