  • 31. Data: 2008-07-17 15:57:47
    Temat: Re: Otwarcie cudzej korespondecji (rachunku za prad)
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "moozg" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:8b0c67da-8a85-4cfa-a50f-j

    > wlascicielki odbiera je. Nigdy zadnego nie otwieralem, poza rachunkiem
    > za prad, zaadresowany na nazwisko poprzedniej wlascicielki. Oczywiscie
    > rachunek za prad byl za okres, w ktorym juz mieszkanie bylo moje, wiec
    > zaplacilem naleznosc.

    A jestes pewien, ze go otworzyles? ;-) W Twojej skrzynce byl w ogóle ten
    rachunek? ;-)
    Moze dowiedziales sie ile trzeba zaplacic bezposrednio u dostawcy pradu?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 32. Data: 2008-07-17 16:12:19
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Uzytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "moozg" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > i wtedy trzeba bylo podpisac umowe z zakladem energetycznym

    Dodajmy jeszcze, ze pobieranie energi bez zawarcia umowy jest wykroczeniem.

  • 33. Data: 2008-07-17 16:27:42
    Od: moozg <m...@o...pl>

> [...]
    > rachunek? ;-)
    > Moze dowiedziales sie ile trzeba zaplacic bezposrednio u dostawcy pradu?

    zaplacilem przelewem za posrednictwem internetu, wiec tak naprawde
    tego rachunki moglem nie miec w reku...

    sprawa umowy ze stoenem tez jest ciekawa, bo wlasnie dostalem pismo ze
    mam im wyslac potwierdzenia przelewow zeby mogli mi zwrocic nadplate,
    malo z tego, przyslali mi umowe do podpisania, a przecierz jakies 4
    miesiace temu bylem u nich i juz taka umowe podpisalem, wiec musza
    miec konkretny burdel...

    dzieki wszystkim za odpowiedzi, mam nadzieje ze sprawa sie zakonczy
    pozytywnie, gorzej jesli poprzednie wlascicielka bedzie chciala mi
    jeszcze jakos inaczej zaszkodzic, tacy ludzi rozne rzeczy moga zrobic
    ze zlosliwosci.

    Aha, a z ta oplata za przechowanie to tak powaznie, czy z
    korespondecja tak mozna?

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2008-07-17 16:30:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 17:08
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5nngf$aa3$2@inews.gazeta.pl>):

    > A w którym miejscu ja namawiam do składania jakichkolwiek zeznań? Ja tylko
    > zauważyłem, że to przestępstwo umyślne, więc nie należy nic kombinować,
    > tylko mówić prawdę. Rachunek otwarł i zapłacił, bo uznał za swój.

    No ale wyraźnie się wcześniej przyznał, że nie i że miał pełną świadomość,
    że to korespondencja nie do niego. Więc to Ty mu sugerujesz zmianę zeznań
    na fałszywe.

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2008-07-17 16:57:05
    Od: "inal" <n...@c...pl>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    > Więc to Ty mu sugerujesz zmianę zeznań
    > na fałszywe.

    Oskarżony nie składa zeznań tylko wyjaśnienia.

  • 36. Data: 2008-07-17 17:08:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 18:57
    (autor inal
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5ntod$rah$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    > Oskarżony nie składa zeznań tylko wyjaśnienia.

    A) A on jest już oficjalnie oskarżony?
    B) No więc pytam, czy takie nakłanianie jest legalne.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2008-07-17 18:31:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Robert Tomasik

    > Hm... Namawianie do składania fałszywych zeznań jest legalne?

    Po pierwsze nie zeznań tylko wyjaśnień, po drugie nikogo nie
    namawia tylko komentuje jakiej LINII opisu SAM by się trzymał
    w takiej sytuacji, a po trzecie stwierdzone fakty (do czyjej
    skrzynki poszło i kto zapłacił) są właśnie takie.
    Masz zwyczaj płacenia czyichś rachunków? Dziwne.

    Jakby Ci to napisać... "mocno nieścisły się ostatnio robisz",
    przynajmniej pisząc na grupę .prawo.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2008-07-17 18:43:52
    Od: "inal" <n...@c...pl>

    > A) A on jest już oficjalnie oskarżony?
    > B) No więc pytam, czy takie nakłanianie jest legalne.

    Trochę nie łąpię. Twierdzisz, że to co teraz moozg
    pisze na psp to zeznania?

  • 39. Data: 2008-07-17 19:57:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A) A on jest już oficjalnie oskarżony?

    Nie, ale póki nie będzie, to w ogóle dyskusja jest akademicka.

    > B) No więc pytam, czy takie nakłanianie jest legalne.

    Znajdź przepis zakazujący podejrzanemu kłamać :-)

  • 40. Data: 2008-07-17 23:24:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > dejmuja stary licznik zakładają nowy

    raczej niekoniecznie - no bo i po co.

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki