  • 31. Data: 2010-10-23 18:57:35
    Temat: Re: Oprogramowanie monitorujące komputer
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czekaj, zabezpieczeniem byłoby hasło do podglądanego systemu,
    > a chyba nie to hasło miałeś na myśli?
    > Zaś hasło np. do systemu bankowego to już tylko(?) "informacja"[1],
    > a dopiero jego *użycie* miałoby znamiona "przełamywania", IMVHO.
    > [1] odnoszę się wyłącznie do "przełamywania", nie "uzyskiwania" :D
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie. Zakąłdam hipotetycznie, że gość podglądając pracę komputerów mógł
    wejść w posiadanie haseł użytkowników do jakiś usług. Tylko jak zaznaczyłem
    konieczne byłoby udowodnienie, ze faktycznie zapoznał się z tymi
    informacjami, a w praktyce to dość trudne.

  • 32. Data: 2010-10-25 18:26:35
    Temat: Odp: Oprogramowanie monitorujące komputer
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Przecież tego się nie robi w jednym egzemplarzu.
    > Zawsze co najmniej 2 zestawy nośników i każdy przechowuje w innym miejscu.
    > Trzeba się zabezpieczyć przed usterkami nośników, wypadkiem, katastrofą,
    > sabotażem, kradzieżą (w tym kradzieżą dokonywaną w majestacie "prawa" przez
    > urzędników i funkcjonariuszy wymiaru "sprawiedliwości) itp.

    moze nieco bardziej zalaniem, pozarem, powodzia... bo podczas sledztwa to
    tej wielkosci firma za specjalnie i tak dzialac nie bedzie,

  • 33. Data: 2010-10-26 01:07:02
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > moze nieco bardziej zalaniem, pozarem, powodzia... bo podczas sledztwa to
    > tej wielkosci firma za specjalnie i tak dzialac nie bedzie,
    I większą załatwić tak mogą (Kluska, JTT).

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-10-26 14:53:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > I większą załatwić tak mogą (Kluska, JTT).

    Możesz przybliżyć jakie komputery i komu zabezpieczano w sparwie Kluski?
    :-)

  • 35. Data: 2010-11-07 06:50:27
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Regulamin darmowych skrzynek pocztowych stwierdza, ze firma nie ponosi
    żadnej odpowiedzialności w przypadku utraty hasła czy przejęcia hasła w
    jakiś nieautoryzowany sposób.

    --
    Rezydent