  • 101. Data: 2014-12-07 11:49:23
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Nie dość że nie umiesz cytować,
    > ---
    > Miałeś odfiltrować mnie kmiocie.
    >
    > to o temacie dyskusji też masz nikłe
    > pojęcie. Najem okazjonalny wymaga oświadczenia w formie aktu
    > notarialnego, więc brak papieru skutkuje po prostu brakiem umowy o najem
    > okazjonalny.
    > --
    > To właśnie napisałem.

    Napisałeś że brak papieru okazjonalności nie umniejsza, co jest bzdurą,
    bo właśnie brak papieru niweczy jakąkolwiek "okazjonalność".
    --
    Sam jesteś bzdura. Okazjonalność to stan faktyczny a nie formalność. Na
    początku artykułu masz.

  • 102. Data: 2014-12-07 12:18:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-07 11:49, re pisze:

    > Sam jesteś bzdura. Okazjonalność to stan faktyczny a nie formalność. Na
    > początku artykułu masz.

    Nie istnieje w przepisach coś takiego jak stan faktyczny okazjonalny
    umowy. Umowa może być albo na czas określony, albo na nieokreślony.
    Warunki wypowiedzenia regulują przepisy.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2014-12-07 12:42:08
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Meldunek w ewidencji ludności nic nie da bo dowody osobiste
    drukowane od stycznia nie będa miały już adresu zameldowania.
    Więc po co?

  • 104. Data: 2014-12-07 13:07:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 12:42, poszukiwacz pisze:
    > Meldunek w ewidencji ludności nic nie da bo dowody osobiste drukowane od
    > stycznia nie będa miały już adresu zameldowania.
    > Więc po co?

    o od 2016 znika w ogole takie pojęcie

    --
    @foe_pl

  • 105. Data: 2014-12-07 13:25:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-07 12:42, poszukiwacz pisze:
    > Meldunek w ewidencji ludności nic nie da bo dowody osobiste drukowane od
    > stycznia nie będa miały już adresu zameldowania.
    > Więc po co?

    Meldunku nie będzie w dowodzie, ale będzie w bazie pesel. I na przykład
    jak sąd ci wyśle nakaz zapłaty, a ty go nie odbierzesz, to uznanie
    korespondencji za doręczoną nastąpi po sprawdzeniu adresu zameldowania z
    adresem, na który był skierowany list.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2014-12-07 13:31:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-07 13:07, the_foe pisze:
> [...]

    Jak się okazuje, nowych dowodów nie będzie od stycznia :)

    > o od 2016

    To się jeszcze okaże ;)

    > znika w ogole takie pojęcie

    To się jeszcze okaże ;) IMHO powinna powstać dobrowolna baza adresów
    zamieszkania obywateli, choćby z uwagi na potrzebę postępowań sądowych.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2014-12-07 17:16:15
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 13:31, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > To się jeszcze okaże ;) IMHO powinna powstać dobrowolna baza adresów
    > zamieszkania obywateli, choćby z uwagi na potrzebę postępowań sądowych.

    chyba kolejny raz nie zmienią daty ;)
    A jak to jest w USA? Bo w PJ mają adres (http://tinyurl.com/qbzxe2v )
    zgaduje, ze wierzą na słowo.

    --
    @foe_pl

  • 108. Data: 2014-12-09 11:15:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Dec 2014, RadoslawF wrote:

> [...]
    [...]
    [...]

    > Nie tylko na gębę.
    > Sprawdź to kiedyś a będziesz wiedział.

    No przecież sprawdziłem.
    To nie teoria, a "opis przypadku".

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2014-12-09 11:19:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Dec 2014, Liwiusz wrote:

    > IMHO powinna powstać dobrowolna baza adresów zamieszkania obywateli,

    IMVHO, powinna powstać obowiązkowa baza adresów do doręczeń.
    Ze skutkiem "skutecznego doręcznia" na zapodany adres.
    Po co komu adres zamieszkania, jak przez pół roku go nie ma,
    bo marynarz? :>

    > choćby z uwagi na potrzebę postępowań sądowych.

    Ano.

    pzdr, Gotfryd

  • 110. Data: 2014-12-09 13:13:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 11:33:46 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]

    Kto/co;) powinien mieć dostęp do tej bazy?