  • 81. Data: 2005-08-08 00:21:59
    Temat: Re: P2P
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > znaczy, że Windows jest tym luksusowym, a *nix'y tymi be... ;) ? używam
    > Windowsa tylko dlatego, że muszę, bo tego wymaga ode mnie praca/studia.

    Oj, znam ten ból... Mam tkai jeden 'ukochany' program. Napisali n
    szajs, zatrudnili magików od marketingu, i ja teraz muszę się z tym
    badziwiem męczyć (i to co gorsza pod wingrozą, bo nie chce mi działać
    pod WinE), bo 'wszyscy tego używają'.

    TO jest prawdziwe przestępstwo.

    Używając ukochanej analogii Świetych Wojowników z BSA: muszę kupić sobie
    cholerny kołowy transporter opancerzony, bo inne pojazdy są na drogach
    rozstrzeliwane przez speców od marketingu.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 82. Data: 2005-08-08 08:15:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A to zle?

    nie pisze ze zle tylko ze pierwsze co mi przyszlo do glowy to to ze post
    leppera

    > Odpisywanie sobie fikcyjnych wydatkow jest.

    masz dowod?

    > Na odpisywaniu sobie od dochodow fikcyjnego szkolenia pracownikow.

    masz dowod?

    > w okienko emaila tez mozna wpisac duza ilosc adresow. Netscape ma nawet
    > wbudowana automatyczna wysylke na adresy z listy. Tez mozesz udostepnic
    > nieokreslonej liczbie osob.

    jezu facet takie rzeczy to mozesz sowjej matce wypisywac, to co udostepniasz
    w sieci p2p moze kazdy
    podlaczony do tej sieci sciagnac, a maila otrzyma ta osoba ktorej go wyslesz

    > zadzwon do nich i zapytaj ile zaplacili podatku w Poslce w roku 2004.

    Ciebie pytam, ty oskarzasz ty udowodnij

    > Ale niech nie placza ze sa ofiarami kradziezy. Nie sa. Sa sami
    > zlodziejami.

    kurwa facet ja nie pisze teraz o acrobacie a o setkach innego softu i firm,
    czy fakt ze adobe ukradlo
    kilka algorytmowe usprawiedliwia Cie jezeli okradasz innych?

    > Pusty frazes propagandowy.
    >
    > Najczesciej sa wymieniane najpopularniejsze programy wielkich firm. Poza
    > tym, to jakie konkretne straty ponosi MS na pirackim Windowsie? Przeciez
    > splacil sie im wielokrotnie. Co jest w cenie $190 za Windows XP?
    > http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00022PTRU/qi
    d=1123448205/

    znajdz nowe windowsy na kazie czy emule to nobla dostaniesz

    > Bankrutowanie konkurencji jak M$ chcial zrobic z Netscape nazywasz
    > sukcesem?

    jestem pod wrazeniem sukcesu billa i nie widze powodu by szczac za to na
    niego.

    eot

    P.

    ps.
    microsoft to najbardzoiej proff. firma z jaka kiedykowliek mialem do
    czynienia, potrafia o klienta zadbac

  • 83. Data: 2005-08-08 08:18:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ty masz jakieś dowody, że wszyscy używają p2p do przestępstw?
    >
    > [ciach]

    wskaz gdzie napsialem ze wszyscy do przestepstw uzywaja!

    > Sprytne. Jak jakiś przykład psuje twój prywatny obraz rzeczywistosci, to
    > ten przykłąd zwyczajnie ignorujesz?

    bo jest dla mnie zalosnym usprawiedliwianie okradania innych firm faktem ze
    firma X
    ukradla jakis algorytm.

    A zreszta z toba tez nie bede rozmawiac bo rowniez cierpisz na przyapdlosc
    zwana zawiscia.
    O czym swiadcza wszystkie twoje posty na temat microsoft.

    P.

  • 84. Data: 2005-08-08 08:22:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja jednak mam nadzieję, że polscy policjanci mają co najmniej matury i
    > ścigają złodziei, a nie jakichś 'złodziejów'.

    no blad zrobilem i co z tego? Zmienia to cos?

    > No i jeszcze pije. Bo każdy złodziej to pijak, a każdy pijak to złodziej.

    jezlei ktos nabywanieleglanie oprogramowanie pozbawiajac autora zyskow to
    twoim zdaniem to nei jest zlodziejstwo?

    > Pewnie - to powinna być sprawa priorytetowa!

    jak kazde inne przestepstwo

    > Po co się przejmować takimi duperelami, jak oszustwa, napady, handel
    > narkotykami czy prawdziwa kradzież.

    to tez jest prawdziwa kardziez, tez okradasz iinego czlowieka,

    > Zlikwidować p2p, a od razu będzie raj na ziemi!

    nie pisalem o likwidacji, odwracasz kota ogonem

    > W takim razie Novell i setki lub nawet tysiące innych firm to muszą być
    > pralnie budnej forsy - robią oprogramowania, a potem udostępniają je
    > nieodpłatnie...

    a dlaczego wybrales oprograowanie ktore udosteponiaja firmy a nie komercyjne
    za ktore nalezy zaplacic
    i pomimo tego prywtani uzywtkownicy udostepniaja je (paserstwo) ?

    P.

  • 85. Data: 2005-08-08 08:26:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    baldwin <s...@w...il> naskrobał/a w news:06dJe.151$Im1.145@trndny02:

    > A za kawe mozna jak najbardziej pozwac, zwlaszcza kiedy bylo
    > poprzednio 800 skarg na te same poparzenia i w tym samym lokalu
    > McDonald's, a wlasciciel zignorowal wszystkie po kolei dla profitow.

    Dalej sprzedawał gorącą kawę? Co za sk....n!
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 86. Data: 2005-08-08 08:34:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak mowisz? Wiesz gdzie kupic nowego laptopa z Linuksem?

    linuksa mozesz za darmo sciagnac, ale jak juc chcesz wraz z laptopem to np
    tu:
    http://www.arno.pl/index_1.php
    albu tu
    www.maxdata.pl

    > Pamietasz poczatki Netscape. Netscape mial byc platny i byl dobra dla
    > konsumenta konkurencja dla IE. Wiec biedny i okradany M$ zaczal rozdawac
    > IE za darmo, zeby zbankturowac konkurencje. To sie dopiero nazywa "biedna,
    > okradana ofiara p2p".

    daltego ze wystawil produkt za darmo? to nazywasz czloiwieku okradaniem?
    To jest bizness.
    Przyjmujac twoje rozumowanie producent firefox okrada inne firmy wystawiajac
    przegladarke za darmo to samo openoffice

    > Nie. to tak jak tlumaczyc odebranie auta bo kupione za kradzione rozbojem
    > pieniadze. Przepraszam, kto tutaj jest ofiara? M$ czy konsumenci.

    zalosny jestes, poczytaj sobei czym jest wymuszenie rozbijnicze.

    > Tworzy do czasu, do kiedy M$ nie wytnie konkurencji.

    nigdy sie tak nie stanie

    P.

  • 87. Data: 2005-08-08 08:39:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > znaczy, że Windows jest tym luksusowym, a *nix'y tymi be... ;)

    jezlei chodzi o cene to mozna zastosowac takie porownanie

    > Windowsa tylko dlatego, że muszę, bo tego wymaga ode mnie praca/studia.
    > również zdarzy mi się używać Visual Studio bo muszę - nie czerpię z tego
    > _żadnych_ korzyści.

    po to uczelnie podpsiuja (i tu znowu brawa dla microsoft) umowe msdnaa
    i wowczas studenci moga pobierac ze stron microsoftu njnoweze oprogramowanie
    w wersji proff, enterprise do uzytku niekomercyjnego.

    > różnie interpretowane - mam wrażenie, że trochę niektóre nie na czasie.

    nie da sie tego roznie interpretowac (mam na mysli paserstwo komputerowe),

    > na szczęście... a patenty wiele by zmieniły na korzyść MS

    ale patentow nie bedzie, zdecydowana wieksozsc byla za odrzuceniem.
    Zreszta nie widz enic zlego w patentach jezeli osoba starajaca sie o patent
    bedzie musiala
    udowodnic ze jest autorem algorytmu, a nie bedzie to na takiej zasadzie jak
    w stanach "kto pierwszy ten lepszy"

    > a tego to nie wiem - na razie nie wiem nic o karaniu u nas w kraju
    > użytkowników p2p (emule itp), a tylko ludzi, którzy przez głupotę
    > udostępniają pliki w otoczeniu sieciowym - na serwerze sieciowym itp,
    > a to trochę inna historia.

    kwetsia zainteresowania sie odpowiednich sluzb.

    P.

  • 88. Data: 2005-08-08 08:46:26
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    08.08.2005 # 09:34:17, Przemek R... napisał:

    > Przyjmujac twoje rozumowanie producent firefox okrada inne firmy wystawiajac
    > przegladarke za darmo to samo openoffice

    OpenOffice jest open source, Firefox chyba też. Poza tym bez sensu jest
    porównywanie MS z małymi firmami.
    --
    pozdrawiam

  • 89. Data: 2005-08-08 08:48:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości

    > OpenOffice jest open source, Firefox chyba też. Poza tym bez sensu jest
    > porównywanie MS z małymi firmami.

    a to niby czemu bezsensu? Microsoft to normalna firma jak kazda inna, na
    tej samej zasadzie funkcjonuje.

    A co ma do tego licencja ? Zmienia tylko to ze
    Ty nabywajac program nie mozesz nim handlowac ani grzebac w zrodlach,

    P.

  • 90. Data: 2005-08-08 08:53:17
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    08.08.2005 # 09:39:01, Przemek R... napisał:

    > jezlei chodzi o cene to mozna zastosowac takie porownanie

    No tak - cenę na pewno ;)

    > po to uczelnie podpsiuja (i tu znowu brawa dla microsoft) umowe msdnaa
    > i wowczas studenci moga pobierac ze stron microsoftu njnoweze oprogramowanie
    > w wersji proff, enterprise do uzytku niekomercyjnego.

    Fakt.

    > ale patentow nie bedzie, zdecydowana wieksozsc byla za odrzuceniem.

    Na dzień dzisiejszy powiem: na szczęście.

    > Zreszta nie widz enic zlego w patentach jezeli osoba starajaca sie o patent
    > bedzie musiala udowodnic ze jest autorem algorytmu, a nie bedzie to na takiej
    > zasadzie jak w stanach "kto pierwszy ten lepszy"

    Nie miałbym nic przeciwko patentom, ale to zależy od kwoty, jaką musiałbym
    płacić za wykorzystanie. Mam obawy, że niektóre firmy mogłyby żądać dużych
    sum (być może stanowczo za dużych).
    --
    pozdrawiam