  • 11. Data: 2007-10-19 14:54:12
    Temat: Re: Oskarzenie o kradziez
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Fri, 19 Oct 2007 10:58:55 +0200, karen wrote:

    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > powód takiego stanowiska?
    >
    > jak dalej wyglada sprawa?
    >
    > brzydko
    >
    > dziwnie opisujesz te sprawę, myślę, ze oboje macie stracha :)

    Jesli tylko tyle masz do powiedzenia co w tym poscie oraz innych postach
    w tym watku to prosze daruj sobie dalsze odpowiadanie. Pisze tu proszac
    o porade, ktora od innych uzyskuje natomiast Twoje komentarze raczej nie
    wnosza nic.
    Pozdrawiam.

    --
    Linux Registered User #309932
    GG 4513130

  • 12. Data: 2007-10-19 15:46:27
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    nie musisz się obrażać w Waszej sytuacji te jak to nazwałeś porady, które
    uzyskujesz wprowadzą Was w większe kłopoty a czemu to dobrze wiesz ...jeśli
    chcesz pomyślnie zakończyć te sprawę to rusz głowa :) zgodnie z życzeniem
    daruje sobie dalsze wypowiedzi :)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 13. Data: 2007-10-19 21:17:17
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > Z posta chyba wynika, iz miala ukrasc wyplate - czyli dostac ja, a nie
    > podpisac...

    Zakladajac taka sytuacje, ze wziela pieniadze ze stolu a nie podpisala
    kwitka to
    moim zdaniem samo niepodpisanie kwitka nie jest jeszcze kradzieza (to byly
    jej pieniadze
    i miala pawo je zabrac ze stolu) Dopiero kiedy ponownie zazada wyplaty tych
    pieniedzy
    mozna pozwac ja o próbe oszustwa.

    zbyszek

  • 14. Data: 2007-10-21 15:05:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał
    > I tego sie wlasnie obawiam. Czy poswiadczenie jednego "swiadka" wystarczy
    > by uznac ze pozwana jest winna?

    Teoretycznie może, jak jest wiarygodne.
    P.S. Jeśli mowa o winie to mówimy "Podejrzana/Osokarżona", bo "pozwana" to
    dotyczy spraw cywilnych.

    >Idac za przykladem naszej wladzy kazalem
    > dziewczynie nagrac w dyktafonie na komorke cale zajscie. Nie wiem czy ma
    > to jakies znaczenie. Nie ma tam mowy o tym ze teraz jej kase wyplaca
    > tylko zadanie podpisania wyplaty - ale w sumie przeciez nie musi byc -
    > obiektywnie patrzac w milczeniu mogl polozyc pieniadze na stol...

    A co jest jeszcze tam nagrane? Reakcja, odpowiedź dziewczyny?

  • 15. Data: 2007-10-21 16:28:17
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Sun, 21 Oct 2007 17:05:43 +0200, Piotr [trzykoty] wrote:

    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał
    >
    > Teoretycznie może, jak jest wiarygodne.
    > P.S. Jeśli mowa o winie to mówimy "Podejrzana/Osokarżona", bo "pozwana" to
    > dotyczy spraw cywilnych.
    Przepraszam - nie wiedzialem.

    > A co jest jeszcze tam nagrane? Reakcja, odpowiedź dziewczyny?

    Nagrane jest m.in., ze kaze jej podpisac ze odebrala pensje w sierpniu i
    ona podpisuje. Potem kaze jej podpisac ze odebrala pensje za wrzesien.
    Tu dziewczyna nie chce sie zgodzic wiec gosc pyta czy nie dostala kasy
    za wrzesien. Ona odpowiada ze we wrzesniu dostala wyplate za sierpien
    (pracodawca postanowil wyplacac pensje po kazdym pelnym przepracowanym
    miesiacu czyli jesli zawarla umowe 18 to wyplacal jej pensje po 18
    nastepnego miesiaca). Wiec gosc mowi zeby nie wychodzila z biura i
    dzwoni na policje ze zlapal zlodziejke, ktora wziela pieniadze i nie
    chce tego pokwitowac. Ona przerazona wychodzi i tu
    nagranie sie urywa bo wtedy dzwoni po mnie. Oprocz tego wczesniej
    nagrane jest jak kaze jej pojsc do innego biura bo chce jej cos bez
    swiadkow powiedziec na co ona sie nie zgadza oraz kilka brzydkich
    epitetow jakimi opisuje jej prace.

  • 16. Data: 2007-10-22 15:57:16
    Temat: Re: [OT] Oskarzenie o kradziez
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    karen napisał(a):
> [...]
    > chcesz pomyślnie zakończyć te sprawę to rusz głowa :) zgodnie z życzeniem

    Dziecko neostrady w pełnej krasie. Urywki chaotycznych myśli bez ładu i
    składy a meritum wypowiedzi pasie się na łączce :-)

    chester

  • 17. Data: 2007-10-22 16:06:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    chester <c...@p...gazeta.pl> writes:

    [...]

    > Urywki chaotycznych myśli bez ładu i składy a meritum wypowiedzi
    > pasie się na łączce :-)

    Meritum większości wypowiedzi Dzieci Neostrady jest 'woohoo,
    Internet!' ;)

  • 18. Data: 2007-10-22 16:44:03
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chester <c...@p...gazeta.pl> writ

    jak miałbyś trochę oleju w głowie nie pisałbyś w ten sposób a wczytałbyś się
    w te bajeczkę... jeśli byłoby tak jak on przedstawił nie byłoby problemu w
    załatwieniu tej sprawy
    - nie dziwi cię np. nagrywała ale nie wszystko nagrała:)
    - miała w tej niedogon sytuacji czas by do firmy ściągnąć swojego prywatnego
    goryla :)
    - czekanie przed firma ale było zimno i dlatego poszli sobie z miejsca
    domniemanego przestępstwa :)
    w tej sytuacji raczej na miejscu tych osób poprosiłabym o inna pomoc :) no
    ale dziecko neostrady nie ma pomysłu :( może ty cos mądrego im doradzisz
    ?:( myślę, ze tak :) niezły z Was zadatek na prawników - wystarczy Wam
    jakąś bajeczka żeby gdybać a może tak pomożecie przygotować odpowiednia
    linie obrony bo cos czuje, ze będzie im potrzebna :P

    dziecko neostrady : ( Sandra :P

  • 19. Data: 2007-10-22 18:04:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "karen" <d...@m...pl> writes:

    [...]

    > niezły z Was zadatek na prawników

    Nie jestem prawnikiem ani nawet zadatkiem na takiego.

  • 20. Data: 2007-10-23 11:16:24
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko neostrady w pełnej krasie. Urywki chaotycznych myśli bez ładu i
    > składy a meritum wypowiedzi pasie się na łączce :-)

    Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego , nadyma małego:)
    Twoja głupota nie potrzebuje mecenasa , obroni się sama lub pomogą jej,
    zwolennicy :P

    a teraz poważnie by komuś cos radzić należy poznać stanowisko obu stron ...

    pozdrawiam Ojcze neostrady w niepełnej krasie:)

    Sandra