  • 1. Data: 2024-05-31 19:06:12
    Temat: Owsiak nie pomógł. Pomogło kolano Kaczyńskiego.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    https://tvn24.pl/polska/fundusz-sprawiedliwosci-nowe
    -tasmy-pierwsze-kolano-rp-i-miliony-dla-szpitala-st7
    935161

    Może to i dobrze,że dofinansowano szpital z Naszych pieniędzy, ale
    dlaczego nie z rządowych pieniędzy. Owsiak chyba o tym szpitalu
    zapomniał :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2024-06-03 15:05:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 19:06, Animka pisze:
    > Może to i dobrze,że dofinansowano szpital z Naszych pieniędzy, ale
    > dlaczego nie z rządowych pieniędzy.

    Animko! Rzad nie ma swoich pieniędzy.

    Pisiory uchwaliły sobie ustawę że minister może wybierać komu da
    pieniądze. Tuska żal dupę ściska że nie umie uchwalić sobie takiej ustawy

    Ale spokojnie. Wyda stosowną ilość kasy z Twoich pieniędzy przez
    lewackie fundacje i swoich znajomych królika.

    Będziesz ZADOWOLONA ;-)

  • 3. Data: 2024-06-03 17:00:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jun 2024 15:05:01 +0200, _Master_ wrote:

    > Animko! Rzad nie ma swoich pieniędzy.
    >
    > Pisiory uchwaliły sobie ustawę że minister może wybierać komu da
    > pieniądze. Tuska żal dupę ściska że nie umie uchwalić sobie takiej ustawy

    Ale po co ma uchwalać czy żalić się?
    Z tego co piszesz, to ustawa juz jest, i PiS nie może jest podważyć,
    bo sam ją uchwalił :-)

    > Ale spokojnie. Wyda stosowną ilość kasy z Twoich pieniędzy przez
    > lewackie fundacje i swoich znajomych królika.
    >
    > Będziesz ZADOWOLONA ;-)

    J.

  • 4. Data: 2024-06-03 17:15:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 May 2024 19:06:12 +0200, Animka wrote:
> [...]
    >
    > Może to i dobrze,że dofinansowano szpital z Naszych pieniędzy, ale
    > dlaczego nie z rządowych pieniędzy. Owsiak chyba o tym szpitalu

    no cóż, jesli szpital leczy ludzi z wypadków drogowych, a takowe są
    przestępstwami w naszym kodeksie, to w zasadzie cel statutowy Funduszu
    jest spełniony :-)

    Teraz by trzeba sprawdzic ile takich dodacji Fundusz udzielił
    szpitalom, i którym. Bo moze nie tylko o to jedno kolano chodzi.

    Ziobro jak widać woli wydawać pieniądze za granicą, niż dotować "swój"
    szpital :-)

    Choc nie wiem ... może leczenie mu się z EKUZ należy, i nie musi
    wydawać :-)

    J.

  • 5. Data: 2024-06-03 17:34:25
    Temat: Re: Owsiak nie pomógł. Pomogło kolano Kaczyńskiego [Który paragraf wynajdzie Bodnatura?]
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 16:48, A. Filip pisze:
    -tasmy-pierwsze-kolano-rp-i-miliony-dla-szpitala-st7
    935161

    > Bodnatura to konkretne dofinansowanie podciągnęła pod który paragraf?

    Jeszcze nie wiem

    --
    animka

  • 6. Data: 2024-06-03 17:38:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 17:15, J.F pisze:
> [...]
    >
    > no cóż, jesli szpital leczy ludzi z wypadków drogowych, a takowe są
    > przestępstwami w naszym kodeksie, to w zasadzie cel statutowy Funduszu

    To fakt i nie mam nic przeciwko.

> [...]
    > szpital :-)
    >
    > Choc nie wiem ... może leczenie mu się z EKUZ należy, i nie musi

    Może tak jest.

    --
    animka

  • 7. Data: 2024-06-03 20:40:19
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    935161

    > Może to i dobrze,że dofinansowano szpital z Naszych pieniędzy, ale

    A rządowe to są czyje? Misia Kolargola?

    >. Owsiak chyba o tym szpitalu
    > zapomniał :-(

    A WOŚP zbierał kiedyś na uszkodzone kolana?

  • 8. Data: 2024-06-03 21:09:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2024 19:06:12 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    >
    > Może to i dobrze,że dofinansowano szpital z Naszych pieniędzy, ale
    > dlaczego nie z rządowych pieniędzy. Owsiak chyba o tym szpitalu

    A to rządowe to nie nasze? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2024-06-03 23:57:21
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    -tasmy-pierwsze-kolano-rp-i-miliony-dla-szpitala-st7
    935161

    > A to rządowe to nie nasze? :)

    Nie ma punktu odniesienia, tzn. ile dostały inne szpitale.
    I nie wiadomo na ile mamy się oburzać, bo jak dostały wszystkie/kilka
    wtedy co to za afera.

    A to że mundurowi/rządowi mają lepszą opiekę zdrowotną wiadomo od zawsze.

  • 10. Data: 2024-06-04 11:15:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jun 2024 23:57:21 +0200, alojzy nieborak wrote:

> [...]
    >
    > Nie ma punktu odniesienia, tzn. ile dostały inne szpitale.
    > I nie wiadomo na ile mamy się oburzać, bo jak dostały wszystkie/kilka

    Wszystkie nie dostały. Ale jak dostało chocby 10%?

    A to kolejna kiełbasa wyborcza - dostaniecie dotacje na szpital, tylko
    na nas głosujcie, a jak zagłosujecie, to dostaniecie drugą dotację.

    > A to że mundurowi/rządowi mają lepszą opiekę zdrowotną wiadomo od zawsze.

    Mają swoje szpitale/kliniki/przychodnie MSWiA, oraz "wojskowe".
    Wrocławski szpital wojskowy jest akurat ogólnodostępny, MSWiA chyba
    też. Czy tam lepsza opieka ... nie powiedziałbym.
    W Warszawie pewnie lepsza.

    No ale widzisz - najwazniejsze kolano 3RP nie zoperowano w szpitalu
    MSWiA w Warszawie, tylko publicznym szpitalu w Otwocku.

    J.