  • 11. Data: 2010-08-09 19:35:03
    Temat: Re: Oszustwo AG-Rek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Franek pisze:
    > No ale w jaki sposób. Załączniki to wydrukowany regulamin i wydrukowane emaile?
    > Czemu umowa nie ważna z mocy prawa?

    Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

  • 12. Data: 2010-08-09 20:01:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

    w Polsce.

  • 13. Data: 2010-08-09 20:44:53
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4c605867$1@news.home.net.pl...

    > Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

    Sprawdziłeś za co zapłaciła? Jakby powiedziała że miała grać w najnowszym
    filmie Spielberga to też byś uwierzył?

    K.

  • 14. Data: 2010-08-09 20:52:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Konrad pisze:

    > Sprawdziłeś za co zapłaciła? Jakby powiedziała że miała grać w

    Za pośrednictwo w znalezieniu roboty na terenie Polski.

    > najnowszym filmie Spielberga to też byś uwierzył?

    Nieistotne.

    Zresztą - nie takie przypadki w holyłudzie się zdarzały.

  • 15. Data: 2010-08-09 20:55:40
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > Nie wolno pobierać opłat za pośrednictwo od szukającego pracy.

    a swoja droga to idiotyzm

  • 16. Data: 2010-08-10 06:08:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m4rkiz pisze:

    > a swoja droga to idiotyzm

    Nie. Uczciwy pośrednik dostaje kasę od pracodawcy za znalezienie pracownika.

    Nieuczciwy kosi kasę choć żadnej pracy nie załatwi.

  • 17. Data: 2010-08-10 06:24:18
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Franek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Koleżanka dała się naciąć firmie z Anglii Ag-rek. Miała zostać statystką.
    > Weszła
    > na stronę interetową. Wypełniła swoje dane. Niedoczytała regulaminu który
    > był
    > mało widoczny i teraz dostaje emailowe wezwania do zapłaty na 50 zł.
    > Pomijam
    > fakt, że nie wolno za pośredniczenie pracy pobierać pieniędzy, ale
    > tłumaczę jej,
    > że nie ma możliwości prowadzenia postępowania sądowego na podstawie
    > wydrukowangeo regulaminu i emailowych wezwań do zapłaty. Mam rację?

> [...]

    Sprawą zainteresowała się juz prokuratura. Zajrzyj tu:
    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,8231366,Ch
    cesz_pracowac__Najpierw_zaplac.html

    Marzena

  • 18. Data: 2010-08-10 07:03:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. Uczciwy pośrednik dostaje kasę od pracodawcy za znalezienie pracownika.

    Tym samym pośrednik będzie reprezentował interesy pracodawcy, a nie
    pracownika.

    > Nieuczciwy kosi kasę choć żadnej pracy nie załatwi.

    Nie jest to reguła.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-08-10 08:09:47