  • 11. Data: 2004-12-03 09:09:57
    Temat: Re: Oszustwo internetowe - jak skutecznie....?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 01:00:31 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > No to idz pan glosuj na SLD i dalej handluj pan na Allegro i nie zawracaj
    > pan glowy.

    nooo, nie powiem kto tu zawraca głowę wylewając swoją frustrację. Trzeba
    było zostać w Japonii panie doktorze, nikt panu nie kazał wracać. Albo
    pojechać do USA. Tam miałbyś pan szerokie pole do rozwoju swych
    nieprzeciętnych możliwości naukowych w atmosferze wolności i prawdziwej
    sprawiedliwości, gdy kazdy może kupić pistolet w sklepie i zabić
    złodzieja, a policja nie strzela do ludzi, nie używa ostrej amunicji do
    broni gładkolufowej i nie bije na komisariatach.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 12. Data: 2004-12-04 22:13:33
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jestem ofiara (nie tylko ja) oszustwia internetowego - nie przez allegro
    > Posiadam wszystkie dane delikwenta (prawdziwiy adres, itd.)
    >
    > Nawiazalem kontakt z 2 osobami, ktora sa w tym samym polozeniu co ja - z
    > jedna z nich zamierzam sie udac jutro na policje!
    > I teraz tak: czy lepiej pojsc do zwyklej komendy czy do wydzialu
    > przestepswt gospodarczych
    > a moze do sadu odrazu?
    > czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    Ja jednak proponuję wydział do walki z przestępczością gospodarczą.
    Tak chociaż wiedzą co to Internet :)
    Ale nie byłbym pesymistą. Znam wielu policjantów, którzy wiedzą co robić z
    takimi sprawami.
    Wszystko jednak zależy od właściwości miejscowej - do kogo trafi sprawa.
    Pozdrawiam,
    Daniel Wieszczycki