  • 1. Data: 2007-10-24 16:39:34
    Temat: Orzeczenia asesorów niezgodne z prawem.
    Od: CC <p...@g...pl>

    A dokładniej cały udział asesora w postepowaniu sadowym jest niezgodny
    z konstytucja - wg. dzisiejszego orzeczenia TK. TK chcąc odsunąć od
    siebie konsekwencje tego orzeczenia stwierdził że ten wyrok nie
    oznacza automatycznego unieważnienia orzeczeń z udziałem asesorów.

    Jest to oczywiste oszukiwanie obywateli bowiem w powstałej sytuacji
    każdy kto brał udział w procedurze z udziałem asesora ma pełne prawo
    do wystąpienia o unieważnienie wyroku i ministerstwo sprawiedliwosci
    powinno wszystkich o takiej mozliwosci poinformowac.

    Uważam ponadto że każdy w tej sytuacji może wystąpić o zwrot kosztów
    sądowych z ustawowymi odsetkami i zadośćuczynienie z powodu
    konsekwencji poniesionych z nielegalnego wyroku.

    Państwo które mianuje sie demokratycznym nie ma prawa wydawać
    nielegalnych wyroków a jesli to uczyniło to musi ponieść wszelkie
    konsekwencje z tym związane w tym odszkodowania i ukaranie winnych.

    Warto aby obywatela zaczęli korzystac ze swoich praw a w szczególności
    do zaskarżania różnych procedur panstweowych do trybunału
    Konstytucyjnego.

    Jak wygląda taka procedura podaję w moim serwisie Obywatelskie
    nieposłuszeństwo.
    ###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
    www.obnie.info

  • 2. Data: 2007-10-24 17:49:49
    Temat: Re: Orzeczenia asesorów niezgodne z prawem.
    Od: " Falkenstein" <f...@g...pl>

    CC <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    odsunÄ&#65533;Ä&#65533; od
    > siebie konsekwencje tego orzeczenia stwierdziĹ&#65533; Ĺźe ten wyrok nie
    > oznacza automatycznego uniewaĹźnienia orzeczeĹ&#65533; z udziaĹ&#65533;em
    asesorĂłw.

    > Jest to oczywiste oszukiwanie obywateli bowiem w powstaĹ&#65533;ej sytuacji
    > kaĹźdy kto braĹ&#65533; udziaĹ&#65533; w procedurze z udziaĹ&#65533;em asesora ma
    peĹ&#65533;ne prawo
    > do wystÄ&#65533;pienia o uniewaĹźnienie wyroku i ministerstwo sprawiedliwosci
    > powinno wszystkich o takiej mozliwosci poinformowac.

    Bredzisz. jak zwykle zresztą. A ja jak zwykle zamiast kagańca dla władzy
    proponuje kaganek oświaty dla ciebie. Przepis pozostaje w mocy przez kolejne
    18 miesięcy., Trybunał ma prawo tak orzec i nic tobie do tego.

    > UwaĹźam ponadto Ĺźe kaĹźdy w tej sytuacji moĹźe wystÄ&#65533;piÄ&#65533; o zwrot
    kosztĂłw
    > sÄ&#65533;dowych z ustawowymi odsetkami i zadoĹ&#65533;Ä&#65533;uczynienie z powodu
    > konsekwencji poniesionych z nielegalnego wyroku.

    Podaj podstawę prawną takiego roszczenia. Wyroki dotychczas wydane sa legalne
    i te wydane przez kolejne 18 miesięcy też będą.

    > PaĹ&#65533;stwo ktĂłre mianuje sie demokratycznym nie ma prawa wydawaÄ&#65533;
    > nielegalnych wyrokĂłw a jesli to uczyniĹ&#65533;o to musi ponieĹ&#65533;Ä&#65533;
    wszelkie
    > konsekwencje z tym zwiÄ&#65533;zane w tym odszkodowania i ukaranie winnych.

    Bo ty tak uważasz?

    > Warto aby obywatela zaczÄ&#65533;li korzystac ze swoich praw a w
    szczegĂłlnoĹ&#65533;ci
    > do zaskarĹźania róşnych procedur panstweowych do trybunaĹ&#65533;u
    > Konstytucyjnego.

    życzę powodzenia w "zaskarżaniu procedur". Powiadom jak ci się uda coś w ten
    sposób uzyskać

    > Jak wyglÄ&#65533;da taka procedura podajÄ&#65533; w moim serwisie Obywatelskie
    > nieposĹ&#65533;uszeĹ&#65533;stwo.

    Jakis prawnik to wcześniej czytał?

    --
    Falkenstein
    Non Nobis Domine

  • 3. Data: 2007-10-24 18:31:26
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Falkenstein pisze:
    > (...) i nic tobie do tego.

    Z tym to się już chyba zawodowo zapędziłeś.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.