  • 1. Data: 2006-05-09 15:48:38
    Temat: Oszustwo jak i gdzie zgłosić
    Od: "Janeko" <S...@t...pl>

    Witam,

    Dogadałem się z facetem z ogłoszenia w sprawie telefonu przelałem kasę na
    jego konto, a on teraz milczy nie odpowiada na maile, ani nie odbiera
    telefonu. Mam jego dane numer konta. Gdzie i jak mam to zgłosić dla mnie
    sprawa poważna, ponieważ mam prawie 18lat, a kwota 500zł.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-09 15:56:17
    Temat: Re: Oszustwo jak i gdzie zgłosić
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 17:48:38 +0200, Janeko napisał(a):

> [...]
    > telefonu. Mam jego dane numer konta. Gdzie i jak mam to zgłosić dla mnie
    > sprawa poważna, ponieważ mam prawie 18lat, a kwota 500zł.

    Zgłoś sie do archiwum grupy, temat był przerabiany milion razy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-05-09 16:52:23
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Użytkownik "Janeko" <S...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonu. Mam jego dane numer konta. Gdzie i jak mam to zgłosić dla mnie
    > sprawa poważna, ponieważ mam prawie 18lat, a kwota 500zł.

    Dobrze ze tak wczesnie trafiles na takiego oszusta ... na przyszlosc
    bedziesz juz pamietal ze wszystko co jest drozsze niz 10 zl nalezy zalatwiac
    pysk w pysk :)

    Kwota na tyle duza ze policja moze sie tym zajac jako przestepstwem...
    Zglosic na komendzie :)

  • 4. Data: 2006-05-09 20:43:23
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Dobrze ze tak wczesnie trafiles na takiego oszusta ... na przyszlosc
    > bedziesz juz pamietal ze wszystko co jest drozsze niz 10 zl nalezy
    > zalatwiac pysk w pysk :)

    Nie przesadzaj i nie demonizuj ... setkę rzeczy kupiłem na allegro i jakoś
    nigdy mnie nikt nie wyrolował :)

  • 5. Data: 2006-05-09 23:24:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.05.2006 Flashi <F...@e...pl> napisał/a:
> [...]
    > pysk w pysk :)
    >
    > Kwota na tyle duza ze policja moze sie tym zajac jako przestepstwem...

    Kwota w przypadku oszustwa nie ma znaczenia.

    --
    Marcin