  • 71. Data: 2009-12-23 14:26:37
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    >   I teraz wyobraź sobie taką *możliwość* - że urzędnik w osobie
    > policjanta, na podstawie meldunku, wpuści taką osobą do lokalu.
    >   Co wtedy?

    231 KK

  • 72. Data: 2009-12-23 14:27:33
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > (bo tak zrobiono
    > babci w pierdziszewie dolnym, co opisał Super Ekspres).

    Możesz podać link? Bo ja o tym czytałem w prasie o nieco innym przekroju. Od
    jakiś 7 lat śledziłem tę sprawę. W TV też o niej było.

    > Wątkotwórca popadł w jakiś absurd wykreowany przez samego siebie

    Przez własne doświadczenia, które zdobył w realu a nie na forach internetowych.

    > A mnie (z praktyki) zdawało się, że komornik wpada na adres

    Mam podstawy przypuszczać, że moja praktyka była jednak dłuższa i bardziej
    realna.

    > np celem zapytania CBA CEPIKA, ZUSY USY ...

    Znowu nie przeczytałeś dokładnie. Jeśli gościa poszukuje policja i US, to w ZUS-
    ie też go nie namierzą a CBA nie zajmuje się drobnymi oszustami kredytowymi.

    > ustala co i jak - i następnie trzepie wysłuchanie do wierzyciela
    > z informacją, że dłużnik pod danym adresem nie zamieszkuje.

    Przeczytaj dokładnie o tej sprawie z roku 2000. Komorniczka nazywała się Dorota
    G.-S., Rewir III, Warszawa Mokotów. Błagam! Czytaj posty a później komentuj.
    Podesłać Ci na priva protokół sporządzony wtedy przez pracownika tej
    kancelarii? (Mam zgodę poszkodowanego na udostępnianie tej dokumentacji).

    BTW, miałem w życiu 2 rowery z silnikami, 2 motorowery, 3 motocykle (WFM-125,
    WSK-125, Simson AVO-250), niebawem będę miał Hondę 250. Wiem, że lepiej się
    znasz na tych sprzętach, ale Twoja niewiedza na temat praktyk komorników
    naprawdę zaczyna porażać.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 73. Data: 2009-12-23 14:42:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Czapla pisze:

    > ie też go nie namierzą a CBA nie zajmuje się drobnymi oszustami kredytowymi.

    CENTRALNE BIURO ADRESOWE

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2009-12-23 14:50:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "FlashT" <w...@c...com> writes:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Takie wypowiedzi w stosunku do osoby, ktora moim zdaniem ma na prawde
    > powazny problem nie pomoga w promocji firmy, ktora masz w sygnaturze...

    Ja mam poważny problem??? JA???

    MJ

  • 75. Data: 2009-12-23 16:01:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czapla pisze:

    > Przecież ma umowę... najmu.

    Nie ma. Miał z poprzednim właścicielem. Nie widać też w mieszkaniu
    żadnych rzeczy świadczących, że on tam mieszka - szczoteczki do zębów,
    ubrań...

    > Bo otworzy drzwi własnymi kluczami?

    To się nazywa idiota - ten, kto nie zmienia zamków po wprowadzeniu się.

  • 76. Data: 2009-12-23 18:23:55
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Możliwości pewnie są. Fachowców nie ma :).

    A tak zapytam, co na to kancelarnie prawne? Pytals tam?

    > Z czego wniosek, że nigdy nie uczestniczyłeś w kolegium redakcyjnym... Dla
    > brukowców ważna jest sensacja. Często kłamią i manipulują (ich święte
    > prawo!)

    Klamac i manipulowac? To zadne swiete prawo to takie samo zachowanie jak
    chamskiego komornika.

    > ale współpracują tylko wtedy, jeśli mają wspólny interes. Z komornikami to
    > raczej rzadko sie zdarza, bo dla brukowców są to nieźli chłopcy do bicia.
    > Głupio mi tak bronić komorników, ale obiektywnie rzecz biorąc, to znam
    > liczne,
    > bardzo brutalne, niekiedy wręcz świńskie przykłady zohydzania tego zawodu
    > przez czerwoniaki.

    Brukowce zyja z reklam i sponsorow, czasem sponsorem moze byc osoba ktra ma
    wnuka lub kuzyna chetnego by zostal komornikiem, wowczas taka prasa ktora
    sponsoruje nagel dostrzega tyle wad u komornika:)

    > Słowo "niemiłe" nie do końca oddaje istotę rzeczy :).

    Tu przyznam racje, bo sam widzialem komornika w akcji.

    > Nie. Zmuszenia ustawodawcy, żeby wprowadził sprawdzanie danych w
    > rozprawach
    > sądowych na końcówce peselu (wyjaśnić o co chodzi z tą końcówką?).
    > Uzmysłowienia bankom, żeby nie dawały kredytów oszustom w ciemno, bez
    > sprawdzenia adresu. Wszczęcia śledztwa i unieważnienia gościom dokumentów
    > ze
    > starym adresem. Ukarania ich za wyłudzanie kredytów. Strasznie coś dużo
    > chcę...

    Na tym polega liberalizm! Robta co chceta.
    A my jestesmy czysci;)
    Dokladnie o to biega w lancuszku wspolnych interesow. A placi ten najslabszy
    na samym dole:)
    Masz jedynie iluzjie panstwa prawa, bo prawo i sprawiedliwosc jest zawsze po
    tamtej stronie.
    To jest tragedia Polski!
    Jesli w Polsce zaklad energetyczny czy gazowy moze wylaczyc komus prad czy
    gaz bo sa zaleglosi w platnosciach w zimie przy -15 st. osoboie z
    dzieckiem... czym stwarza ewidetne zagrozenie zycia i zdrowia to czego ty
    oczekujesz od sprawy takiej jak twoja?
    Zapytujesz na grupie, gdzie jak bys napisal o odcinaniu pradu czy gazu
    osobie biednej z dzieckiem przy -15 napisza ci,. ze slusze...
    Czego oczekujesz? Polska to panstwo dzikiego wschodu gdzie profit to cel w
    ktorym nie licza sie zadne ludzkie odruchy. Komus na tym wyjatkowo zalezalo
    by to zrobic w Polsce, tak by sami polacy tego chcieli. I im soie to udalo w
    95% te 5% nadal mysli i widzi co sie dzieje.
    Spodziewasz sie panstwa ktore szanuje obywatela bez wzgledu na dochody
    rzadzonego przez PO i PiS od 20 lat?:))) jak by im na tym zalezalo to juz
    dawno by tak bylo...
    Zeszlo na polityke, ale wiesz dobrze, ze nie da sie inaczej, zwasze w takiej
    czy podobnej sprawie zejdzie na polityke, bo to politycy tworza ten "raj".

    > To nie chcę przechodzić po raz drugi. Logiczne chyba?

    Dla mnie tak, dla innych nie, niektorym sie wydaje, ze to normalne, ze w tym
    nic zlego nie ma bo niby co? Ich to nie spotalo oni nadal widza tylko piekne
    kolorowe obrazki w TV.. Dopiero jak nagle spadaja na ziemie z takiej czy
    innej przyczyny to juz jest za pozno...

  • 77. Data: 2009-12-23 18:25:04
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote in message

    > a jak ma się niby dozbroić?
    > przecież w naszym bandyckim kraju tylko bandyci moga mieć broń, czyli
    > milicja!:O(

    Powinni w Polsce dac bron kazdemu kto poprosi...

  • 78. Data: 2009-12-23 18:26:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-23 15:27, Czapla pisze:

> [...]
    > znasz na tych sprzętach, ale Twoja niewiedza na temat praktyk komorników

    Miszczuniu - skup się. Na codzień param się egzekucją w praktyce
    (jako dłużnik i jako wierzyciel). O motorach wiem tylko tyle, że
    99 % motocyklistów to poje*y. W życiu nie wsiądę na motor po tym
    jak przewieziono mnie w korku w wawie 160 km/h. Na mechanice, a
    w szczególności mechanice motocyklowej znam się jak ty na
    prawie. Patrząc pod maskę własnego auta umiem rozpoznać zbiornik
    wyrównawczy układu chłodzenia, wlew oleju i innych płynów. Wiem
    też jak wyglądają amortyzatory i wahacze w moim aucie, bo mając
    numery OEM kupowałem je "po znajomościach" w hurtowniach. To
    tyle na ten temat.

    Ty zaś z swej szerokiej praktyki w temacie postępowania
    egzekucyjnego nie łapiesz w locie czym jest CBA używane przez
    wierzycieli tak często, jak papier toaletowy przez kobiety w
    toalecie. Na boga - skończ waść.

    6008

  • 79. Data: 2009-12-23 19:06:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Miszczuniu - skup się. Na codzień param się egzekucją w praktyce (jako
    > dłużnik i jako wierzyciel). O motorach wiem tylko tyle, że 99 %
    > motocyklistów to poje*y.

    Gatki za ciasne założyłeś?

    > W życiu nie wsiądę na motor po tym jak
    > przewieziono mnie w korku w wawie 160 km/h.

    A potem trzysta na tylnym kole. I wrobili cie w gwałt staruszki na
    pasach ;->

  • 80. Data: 2009-12-23 19:12:43
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > się komornik w zakładzie pracy i zajął jej pensję... Co ciekawe po
    > wyjaśnieniu sprawy komornik zatrzymał sobie opłatę egzekucyjną!!! Nie wiem
    > czy w końcu udało jej się i tą odzyskać, ale to jest jak dla mnie dopiero
    > granda. Bo jakby nie było winny jest bank, który dał kredyt na zastrzeżony
    > dokument, a obciąża się osobę w zasadzie z tym procederem nie związaną,
    > albo związaną bardzo pobieżnie.

    Ani komornik ani tym bradziej bank nie interesuje kto placi ale ze ma
    placic.
    Od kiedy to bank czy komornik dba o to to by plciala osoba ktora spowodowala
    zadluzenie?
    Bilans ma sie zgadzac i tyle.
    Wiare w wymiar sprawiedliwosci, banki i komornika ma tylko ten co jeszcze
    nie mial z nimi problemu.