  • 1. Data: 2013-06-23 15:17:48
    Temat: Oświadczenia majątkowe dyrektów NFZ
    Od: zara <z...@e...com>

    Na żadnej ze stron BIP NFZ nie znalazłem oświadczeń majątkowych
    dyrektorów. Czy to znaczy, że w tej instytucji nie istnieje obowiązek
    zamieszczania takich oświadczeń?

  • 2. Data: 2013-06-23 18:27:05
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe dyrektów NFZ
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-23 15:17, zara pisze:
    > Na żadnej ze stron BIP NFZ nie znalazłem oświadczeń majątkowych
    > dyrektorów. Czy to znaczy, że w tej instytucji nie istnieje obowiązek
    > zamieszczania takich oświadczeń?
    Nie. To oznacza tylko, że nie znalazłeś.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 3. Data: 2013-06-23 20:42:45
    Od: zara <z...@e...com>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 18:27:05 +0200, zgred napisał(a):

    > Nie. To oznacza tylko, że nie znalazłeś.

    A możesz podać stronę BIP gdzie są takie oświadczenia publikowane?

  • 4. Data: 2013-06-23 20:49:51
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-23 20:42, zara pisze:

    > A możesz podać stronę BIP gdzie są takie oświadczenia publikowane?

    Mogę.
    Wyszukiwanie informacji na zlecenie - ile proponujesz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 5. Data: 2013-06-23 21:42:26
    Od: zgred <z...@e...com>

    > A możesz podać stronę BIP gdzie są takie oświadczenia publikowane?

    I co? Rura zmiękła? Nawet na cienką flaszkę nie dasz?
    Gdybyś miał wątpliwości, że "da się", to zerknij:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd43b4833e7ee7d2
    .html

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 6. Data: 2013-06-23 22:04:42
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-06-23 21:42, zgred pisze:

    > I co? Rura zmiękła? Nawet na cienką flaszkę
    > nie dasz?
    > Gdybyś miał wątpliwości, że "da się", to zerknij:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd43b4833e7ee7d2
    .html

    Co ma Zbigniew Derdziuk do NFZ?
    Z którego roku jest ten maleńki fragment
    oświadczenia, zgredzie?

    --
    JK

  • 7. Data: 2013-06-24 06:40:32
    Od: sqlwiel <" <nick>

    W dniu 2013-06-23 22:04, JK pisze:
    > Co ma Zbigniew Derdziuk do NFZ?

    Nic... :)
    Komuś się ZUS z NFZ-tem po...ił.

    --

    sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-06-24 09:07:16
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.06.2013 06:40, sqlwiel <nick> wrote:

    > Nic... :)
    > Komuś się ZUS z NFZ-tem po...ił.

    Moze to dlatego, ze ogolnie instytucji w Polsce jest zbmyt wiele i zbyt
    wielu urzednikow i zbyt wiele urzedow zajmuje sie wlasciwie tym samym

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-06-24 18:16:08
    Od: Jan <e...@e...com>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 21:42:26 +0200, zgred napisał(a):

    > I co? Rura zmiękła? Nawet na cienką flaszkę nie dasz?
    > Gdybyś miał wątpliwości, że "da się", to zerknij:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd43b4833e7ee7d2
    .html

    No jak widzę typowy polski "usługodawca", kasę chce, a NFZ od ZUS-u nie
    odróżnia...