  • 101. Data: 2009-12-23 23:49:37
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-12-24 00:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Głodnemu chleb na myśli...

    Tak, jak myślałem :-)
    Ale idźcie gdzie indziej flirtować. W tym
    wątku nie chodzi o to jak poderwać chłopczyka.

    --
    AW

  • 102. Data: 2009-12-23 23:53:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AW pisze:

    > Tak, jak myślałem :-)
    > Ale idźcie gdzie indziej flirtować. W tym wątku nie chodzi o to jak
    > poderwać chłopczyka.

    Jesteś tak głodny, że nawet litery a nawet całe zdania zjadasz, zboczeńcu...

  • 103. Data: 2009-12-23 23:58:14
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-12-24 00:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś tak głodny, że nawet litery a nawet całe zdania zjadasz, zboczeńcu...

    Jesteście prości jak fabryczny komin, Lawa.

    Żadna to sztuka naśmiewać się z upośledzonego,
    więc dam ci spokój.

    --
    AW

  • 104. Data: 2009-12-24 00:16:59
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2009-12-23 23:54, Andrzej Lawa wrote:

    > LOL, kolejny świętoszek, co to nigdy ograniczeń nie przekracza ;)
    >
    > Zauważ, że Rafał nie napisał w jaki sposób konkretnie łamie te przepisy
    > - dlaczego od razu zakładasz, że przy tej okazji innym utrudnia lub
    > powoduje zagrożenie? Logicznie rzecz biorąc nie spełniało by to
    > kryterium celu - tj. ułatwiania sobie życia.
    >
    > Więc bądź łaskaw najpierw go spytać, co konkretnie robi i w jakich
    > okolicznościach, a jak uznasz to za ZŁO to daj jakieś wiarygodne
    > gwarancje, że sam nigdy tego nie zrobiłeś i nie zrobisz.

    cytat:
    "Łamię PoRD w każdym możliwym miejscu (celem ułatwiania sobie życia)"

    PoRD nie jest akurat głupio napisane. Głównym celem jest bezpieczeństwo
    a podrzędnym płynność ruchu. Jeżeli łamie je w każdym możliwym miejscu
    to jest tak jak napisałem. Myślenie, że nie jest sam przerasta go.

    M.

  • 105. Data: 2009-12-24 00:23:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-23 23:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Tego typu LCD mają to do siebie, że oglądane pod kątem innym niż
    > "jedynie słuszny" nie są wiarygodne - zaczernienia sekcji pojawiają się
    > tam, gdzie ich nie powinno być i dobrze, że nie zobaczyłeś 888km/h ;)

    To umówmy się: damy se po ryju i tak ustalimy kto miał rację, bo
    bijąc się na słowa za daleko nie dojdziemy.

    > "Nie sprzedam - i co mi zrobisz?" ;->

    Pozwę o alimenty (jesteśmy na p.s.p.) i wychowa je twój
    przyjaciel ;)

    6008

  • 106. Data: 2009-12-24 00:27:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-24 01:16, Marek K pisze:

    > PoRD nie jest akurat głupio napisane. Głównym celem jest bezpieczeństwo
    > a podrzędnym płynność ruchu. Jeżeli łamie je w każdym możliwym miejscu
    > to jest tak jak napisałem. Myślenie, że nie jest sam przerasta go.

    I cytat z pms: Skręcam na czerwonym w prawo na
    kazimierza/ruskiej ....

    Jeśli wiesz gdzie jest Wrocław - przejedź się tam i poobserwuj
    światło czerwone - Miejski myśliciel co do światła wymyślił se,
    że na w/w skrzyżowaniu przez minutę stać ma wszystko, mimo, że
    ruch jednej frakcji nie powoduje zagrożenia dla frakcji innych.

    No ale jesteś zje*anym zje*em, do którego proste fakty nie
    docierają.

    6008

  • 107. Data: 2009-12-24 00:32:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

> [...]
    > a podrzędnym płynność ruchu. Jeżeli łamie je w każdym możliwym miejscu
    > to jest tak jak napisałem. Myślenie, że nie jest sam przerasta go.

    A celem programu społeczno-ekonomicznego komunistów było szczęście i
    dobrobyt wszystkich ludzi ;)

    Ooo, chciałby zobaczyć, jak jedziesz sobie drogą podporządkowaną, na
    której postawiono światła z czujnikiem w postaci pętli indukcyjnej z
    powodu intensywnego ruchu ciężarówek w dni powszednie.

    Oczywiście jechałbyś na czymś niedużym (motocykl? motorower?) i w
    weekend. Światło czerwone a póki nie podjedzie coś z większą ilością
    metalu - w życiu się nie zmieni. Ty byś oczywiście czekał, nawet jakby
    to miało trwać kilka godzin? Hmmm?

  • 108. Data: 2009-12-24 00:32:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-24 00:09, Czapla pisze:
    > Piszesz :).
    > A odróżniasz w ogóle windykację od egzekucji? Teraz już przynajmniej wiadomo,
    > dlaczego lobby komornicze tak broniło art. 102 UOKSiE :).

    Tak. I rozróżniam inne fakty. Komornik zasadniczo po opłaceniu
    paru zaliczek wykona zapytania do w/w CEPIKu ZUSu, USu, CBA ...
    i tyle ... moim zadaniem jest nie WINDYKOWAĆ a ustalić fakty i
    wskazać je komornikowi - czytaj - napędzać egzekucję. IMHO jeśli
    to ja ustalę nr rej. pojazdu z NK, nr konta z allegro, etc ... i
    wskażę je komornikowi - to egzekucję prowadzę ja ... Wg Twojego
    rozumowania wszystkie działania operacyjne w sprawach karnych
    winno przypisać się prokuratorowi. Uświadomię Cię: NIE, TO NIE
    PROKURATOR UGANIA SIĘ ZA KAŻDYM PODEJRZANYM, TO NIE PROKURATOR
    DOSTARCZA DOWODÓW PRZECIWKO W/W ... Robią to psy ... i ja takim
    psem jestem.

    > Jeśli robisz w egzekucji :)))))), to pozdrów ode mnie Panią Karpiuk-S. Pamięta
    > mnie na pewno, ona Ci wyjaśni też o co chodziło w tej rozprawie, mnie się nie
    > chce nawet wyjmować akt. Bo dla Ciebie to naprawdę nie warto...

    Dopsz ...

    > I to jest właśnie kwintesencja Twojej "wiedzy".

    Dopsz ...

    > Co widać, słychać i czuć...

    Dopsz ...

    > Napisz coś jeszcze, przydadzą mi sie twoje wypowiedzi. Przedtem przejrzyj
    > archiwum sprzed paru lat, bedziesz wiedział dlaczego.

    Tylko krowa nie zmienia zdania. Twoja matka dalej muczy i nie
    daje mleka ? Pytam, bo nie wiem.

    6008

  • 109. Data: 2009-12-24 00:34:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > To umówmy się: damy se po ryju i tak ustalimy kto miał rację, bo bijąc
    > się na słowa za daleko nie dojdziemy.

    Może zacznij się jednak leczyć, hmm?

    A następnym razem weź do kieszeni rejestrator z odbiornikiem GPS i się
    przekonasz, ile jechał.

  • 110. Data: 2009-12-24 00:36:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2009-12-24 01:34, Andrzej Lawa pisze:

    > A następnym razem weź do kieszeni rejestrator z odbiornikiem GPS i się
    > przekonasz, ile jechał.

    W to mnie nie wrobisz. Wiem, że w moim blachosmrodzie 240 z
    licznika to jedyne 215 wg GPS. ;)

    6008