  • 111. Data: 2009-12-24 00:40:46
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2009-12-24 01:27, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > I cytat z pms: Skręcam na czerwonym w prawo na kazimierza/ruskiej ....
    >
    > Jeśli wiesz gdzie jest Wrocław - przejedź się tam i poobserwuj światło
    > czerwone - Miejski myśliciel co do światła wymyślił se, że na w/w
    > skrzyżowaniu przez minutę stać ma wszystko, mimo, że ruch jednej frakcji
    > nie powoduje zagrożenia dla frakcji innych.

    To może zgłoś to do zarządu dróg, zamiast udawać mądrzejszego od dupy
    jeża ?(przyjmę Twój poziom dyskusji na chwilę)

    M.

  • 112. Data: 2009-12-24 00:53:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > To może zgłoś to do zarządu dróg, zamiast udawać mądrzejszego od dupy
    > jeża ?(przyjmę Twój poziom dyskusji na chwilę)

    Popatrz na skutki zgłoszeń motocyklistów zbyt mało czułych pętli
    indukcyjnych...

  • 113. Data: 2009-12-24 00:58:08
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2009-12-24 01:32, Andrzej Lawa wrote:

    > A celem programu społeczno-ekonomicznego komunistów było szczęście i
    > dobrobyt wszystkich ludzi ;)
    >
    > Ooo, chciałby zobaczyć, jak jedziesz sobie drogą podporządkowaną, na
    > której postawiono światła z czujnikiem w postaci pętli indukcyjnej z
    > powodu intensywnego ruchu ciężarówek w dni powszednie.
    >
    > Oczywiście jechałbyś na czymś niedużym (motocykl? motorower?) i w
    > weekend. Światło czerwone a póki nie podjedzie coś z większą ilością
    > metalu - w życiu się nie zmieni. Ty byś oczywiście czekał, nawet jakby
    > to miało trwać kilka godzin? Hmmm?

    Trafiles kula w plot. Akurat mialem takie zdarzenie na rowerze.
    Zlazlem z niego i podszedlem do sterownika dla pieszych.

    M.

  • 114. Data: 2009-12-24 01:23:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > Trafiles kula w plot. Akurat mialem takie zdarzenie na rowerze.
    > Zlazlem z niego i podszedlem do sterownika dla pieszych.

    Czy ja coś pisałem o przejściu dla pieszych? Takich głupawych czujników
    jest mnóstwo, a nie tylko ten twój jeden przypadek szczególny.

    To po pierwsze. Po drugie - zostawiasz pojazd na środku jezdni, czy
    taszczysz motocykl za sobą? W np. grząską trawę, bo chodnika nikt w
    okolicy nie wynalazł?

    A po trzecie - to był tylko jeden przykład. Kiedyś np. znalazłem takie
    miejsce, gdzie za chiny ludowe nie dałbyś rady pojechać zgodnie z
    limitami prędkości - droga pod górę, dwa pasy ruchu w jedną stronę,
    prawy zajęty, lewy z minimalną 60km/h a na drodze ograniczenie do
    60km/h. Chciałbym zobaczyć jak utrzymujesz idealnie równiutko 60km/h - i
    to realne, bo licznik może przekłamywać ;->

  • 115. Data: 2009-12-24 01:46:31
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2009-12-24 02:23, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > 60km/h. Chciałbym zobaczyć jak utrzymujesz idealnie równiutko 60km/h - i
    > to realne, bo licznik może przekłamywać ;->

    Teraz wyszukujesz przykłady ignorancji urzedniczej -> zarząd dróg

    M.

  • 116. Data: 2009-12-24 07:20:32
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > i ja takim psem jestem.

    W tej jedynej kwestii, mimo różnicy wieku, wykształcenia i pochodzenia
    społecznego, pozwolę sobie uznać Twoją opinię za prawdziwą i w pełni oddającą
    istotę zagadnienia.

    Pozdawiam

    Czapla

  • 117. Data: 2009-12-24 07:34:17
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > limitami prędkości droga pod górę, dwa pasy ruchu w jedną stronę,
    > prawy zajęty, lewy z minimalną 60km/h a na drodze ograniczenie do

    A ja widziałem podobne miejsce - podjazd z minimalną 60km/h na lewym
    pasie i całość w terenie zabudowanym :)

  • 118. Data: 2009-12-24 09:20:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > I co mamy odpowiadać ?

    nic nie musisz odpowiadac
    ktos cie zmusza? :)

  • 119. Data: 2009-12-24 10:46:15
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Klamac i manipulowac? To zadne swiete prawo to takie samo zachowanie jak
    > chamskiego komornika.

    Widzisz, to trochę nie o to chodzi. Niech obecni wybaczą mi tę dygresję, ale
    kwestia wolności słowa, czy nawet głoszenia błędnych-nieprawomyślnych-
    niesprawdzonych-kłamliwych informacji to zupełnie osobny obszar. Istnienie
    tabloidów które kłamią, oszukują i manipulują, paradoksalnie jest właśnie
    wyznacznikiem demokracji. W reżimach totalitarnych nie ma przecież tabloidów.
    Dlatego porównywanie brukowców z komornikami trochę tu nie pasuje, bo jednak
    komornik reprezentuje państwo.

    > Tu przyznam racje, bo sam widzialem komornika w akcji.

    Jakieś ciekawe zdarzenie było? Kolekcjonuję od lat różne przypadki z tej
    dziedziny. Ważne dla mnie tylko jest, aby do kolekcji trafiały zdarzenia gdzie
    absolutnie nie było żadnego długu, za to była komornicza samowola,
    niekompetencja i nieznajomość prawa.

    > Ich to nie spotalo

    Tak to już jest, że ten kto się z tym nie spotkał osobiście, to nie może
    uwierzyć. Ze mną kiedyś było tak samo.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 120. Data: 2009-12-24 11:06:54
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 14:55:14 -0600, witek napisał(a):

    > przyjmuje do wiadomosci.
    > listonosz bierze list, przychodzi z listem, wpisuje, adresat nie mieszka
    > i wraca na poczte.
    > Ztobi to na miejscu i w podskokach po jednym telefonie z góry.
    > I wszystko bedzie zgodnie z rozporządzeniem.

    Na podstawie czego listonosz ma stwierdzić, że adresat tutaj nie mieszka?
    Przychodzi listonosz, puka/dzwoni do drzwi. Otiera gościu
    L: Dzień dobry, list polecony...
    G: A skąd?
    L: A chyba z sądu...
    G: A to ja, yyyy, tzn. adresat tutaj nie mieszka...

    Listonosz, moim zdaniem, nie jest od sprawdzania, czy adresat mieszka, czy
    nie mieszka. Jest od dostarczenia przesyłki pod konkretny adres widniejący
    na kopercie. W przypadku przesyłek poleconych może sprawdzić dokumenty
    potwierdzające, że osoba ma prawo odebrać daną przesyłkę. W żaden sposób
    nie może ustalić, że adresat tutaj nie mieszka...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl