  • 1. Data: 2006-03-12 19:32:33
    Temat: Orzecznictwo 148 i 25 KK
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    Witam

    Gdzie mozna znalezc orzecznictwo dot. powyzszych
    artykulow?

    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2006-03-12 19:40:35
    Temat: Re: Orzecznictwo 148 i 25 KK
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > Gdzie mozna znalezc orzecznictwo dot. powyzszych
    > artykulow?

    w lexie? ;-) Jak masz ochote to opisz mi stan faktyczny a podesle ci
    odpowiednie orzecznictwo.

    Iza

  • 3. Data: 2006-03-12 19:40:50
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "marian p" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Gdzie mozna znalezc orzecznictwo dot. powyzszych
    > artykulow?

    Najszybciej w Lexie. Poza tym w komentarzach do kk.

  • 4. Data: 2006-03-12 20:00:57
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    No wlasnie, jak uzyskac dostep do leksa i sie tym
    poslugiwac??? wszyscy o tym mowia, sam probowalem
    ale nie wyszlo :) dziekuje za pomoc :)

  • 5. Data: 2006-03-12 20:18:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    marian p [###g...@o...pl.###] napisał:
    > No wlasnie, jak uzyskac dostep do leksa i sie tym
    > poslugiwac??? wszyscy o tym mowia, sam probowalem
    > ale nie wyszlo :) dziekuje za pomoc :)

    Trzeba zapłacić. Generalnie dość drogie to jest.

  • 6. Data: 2006-03-12 20:27:34
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    no wlasnie....i tak sie ulatwia zycie studentom...

  • 7. Data: 2006-03-12 20:34:47
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    > no wlasnie....i tak sie ulatwia zycie studentom...

    A kto powiedzial że student ma mieć łatwe życie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2006-03-12 20:41:57
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    tow. lenin 2 stycznia 1919 r. :D

  • 9. Data: 2006-03-12 20:50:46
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > no wlasnie....i tak sie ulatwia zycie studentom...

    Akurat dla studentow jest darmowy - http://student.lexpolonica.pl/. Fakt ze
    okrojona wersja, ale na pelna to sie idzie do pracowni komputerowej na
    wydziale;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 10. Data: 2006-03-12 21:07:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    marian p [###g...@o...pl.###] napisał:
    > no wlasnie....i tak sie ulatwia zycie studentom...

    Jako student. to z tego co pamiętam akurat możesz uzyskać dostęp do
    jakiejś tam wersji LEX-a on-line za darmo. Poszperaj. Podaje się chyba
    uczelnie i bodaj numer indeksu.