  • 11. Data: 2019-06-23 20:07:18
    Temat: Re: O?wiadczenie RPO w zwi?zku z zatrzymaniem i traktowaniem m?zyzny podejrzanego o zab??wo w Mrowinach
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Chłopcze, zanim zaczniesz mówić do dorosłych, naucz się obsługiwać
    > swojego OE.

    Jak by to powiedzial Arnold... wielki ziew.

  • 12. Data: 2019-06-23 20:23:17
    Temat: Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 19:53, miumiu pisze:

    > Gdyby policja nie miala twardych dowodow to raczej nie robilaby takiego show
    > z zatrzymania.

    Pamiętasz "ten pan już nikogo nie zabije"? Możesz przypomnieć ile
    zabójstw mu udowodniono?

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-06-23 20:47:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 20:07:18 +0200, miumiu napisał(a):

    OE.

    > Jak by to powiedzial Arnold... wielki ziew.

    Chyba raczej wielki pierd :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2019-06-23 20:50:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 20:47, Jcek Maciejew pisze:

    > Chyba raczej wielki pierd

    każdy sądzi po sobie:)

    --
    I love love

  • 15. Data: 2019-06-23 20:51:32
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Pamiętasz "ten pan już nikogo nie zabije"? Możesz przypomnieć ile zabójstw
    > mu udowodniono?

    Nie wiem o co kaman.. Komenda?
    Tak czy siak tu dowody sa twarde a nie jakies poszlaki czy zeznanie slepej
    babci.

  • 16. Data: 2019-06-23 21:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 19:53:23 +0200, miumiu napisał(a):

    > Gdyby policja nie miala twardych dowodow to raczej nie robilaby takiego show
    > z zatrzymania.

    Spytaj lepiej kto im kazal filmowac.
    No, moze juz rutynowo filmuja.

    Ale kto im kazal puscic w TVP.
    I w jakim celu ?

    > Jeden pies jak. Wazne ze go dopadli. Maja prawo sie chwalic.

    Jest roznica, czy wspaniala praca sledczych, czy na policje zglosil
    sie swiadek, mowiac, ze ta osoba namawiala go kiedys do zabicia tego
    dziecka.

    > Przeciez to zwykly PR, co w tym zlego. Kazdy sie chwali jak mu cos sie uda nawet
    > przypadkiem :)

    I w ramach PR dobrze byloby pokazac, jak obrywa pare razy pałką, bo
    wyborcy to polubia :-P

    > To chyba nie wina policji tylko tepego sedziego, ktory uznal slabe dowody?

    Najpierw byla policja, potem prokurator, potem sedzia.

    > Dzisiaj trudno jest popelnic zbrodnie doskonala bez pozostawienia
    > ewidentnych sladow : GPS, GSM, historia aktywnosci w internecie, dane w
    > komputerz i smartfonie, logi z komunikatorow, facebok, monitoring wizyjny na
    > kazdym kroku, slady DNA.... Nawet sam samochod ze swoja elektronika moze
    > czlowieka zdradzic. Juz dawno minely czasy ze jedyne na czym bazowal sad to
    > zeznania swiadkow

    I jeszcze sa paralizatory, poł baterii i sie przyzna :-P

    J.

  • 17. Data: 2019-06-23 21:04:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 19:10:37 +0200, miumiu napisał(a):

    > A ja ci zycze zebys sie znalazl w sytuacji tej rodziny i zeby posrani
    > politycy krecili sobie na tym lody, zeby nawzajem zrobic sobie na zlosc.

    A myslisz, ze ten film z zatrzymania w TVPiS to po co puszczono ?
    Ktos chcial sobie na tym loda ukrecic ...

    J.

  • 18. Data: 2019-06-23 21:18:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 20:51, miumiu pisze:

    > Nie wiem o co kaman.. Komenda?

    G. Taki lekarz co go przed kamerami wyciągali.

    > Tak czy siak tu dowody sa twarde a nie jakies poszlaki czy zeznanie slepej
    > babci.

    Tam też były twarde. Sam zer ona konferencji mówił. Twarde czy nie - to
    nie big brother żeby na żywo kolesia w gaciach wrzucać do kurwizji. Póki
    co jest podejrzanym.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2019-06-23 21:40:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 21:04, J.F. pisze:
    > A myslisz, ze ten film z zatrzymania w TVPiS to po co puszczono ?
    > Ktos chcial sobie na tym loda ukrecic

    RPO twierdzi, że to policaj przekroczyła swoje uprawnienia, więc
    właściwym miejscem zarzutów RPO jest sąd:)

    oczywiście upublicznienie wizerunku podejrzanego również kwalifikuje się
    do sądu:)

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-06-23 21:43:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 21:18, Shrek pisze:
    > Tam też były twarde. Sam zer ona konferencji mówił. Twarde czy nie - to
    > nie big brother żeby na żywo kolesia w gaciach wrzucać do kurwizji. Póki
    > co jest podejrzanym.

    a więc nadal niewinnym:)

    --
    I love love