  • 1. Data: 2005-11-13 22:58:33
    Temat: Ostry dyżur
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Czy lekarki mają prawo odmówić przyjęcia pacjenta na ostry dyżur?

  • 2. Data: 2005-11-13 23:36:51
    Temat: Re: Ostry dyżur
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 13 Nov 2005 23:58:33 +0100, *Przemysław Sobociński*
    <news:8c979$4377c3c8$540a23ed$24098@news.chello.pl> napisał(a):

    > Czy lekarki mają prawo odmówić przyjęcia pacjenta na ostry dyżur?

    Nie. O tym decyduje lekarz, który też musi być na tym ostrym dyżurze.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-11-14 00:01:37
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Nie. O tym decyduje lekarz, który też musi być na tym ostrym dyżurze.

    No bardzo ciekawe. To lekarz ma prawo odmówić, a lekarka już
    nie? I na ostrym dużurze koniecznie musi być mężczyzna?
    Chyba znowu bredzisz.

    Piotr

  • 4. Data: 2005-11-14 00:03:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości
    > Czy lekarki mają prawo odmówić przyjęcia pacjenta na ostry dyżur?

    ZTCW - jeżeli brak wolnych miejsc, a pacjent jest spoza rejonu -
    to mają prawo odmówić. Zarówno lekarki, jak i lekarze.
    Jeżeli pacjent jest z danego rejonu, to muszą go przyjąć.

    Piotr

  • 5. Data: 2005-11-14 00:06:36
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości
    > ZTCW - jeżeli brak wolnych miejsc, a pacjent jest spoza rejonu -
    > to mają prawo odmówić. Zarówno lekarki, jak i lekarze.

    Uzupełnienie - jeżeli stan pacjenta zagraża jego życiu,
    to oczywiście muszą go ratować.

    Piotr

  • 6. Data: 2005-11-14 00:09:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PiotRek napisał(a):

    > Jeżeli pacjent jest z danego rejonu, to muszą go przyjąć.

    Od kilku lat nie istnieje pojęcie rejonu

    M.

  • 7. Data: 2005-11-14 00:11:11
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Od kilku lat nie istnieje pojęcie rejonu

    Istnieje. O co zakład? :-)

    Piotr

  • 8. Data: 2005-11-14 00:23:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 14 Nov 2005 01:01:37 +0100, *PiotRek*
    <news:dl8k5c$2ej$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > No bardzo ciekawe. To lekarz ma prawo odmówić, a lekarka już
    > nie? I na ostrym dużurze koniecznie musi być mężczyzna?
    > Chyba znowu bredzisz.

    To Ty bredzisz. Czy lekarka ma na pieczątce "Lekarka", czy "Lekarz"?
    Czy lekarka mówiąc potocznie, to nie lekarz?
    Czy sędzina, to żeńska odmiana sędziego? Pogłówkuj sobie teraz.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-11-14 00:24:23
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 14 Nov 2005 01:03:09 +0100, *PiotRek*
    <news:dl8k88$2l6$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    > to mają prawo odmówić. Zarówno lekarki, jak i lekarze.
    > Jeżeli pacjent jest z danego rejonu, to muszą go przyjąć.

    Już dawno nie ma rejonizacji w szpitalach!

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2005-11-14 00:27:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 14 Nov 2005 01:11:11 +0100, *PiotRek*
    <news:dl8kno$3it$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Istnieje. O co zakład? :-)

    Jeśli przyjedzie po chorego karetka, to z tego co wiem zawiozą go do rejonu.
    Jak pacjent pojedzie do szpitala we własnym zakresie, np. taksówką, to może
    sobie wybrać szpital.

    --
    Kaja