  • 21. Data: 2009-12-22 20:45:21
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Zapraszam na poczte w Warszawie, przy ulicy Targowej. Urzedniczka
    > stanowczo i kategorycznie odmowila przyjecia do wiadomosci, ze osoba
    > widniejaca na awizo pod tym adresem nie mieszka. Przyszlo jeszcze
    > awizo powtorne, a potem zapewne poczta pismo odeslala - wg ciebie z
    > jaka adnotacja?

    Pretensje kieruj do Ministra - autora odpowiedniego rozporządzenia
    dotyczącego sposobu dostarczania pism sądowych. Adnotacje "adresat nie
    mieszka" można dokonać tylko przy próbie dostarczenia. Jeśli list został
    awizowany, to nic innego nie można zrobić, jak
    a/ wydać adresatowi
    b/ wydać pełnomocnikowi adresata
    c/ zwrócić z notką "nie podjęto w terminie".

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-12-22 20:46:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Czapla pisze:

    > To nie ma żadnego znaczenia, oni w ogóle nie reagują na takie listy. To jest
    > tylko mój "dupochron", przyda się w sądzie, jak już będę składał skargę na
    > czynności komornika.

    Daruj sobie, tylko 100zł opłaty stracisz. Jak wierzyciel każe
    komornikowi przyjść pod Twój adres, to komornik ma obowiązek to zrobić.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-12-22 20:46:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-22 21:44, Czapla pisze:

    > To nie ma żadnego znaczenia, oni w ogóle nie reagują na takie listy. To jest
    > tylko mój "dupochron", przyda się w sądzie, jak już będę składał skargę na
    > czynności komornika.
    > Natomiast pisma z policji raczej nie zlekceważą, ponadto mam podstawy
    > przypuszczać (nie wiem na pewno) że chyba mają jakieś (oczywiście nielegalne)
    > listy takich cwaniaków i się ostrzegają wzajemnie.

    Skoro idealnie wiesz co jak wygląda i jak wygląda racja - to po
    ki pytasz na psp ?

    6008

  • 24. Data: 2009-12-22 20:47:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Nie powiem, żeś głupi. Powiem, że kłamiesz - bo przekazywaną Ci
    > elementarna wiedzę przez odpowiadaczy po prostu olewasz.

    Proponuję jednak najpierw samemu się douczyć. I doczytać - mówimy o
    awizowanym liście. Taki można albo odebrać, albo wróci jako niepodjęty w
    terminie.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-12-22 20:47:36
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nie powiem, żeś głupi. Powiem, że kłamiesz

    Prosiłem, bez inwektyw!

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 26. Data: 2009-12-22 20:48:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Dostrzegasz fakt, ze poczta nie przyjmuje do wiadomosci oswiadczen
    > "adresat nieznany"?

    Przyjmuje, tylko trzeb kierowniczke poczty naprostowac, dzwoniac pietro
    wyzej i składajac skarge.

  • 27. Data: 2009-12-22 20:49:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Przyjmuje, tylko trzeb kierowniczke poczty naprostowac, dzwoniac pietro
    > wyzej i składajac skarge.

    Witek, a czytałeś Rozporządzenie? Kiedy można zrobić notatkę "adresat
    nieznany" i dlaczego Minister nie pomyślał o takiej możliwości po
    awizowaniu listu?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2009-12-22 20:51:48
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro idealnie wiesz co jak wygląda

    Wiem po jednej z odpowiedzi na moje pytanie. I to nie była Twoja odpowiedź...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 29. Data: 2009-12-22 20:53:25
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Poleconych nie do siebie oczywiście nie odbierasz - wtedy adresat z
    > automatu się o tym dowie.

    Adresat??? Nadawca (vel adresant) owszem, ale adresat niby jak się dowie???

    Piotr

  • 30. Data: 2009-12-22 20:55:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Witek, a czytałeś Rozporządzenie? Kiedy można zrobić notatkę "adresat
    > nieznany" i dlaczego Minister nie pomyślał o takiej możliwości po
    > awizowaniu listu?

    przyjmuje do wiadomosci.
    listonosz bierze list, przychodzi z listem, wpisuje, adresat nie mieszka
    i wraca na poczte.
    Ztobi to na miejscu i w podskokach po jednym telefonie z góry.
    I wszystko bedzie zgodnie z rozporządzeniem.