  • 1. Data: 2007-03-01 17:29:21
    Temat: Oskarzenie
    Od: "Michal" <M...@o...pl>

    Czy na oskarzenie kogos prywatnie jest jakis ograniczony czas np. 3 miesiace
    po dokonaniu czynu za ktory sie chce oskarzyc a po tym okresie juz nie
    mozna? Cos takiego mi sie obilo o uszy.Czy to prawda?

  • 2. Data: 2007-03-01 17:33:24
    Temat: Re: Oskarzenie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michal napisał:

    > Czy na oskarzenie kogos prywatnie jest jakis ograniczony czas np. 3 miesiace
    > po dokonaniu czynu za ktory sie chce oskarzyc a po tym okresie juz nie
    > mozna? Cos takiego mi sie obilo o uszy.Czy to prawda?

    Rok od czasu gdy pokrzywdzony dowiedział się o osobie sprawcy, ale nie
    później niż z upływem 3 lat od czasu popełnienia przestępstwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net