  • 11. Data: 2007-10-11 21:01:15
    Temat: Re: Oszustka na allegro
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik < > napisał w wiadomości
    news:1192133068.025903.208180@r29g2000hsg.googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    Zwracam się do DL_3336, jako, że to ja sprzedałam ten telefon. Po raz
    kolejny piszę, że jeżeli Pan przedstawi mi, że w ciągu 48godzin od
    momentu otrzymania telefonu, oddał go Pan wyłącznie do autoryzowanego
    punktu naprawy Nokii i otrzymał Pan opis naprawy (ekpertyzę, wycenę) z
    podanym numerem sprzedanego przeze mnie aparatu telefonicznego oraz
    ewentualnie fakturę za wykonaną ekspertyzę, jestem skłonna natychmiast
    zwrócić poniesione przez Pana koszty

    Hej

    No i kto tu jest oszustem :) Teraz możesz się zastanowić czy nie podać
    DL_3336 do sądu zpowodu naruszenia dobrego imienia na Allegro :) bo nie
    sądze ,żeby on w ogóle myślał o realnym podaniu Cię do sądu.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 12. Data: 2007-10-11 21:49:00
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    swen wrote:
    > Nareszcie!
    > Nareszcie przeczytalem wpelni wartosciowy post na tej grupie dotyczacy
    > drobnych spraw zglaszania na Policjie!
    > Niewiem, co tych ludzi opetalo, ale za 10 zl oszustwa na allegro
    > zaraz beda zadac klary smierci:))
    > A jest do tego odpowiednie narzedzie jak: odpowiedni komentarz, ktory
    > napewno odstraszy potencjalnych klientow takich sprzedawcow. Po to
    > wlasnie wymyslone.
    > Niestety, ludzie dalej ida z armata na muche.
    > Ja wiem, ze oszukanym byc nie jest przyjemnie, ale zdrowy razsadek
> [...]

    Zabrzmiało to prawie jak popieranie oszustw na niewielkie kwoty via allegro.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 13. Data: 2007-10-11 21:49:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.10.2007 z...@g...com <z...@g...com> napisał/a:
    > Zwracam się do DL_3336, jako, że to ja sprzedałam ten telefon. Po raz
    > kolejny piszę, że jeżeli Pan przedstawi mi, że w ciągu 48godzin od

    Skąd te 48h? Sprzedałaś ten telefon prywatnie czy w ramach firmy?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-10-12 11:28:18
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    jacek <j...@...pl> napisał(a):

    > Po pierwsze primo: ile kosztowa=B3 telefon?
    > Po drugie primo: nie zawracaj Pan d*** s=B1dom takimi sprawami. Nie za =
    > moje podatki.
    > Po trzecie primo: trzeba si=EA liczy=E6 z takimi problemami podczas =
    > zakup=F3w.

    Dawno takich bzdur nie czytalem! Nie ma znaczenia czy chodzi o 100 mln czy o
    10 zl. KAZDA kradziez powinna byc ukarana, bo nieukarane przestepstwo szkodzi
    kazdemu. Przestepce utwierdza w tym, co robi, a okradzionego odziera z
    poczucia sprawiedliwosci.

    Pawel

  • 15. Data: 2007-10-12 18:02:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > szkodzi
    > kazdemu. Przestepce utwierdza w tym, co robi, a okradzionego odziera z

    Wiec wyslij brygade antyterorystyczna na ta osobe, dodatkowo zamknij cale
    miasto, otocz tak by nie uciekl bo szkodzi pokrzywdzonemu itp.
    Za cala akcjie zaplacisz ze swojej kieszeni jakies 100zl, ale warto,
    odzyskano 10zl.....
    A tym czasem, prezesi bankow rabia was wszystkich na miljardy a wy co? Nic,
    mowicie, ze to sie nazywa liberalizm.
    Kiedy zaczniecie wzywac policjie do naprawde groznych zlodziejstw i
    przekretow? Czy ktos z was poszedl na policjie bo go bank okradl? Nikt...
    ale jak ktos wysle wam telefon za 10 zl a wy oczekiwaliscie telefonu wartego
    10000 zl to lecicie na policie od razu.
    Raz jeszcze napisze, nie bronie zlodzieji, ale nie wystawiajcie armaty na
    muche.

  • 16. Data: 2007-10-12 18:49:30
    Od: "jacek" <j...@...pl>

    > Dawno takich bzdur nie czytalem! Nie ma znaczenia czy chodzi o 100 mln czy o
    > 10 zl. KAZDA kradziez powinna byc ukarana

    Zejdz człowieku na ziemie...

  • 17. Data: 2007-10-12 20:34:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    żytkownik "jacek" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno takich bzdur nie czytalem! Nie ma znaczenia czy chodzi o 100 mln czy
    > 10 zl. KAZDA kradziez powinna byc ukarana

    Zejdz człowieku na ziemie...
    =====

    Moje 0,03 zł.

    Trzeba karać za najmniejsze przestępstwa. Karą będzie tutaj przesłuchanie i
    pouczenie. Ma to wartość prewencyjną, ponieważ sam kontakt z wymiarem może
    dać do myślenia.
    Ostatnio ukradziono mi rzecz wartości 200 zł. Wiem kto, wiem że nie mam
    szans odzyskać. Zgłosiłem sprawę tylko po to, żeby ta osoba przemyślała
    zanim ukradnie drugi raz. Gliniarze pokręcili się po okolicy i dali mu do
    zrozumienia, że są blisko. I o to chodziło. Jestem pewien, że gdybym nie
    zglosił to by ukradł ponownie. Teraz jest to trochę mniej prawdopodobne.

    Przykładem skuteczności tego sposobu myślenia jest reforma Giulianiego w NY.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/