  • 11. Data: 2002-02-17 14:52:32
    Temat: Re: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja -dzieki
    Od: "Basia Krzemkowska" <b...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za wsparcie i wyjasnienie niektorych kwestii. Nigdy nie
    bylam na przesluchaniu i naprawde sie boje..... Nie chciałabym, narobić
    sobie jeszcze więcej kłopotów, przez zeznanie jakiś rzeczy na swoją
    niekorzysc....

    Wszystkim, bardzo dziekuje

  • 12. Data: 2002-02-17 15:24:59
    Temat: Re: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

    > Bardzo proszę o pomoc lub jakąś poradę: Nie będąc świadoma grożących mi
    > konsekwencji, przykleiłam swoje zdjęcie do znalezionej legitymacji
    szkolnej.
    > Był to bardzo głupi pomysł i okazał się mało skuteczny gdyż konduktor w
    > pociągu odkrył fałszerstwo. Jestem młodą dziwczyną (22 lata), nigdy nie
    > miałam do czynienia ze sprawami sądowymi, a grozi mi powazne oskarzenie
    > (art. 270)... POMOCY! Co Robić?!! jestem przerażona tą sytuacją... Basia
    > (b...@p...onet.pl)

    Drogi Piotrze Zwierzynski - zdecyduj sie, czy jestes mloda dziewczyna (22
    lata),
    czy malolatem, ktory probuje z ludzi balony robic. Czyzbys mial jakies
    problemy ze
    swoja seksualnoscia? Planujesz zmiane plci i nazwiska? Moze grupa o
    psychologii
    bylaby bardziej odpowiednia?

    Szkoda, ze dresiarstwo takze do netu sie przenosi..

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 13. Data: 2002-02-18 15:50:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 21:14:32 +0100, "ktp" <k...@a...net>
    wrote:

    >za to Ty z takimi uwagami nie wyrosłeś jeszcze z poziomu przedszkola
    >(abstrahując zupełnie od głupoty bądź mądrości postępowania tamtej panny...)

    Chodzi o to, że Wy bierzecie tego trolla na poważnie... Napisałem
    przecie ,,nie karmić trolla''!
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-02-18 22:44:12
    Od: "Basia Krzemkowska" <b...@p...onet.pl>

    Kolego szanowny, dziękuję za Twą szczerą pomoc. Podziwiam też bystrość i
    zdolności detektywistyczne :). Ale niestety chciałam Cię poinformować, że
    wiadomość na grupę pomógł mi wysłać mój dobry kolega (jego e-mail figuruje w
    kolumnie "Od:", a mój mail podany był w treści wiadomości ).
    Więc proponuję abyś rezultaty swojego śledztwa i ironiczne uwagi, zachował
    dla siebie.

    Pozdrawiam
    Basia

    PS.
    ..A, "dresiaża" to sobie w rodzinie znajdź...